Venäjän kaapelisabotaasi uhkaa katkaista koko maailman internetin
Kommentit (41)
Mitäs olet linkittänyt kaiken nettiin.
Heikko länsi ei sitä kestäisi. Itä ei olisi moksiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi rappeutuneelle Lännelle hyvä opetus...
Jokos iltapalaksi hörppimäsi kaalisoppa on valmis piertäväksi, Igor?
Samoin Hitlerin ihmeaseet pelastivat Kolmannen Valtakunnan ja saivat liittoutuneet polvilleen.
Ennemmin EU eliitti kaapeleita katkoo - siitä on tullut niin diktatuurinen ja fasistinen ja totalitaristinen vallanhimoinen yhteisö.
Pitää kai korjata aina kohtia ja vetää uusia. Linkkimastoja tietysti saa pinnallekin. Sitten voi tehdä latauksia videoista eri puolille tai tiedostot. Ellei pilveen.
Vierailija kirjoitti:
Rappeutunut itäkö siellä sössöttää?
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin EU eliitti kaapeleita katkoo - siitä on tullut niin diktatuurinen ja fasistinen ja totalitaristinen vallanhimoinen yhteisö.
Kyllä Igor, Ursula van den Leyen on itse bikineissä ja snorkkelin kanssa käynyt sivuleikkurilla katkomassa.
Vierailija kirjoitti:
Muutapa sitten Venäjälle tai Kiinaan jos ei länsi kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Igor, Ursula van den Leyen on itse bikineissä ja snorkkelin kanssa käynyt sivuleikkurilla katkomassa.
Jotenkin tykkään tuosta jännittävästä mielikuvasta. Saadaanko sinne muitakin snorklaamaan.
Kiina sekä Venäjä ovat molemmat homojen paratiiseja.
Putte ja Zarahuora kuolevat Punaisella Torilla narun jatkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tykkään tuosta jännittävästä mielikuvasta. Saadaanko sinne muitakin snorklaamaan.
Satonen speedoissa etsii merenpohjasta uusia työntekijöitä paikkaamaan hirvittävää työvoimapulaa. 🤿
Eli Trump suunnittelee katkaisevansa kaapelit ja syyttää siitä Venäjää. Sama vanha jekku.