43-48v miehillä muodissa saada vauva nuorten naisten kanssa
Todella monella tuntemallani n 43-48v miehellä on menossa toinen kierros itseään 10-18v nuorempien naisten kanssa ja näköjään vauvaa pukkaa kaikille. Tästä juteltiin mieheni kanssa jokunen viikko sitten ja viimeksi tänään tuli kaupungilla vastaan vanha luokkakaverini ja sylissään muutaman viikon ikäinen suloinen poika ja vieressä vaunuja työnteli näyttävän näköinen selvästi nuorempi nainen. Tämä nyt vain yksi esimerkki.
Kommentit (83)
En tiedä onko onko sattumaa, mutta minä kesällä tosiaan törmäsin pariin vanhaan koulukaveriin (miehiä) joilla siis oli pieni vauva. Naiset tosiaan alle 35v varmasti. Ellei jopa alle 30v.
Sinä tunnet jokusen ja kerran näit jonkun joka näyttää nuorelta - ja mielestäsi se on nyt "muotia"?
Kukas oikein oletkaan, kun noin suuri muotivaikuttaja olet?
Ja taas yksi palstamamma siellä ihmettelee täysin jonnin joutavia asioita.
Taitaa olla pakko tehdä se nuoremman naisen kanssa tuon ikäisenä
No vähän vaikea olisi saada vauvaa vanhemmankaan naisen kanssa. Ihan järkevä juttu?
Eiköhän tää ole jonkun asiaa toivovan papan trolli. Luulee, että asiaa netissä toitottamalla saisi nuoren naisen itselleen.
Itse en tiedä ketään kyseisessä tilanteessa ollutta vaikka paljon ihmisiä tunnenkin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä saatiin lapsi niin että minä olin 38v ja mies 45v. Ei siinä aina niin paljon nuorempaa naista tarvitse. Lapsia meillä yhdessä neljä.
Juu ja täällä kans 37 v ja 40 v. Lapsia kuusi. Parikymmentä vuotta yhdessä oltu jo.
Mun ex on nyt 45v. Hänen uusi puolisonsa on muistaakseni 31v. Heille on keväällä tulossa vauva .
Toivoisin että ex löytäisi jonkun ja tekisivät monta lasta saisi meidän ainokainen sisaruksia. Se vaan on niin ettei exän luonne ole muuttunut mihinkään näinä vuosina joku voi erehtyä tekemään yhden mutta ero tulee kun ex ei suostu terapiaan. No saisi lapsi edes yhden sisaruksen.
No onnea vaan niille papparaisille yövalvomisin. Tokihan siinä samalla voi vauvankin syöttää, kun joutuu joka tapauksessa nousemaan 3-4 kertaa yössä pissalle eturauhasvaivojen vuoksi.
Paljon enemmän muotia on se, että ei hanki vauvoja vanhalla iällä. Yksin kulkevaan pappaan vaan ei kukaan kiinnitä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
No onnea vaan niille papparaisille yövalvomisin. Tokihan siinä samalla voi vauvankin syöttää, kun joutuu joka tapauksessa nousemaan 3-4 kertaa yössä pissalle eturauhasvaivojen vuoksi.
Pakko tehdä uusi pesue jos haluaa pitää uuden nuoremman naisen omanaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko onko sattumaa, mutta minä kesällä tosiaan törmäsin pariin vanhaan koulukaveriin (miehiä) joilla siis oli pieni vauva. Naiset tosiaan alle 35v varmasti. Ellei jopa alle 30v.
Oleellinen tieto jäi pois; minkä ikäisiä nämä miehet ovat?
Onko ne miehet miettineet että ovat ihan papparaista kun lapsi on murrosiässä? Aina ei edes elä siihen asti että näkisi lapsenlapsia, saati oman lapsensa varttuvat. Mitähän noiden nuorempien naisten päässä liikkuu, kun tekevät lapsia isänsä ikäisille miehille? Eikö yhtään huoleta se että sitten on hoidettavana sekä lapset että vanha ukko.
Tietämäni 50-vuotias hylkäsi vaimon ja kolme lastaan, meni yhteen hädin tuskin täysi-ikäisen kanssa, saivat lapsen ja nyt huomattavasti vanhempi ja viisaampi mies on neljän lapsen yksinhuoltaja.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne miehet miettineet että ovat ihan papparaista kun lapsi on murrosiässä? Aina ei edes elä siihen asti että näkisi lapsenlapsia, saati oman lapsensa varttuvat. Mitähän noiden nuorempien naisten päässä liikkuu, kun tekevät lapsia isänsä ikäisille miehille? Eikö yhtään huoleta se että sitten on hoidettavana sekä lapset että vanha ukko.
Hoitaako Jenni Saulia?
Vierailija kirjoitti:
Sinä tunnet jokusen ja kerran näit jonkun joka näyttää nuorelta - ja mielestäsi se on nyt "muotia"?
Kukas oikein oletkaan, kun noin suuri muotivaikuttaja olet?
Heti meni tunteisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Ja taas yksi palstamamma siellä ihmettelee täysin jonnin joutavia asioita.
Mitä muuta palstalla on kuin jonnin joutavia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitaako Jenni Saulia?
Todennäköisesti.
Meillä saatiin lapsi niin että minä olin 38v ja mies 45v. Ei siinä aina niin paljon nuorempaa naista tarvitse. Lapsia meillä yhdessä neljä.