Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: Oletko kaikista lapsistasi yhtä ylpeä?

Vierailija
10.04.2025 |

Tämä on ehkä tabu, mutta vastaan itse, että en ole. En uskaltaisi tätä koskaan myöntää kellekään, mutta olen paljon ylpeämpi vanhimmaisesta, joka on aina ollut fiksu ja tekee hienoa uraa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta, josta yksi on lievästi kehitysvammainen. Toinen on taas aivan kympin oppilas ja 1 on keskitasoa.  Olen erillälailla iloinen ja ylpeä heidän taidoistaan. Jokaisella on omat vahvuutensa.  Toivon, että löytävät oman polun ja ovat onnellisia. Tärkeintä elämässä on toivo ja usko tulevaisuuteen. 

Vierailija
22/25 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on ehkä tehnyt enemmän asioita, joista voi olla klassisesti ylpeä (menestynyt kansallisesti ym). Kuopus on sosiaalisesti taitava ja helposti lähestyttävä, pärjäävä. Ihmiset ovat erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojista voi aina olla ylpeä 👍

Vierailija
24/25 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omasta lapsesta ei voi olla ylpeä pitäisi ehkä katsoa peiliin. Oli oma lapsi sitten koditon, työtön, alkoholisti tai jokin muu mitä yleensä halveksitaan pitäisi olla ihan yhtä ylpeä, kuin,  menestynyt, taitava, presidentti, huippu urheilija tai jokin muu vastaava. Vanhemman tehtävä ei ole mielestäni miettiä olenko ylpeä jostakin toisesta lapsesta enemmän.

Näen enemmänkin silloin syytä ehkä katsoa itse peiliin ja pohtia mikä ajaa tällaiseen ajatteluun. Tulee ainakin itselle mieleen, että kylmät ja kovat ihmiset voisi ajatella asioita menestyksen kautta. Mutta ihmiset jotka ovat henkisesti tätä porukkaa edellä, ei arvota ikinä omia lapsiaan, vaan kaikista ollaan ylpeitä ja ovat yhtä rakkaita.

Vierailija
25/25 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ylpeimpi lapsestani joka ajattelee omilla aivoillaan ja tekee pienipalkkaista työtä jota rakastaa. Uraa ei siis tosiaankaan tee. Hänellä on sitä rohkeutta joka itseltäni aina puuttui. 

N.54. 3 lapsen äiti.