Nainen, paras tapa tuhota suhde ja menettää arvostus miehen silmissä
on tietenkin puhua exästä / verrata nykyistä exään / yrittää syyllistää nykyistä jostain exän tekemästä asiasta / kertoa kokeilleensa exän kanssa seksijuttuja, joita ei aio enää nykyisen kanssa tehdä
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Voi toista. Harmittaako, että nainen, johon ihastuit, on kokenut aiemmin parempaa seksiä mitä itse pystyt antamaan?
Näin. Naisillehan tämä on ihan peruskauraa. Ap mm. puhi siitä, että nykyistä syytetään exän tekemisistä, mutta tämänkinhän voi vetää vain sekin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista. Harmittaako, että nainen, johon ihastuit, on kokenut aiemmin parempaa seksiä mitä itse pystyt antamaan?
En ole ihastunut naiseen, koska en ole mikään hullu.
Miksi sitten teit tuollaisen aloituksen?
Olen ollut suhteissa omassa menneisyydessäni. Tulipahan mieleen, kun kavereiden juttuja kuuntelin yksi päivä.
Tämän vuoksi ei kannata lähteä laastarisuhteisiin, jossa joutuu eronneen terapeutiksi tai oikeastaan sylkykupiksi, joka saa niskaansa kaikki edellisen suhteen ongelmat 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, mitäs puhuit eksästä miehellesi.
Olen jännämies.
-ap
Kuulostat vinkumieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Oli kumminpäin tahansa, niin en ymmärrä, miksi olisi "huonomman" kanssa yhdessä. Voi kohteliaasti kiittää seurasta ja lähteä etsimään mieleistä kumppania. Ei tarvi toista ees loukata millään, mihin ei voi vaikuttaa.
Niinpä, on hyvä erota.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi ei kannata lähteä laastarisuhteisiin, jossa joutuu eronneen terapeutiksi tai oikeastaan sylkykupiksi, joka saa niskaansa kaikki edellisen suhteen ongelmat 🙄
Aika moni nainen vaihtaa miestä suoraan lennosta. Miesten pitäisi vältellä vastaeronneita, kuten naiset yleensä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen vaihtaa miestä suoraan lennosta. Miesten pitäisi vältellä vastaeronneita, kuten naiset yleensä tekee.
Tuttavapiirissä on ollut vain vähän eroja, mutta niissä on kyllä miehet vaihtaneet suoraan lennosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä haeta mitään sen kummempaa. Kaikki miehet tietää olevansa tamppooni, eiku laastari. 😉
Parisuhteen perustaidot 101.
Vaikutus on sukupuolineutraali. On tärkeää pystyä puhumaan menneisyydestä, mutta ihan yleisluontoinen kertaus riittää. Ei tarvi mennä yksityiskohtiin, ei mehustella sen enemään hyvillä kuin huonoillakaan asioilla. Exän ylenpalttinen haukkuminen ja vertailu niinpäin että "Onneksi sä teet noin etkä kuten mun X joka..." ei ole sen terveempää kuin exän ylistäminenkään.
Jossain parisuhdeartikkelissa tätä ilmiötä kutsuttiin "ex-kimpaksi". Jossa toisen exä on puheissa ja hengessä mukana "kolmantena pyöränä" suhdetta tuhoavalla tavalla. Kun olet uudessa suhteessa, keskity siihen ja muodostamaan muistoja kahdestaan kumppanin kanssa, ilman exän varjoa mukana.