Kuinka päätän, äänestänkö vihreitä vai vasemmistoliittoa?
Tiedän, että molemmat ovat hyviä vaihtoehtoja, mutta kuinka te muut olette näistä valinneet? Helsingissä kun ei edes ole kuin yhdet vaalit. Ei voi siis jakaa ääniään.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, jos olet työtön, syrjäytynyt, ma mu, sukupuoli-identiteetiltä poikkeava tai muuta vähemmistöä on ihan sama äänestätkö Vihreitä vai Vasemmistoa.
Työssäkäyvän veronmaksajan kannattaa äänestää joko Kokoomusta, jos liksa on tosi hyvä tai on perimässä takametsiä, jos liksa jää alle 5000 euron tai on pienyrittäjä, sitten Perussuomalaisia.
Näin se vaan menee.
Keskusta ajaa tehotuotanto maanviljelijöiden etuja, tiloille halpatyövoimaa suomalaisten palkkoja polkemaan.
Touché
Vihreät menevät liikaa ideologia edellä, unohtaen köyhän ihmisen tarpeet. Siksi kannattaa valita näistä kahdesta vasemmistoliitto.
Vierailija kirjoitti:
💩 ja 💩, valitse parempi
Noi on ja tulee aina olemaan pienpuolueita, jotka joutuu kallistumaan muihin puolueisiin. Jos äänestää noita, ei paljon voi vaikuttaa mihinkään tai jos vaikuttaa, niin se vaikutus riippuu, minkä puolueiden apupuolueina nuo toimivat, esim. onko vihreät kallellaan kokoomukseen, keskustaan vai demareihin.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä äänestäisi vihreitä. Ikävää kun osa vasemmistostakin uskoo vihreiden höpötyksiin.
Som om det vore någon skillnad mellan röda och röda?
Helppo päätös. Koska Virheitä ei äänestetä koskaan missään tilanteessa, on valinta Vasemmistoliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät menevät liikaa ideologia edellä, unohtaen köyhän ihmisen tarpeet. Siksi kannattaa valita näistä kahdesta vasemmistoliitto.
Riippuu ehkä alueista, mutta täällä ne on yrittäjien asialla (mikä superhyvä ja hienoa), mutta niiden ohjelmassa on luontomatkailun lisääminen. Käytännössä: Ne haluaa sitä luontoa yritysen hallintaan ja rahantekoon. Minä taas haluan enemmän luontoa kaikille kuten kaupungeissa on yleiset luontoalueet lenkkeilyyn jne.
Jaahas, valitsisinko tuhoutuvan Suomen vai tuhoutuvan Suomen? Onneksi ei ole pakko valita kumpaakaan.
Aikoinaan etelän pellet äänesti Toni Halmea vai mikä mulkku lie,kuvittelivat että tyyppi saa muutoksia aikaan se kertoo että aivot on jäässä jos niitä yleensäkään on.
Vierailija kirjoitti:
Aivan jos haluaa jotain tolkun puoluetta äänestää, niin valinta on joku isoista ja kauniista, eli kokoomus, demarit tai keskusta.
Nämä puolueet ovat aiheuttaneet Suomen alasajon lyhyen historian saatossa. Olisi aika muutokselle ja korvata nämä korruptoituneet maanpetturit tolkun ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, jos olet työtön, syrjäytynyt, ma mu, sukupuoli-identiteetiltä poikkeava tai muuta vähemmistöä on ihan sama äänestätkö Vihreitä vai Vasemmistoa.
Työssäkäyvän veronmaksajan kannattaa äänestää joko Kokoomusta, jos liksa on tosi hyvä tai on perimässä takametsiä, jos liksa jää alle 5000 euron tai on pienyrittäjä, sitten Perussuomalaisia.
Näin se vaan menee.
Keskusta ajaa tehotuotanto maanviljelijöiden etuja, tiloille halpatyövoimaa suomalaisten palkkoja polkemaan.
Touché
Mä taidan silti äänestää varmuudeksi vasemmistoa kuten ennenkin. Olen opiskeluajoista asti äänestänyt aina vasemmistoa.
Halosen hallintokausi oli onnellisuuden aikaa ja aina siksi annan vasemmistolle äänen. Parasta aikaa, nuoruuden ja onnen aikaa. Vasemmistoa äänestämällä ne ajat tulee takaisin.
Nää kokkareiden, keskustan ja persujen aikakaudet on olleet tylsiä ja mälsää.
Jos olet huumemyönteinen, niin vihreät on sinun puolueesi. Ota huomioon, että vihreät on rikkaiden puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee.
Touché
Mä taidan silti äänestää varmuudeksi vasemmistoa kuten ennenkin. Olen opiskeluajoista asti äänestänyt aina vasemmistoa.
Halosen hallintokausi oli onnellisuuden aikaa ja aina siksi annan vasemmistolle äänen. Parasta aikaa, nuoruuden ja onnen aikaa. Vasemmistoa äänes
Tykkäsin 2000-luvun rakkauden fiiliksestä. Kaikki tykkäs toisistaan ja inhosi vihaamista ja sotimista.
Rasismia ei hyväksytty missään mielessä jne.
Kaikki oli hyvin. 12 olutta eli mäyriksen sai parhaimmillaan alle kuuteen euroon jne.
Ei ollut vihapuhetta ja näitä katkeria pikkunilkkejä ja naisvihaajia. Siksi aina vihretä tai vasemmistoa. Persit ja kokkelot on pilaneet tunnelmat Suomes ja maiineen maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat köyhyyttä
Jos haluat köyhyyttä, äänestä perskokkareita
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, valitsisinko tuhoutuvan Suomen vai tuhoutuvan Suomen? Onneksi ei ole pakko valita kumpaakaan.
Hienoa puhetta Suomen tuhoajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee.
Touché
Halosen hallintokausi oli onnellisuuden aikaa ja aina siksi annan vasemmistolle äänen. Parasta aikaa, nuoruuden ja onnen aikaa. Vasemmistoa äänes
Mua kyllästyttää kans tää siskojen ja veljien välinen kinastelu. On kuin istuisi autossa matkalla pohjoiseen mökkilomalle. Lapset nahistelee pierunhajuisessa volvossa ja isovelikin kaivaa nenää ja esittelee räkämälliä sormensa päässä. Osoittelee sillä meitä ja me revitään toisiamme tukasta.
Huono yhteishenki perskokkareiden aikana. Meininki meni pilalle jo sipilän halltiuksen aikana. Kymmenen vuotta tätä paskaa kinaamista kohti pohjolaa.
Milloin saadaan taas Halosen aikakauden tunnelma Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee.
Touché
Sama.
Kaverit erehtyi äänestämään persuideja ja yritin vähän varotella niitä. Neki äänestää vassareita jatkossa. Vasemmisto ei valehtele.
Äänestän jaloillani, koska vastustan terrorismia.