Deitti jätti mut kesken treffien kuin nallin kalliolle!
Olin laittautunut monta tuntia ja matkustanut toiseen kaupunkiin hänen takiaan. Käytiin syömässä, juteltiin ja naurettiin. Illallisen jälkeen mentiin vielä kaljalle läheiseen baariin, jossa hän ilmoitti ekojen juomien aikana, että hänen pitää lähteä ihan just, koska kaverit odottaa.
Hän jaksoi vielä ihmetellä myöhemmin, että miksi oikein loukkaannuin, eihän hän ollut luvannut koko iltaa mun kanssa viettää..
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tuo toisesta kaupungista asti ei välttämättä ole kovin pitkä matka. Kyllä minäkin naisena lähden aina kotikaupungistani toiseen kaupunkiin, jos menen edes ravintolaan syömään. Ihan sama kenen kanssa, ystäväni, lapseni tai treffeille. Täällä Nokialla kun ei ole yhtään kunnon ravintolaa, Tampereen keskustaan pääsee vartissa junalla tai autolla.
No 40+ tuo on ihan sopiva matka ettei väsy.
Vierailija kirjoitti:
Tuo toisesta kaupungista asti ei välttämättä ole kovin pitkä matka. Kyllä minäkin naisena lähden aina kotikaupungistani toiseen kaupunkiin, jos menen edes ravintolaan syömään. Ihan sama kenen kanssa, ystäväni, lapseni tai treffeille. Täällä Nokialla kun ei ole yhtään kunnon ravintolaa, Tampereen keskustaan pääsee vartissa junalla tai autolla.
Ei ole kyse matkan pituudesta vaan periaatteesta.
Ap
Olittehan te jo pitkään olleet deiteillä, jos olette käyneet syömässä ja vielä drinkillä, niin te olette jo pari tuntia olleet yhdessä.
Kerran eräs mies tuli minua tapaamaan 2h junamatkan päästä. Mentiin Seurasaaren kävelylle. Yhtäkkiä hän ilmoitti, että lähtee kotiin. Sitten kun puolen tunnin kuluttua katsoin Tinderiä, oli hän poistanut matchin.
Eihän tässä ole mainittu sukupuolia, seksuaalista suuntautumista eikä meikkaamista?