Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esiteini syljeskelee lattioille suuttuessaan. Mitä tekisitte?

Vierailija
10.04.2025 |

Itse olen kasvattanut, kyllä. Samalla tavoin kasvattanut kuin sisaruksensakin eikä kukaan muu ole missään vaiheessa tehnyt vastaavaa. Puhe ei auta. Välillä tekisi mieli ottaa syljeskelijän takki ja pyyhkiä syljet sillä, mutta siitä ei olisi mitään hyötyä, koska itse kuitenkin pyykkäisin senkin takin. 

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy syy syy syy mikään  ei ala tyhjästä.Voisi häneltä kysyä että miksi?

Vierailija
82/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä sitten kysyit koulukiusaajalta, miksi hän kiusaa sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä pointteja osassa vastauksia. Lapsella on isä joka asuu kanssamme. Isä ei puutu sylkemiseen mitenkään eikä muuhunkaan minuun kohdistuvaan kiusaamiseen. Hän vain kävelee ovesta ulos kun saa tarpeekseen, mutta tosiaan ei sanallakaan kiellä. Välillä ajattelen että taidan ottaa ja muuttaa muualle. Saavat sitten keskenään tulla toimeen miten haluavat. Mikään tekemäni ei tunnu tehoavan eikä lapsen käytökselle ole löytynyt syytä. Hän vaan kuulemma suuttuu ja siksi tekee niin. Kyseessä kuopus ja sisarukset ovat aikuisia ja asuvat jo omillaan. Ap

Hyi hitto mikä ällötys mieheksi. Hänhän kiusaa sinua ihan samalla tavalla. Minä hommaisin pikapikaa itselleni oman asunnon ja veisin mukaani ne lapset, jotka osaavat käyttäytyä. Muut voivat hukkua räkäänsä.

Vierailija
84/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panet sitä perseeseen, niin jotta tuntuu!

Vierailija
85/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaukset Vauva.fi laatua. 😂

Ja mitähän sisältöä sinun viestissäsi on?

Vierailija
86/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä pointteja osassa vastauksia. Lapsella on isä joka asuu kanssamme. Isä ei puutu sylkemiseen mitenkään eikä muuhunkaan minuun kohdistuvaan kiusaamiseen. Hän vain kävelee ovesta ulos kun saa tarpeekseen, mutta tosiaan ei sanallakaan kiellä. Välillä ajattelen että taidan ottaa ja muuttaa muualle. Saavat sitten keskenään tulla toimeen miten haluavat. Mikään tekemäni ei tunnu tehoavan eikä lapsen käytökselle ole löytynyt syytä. Hän vaan kuulemma suuttuu ja siksi tekee niin. Kyseessä kuopus ja sisarukset ovat aikuisia ja asuvat jo omillaan. Ap

Mitä kaikkea olet kokeillut jos mikään ei tunnu tehoavan? Vain sen laitteiden poistonko?

Eihän tuollaisessa kodissa voi voittaa. Isä asettaa esimerkin eikä ap pysty muuttamaan lasten isää eikä näin ollen myöskään poikaa. Pitää olla tosi kova luu, jos ajat

Kyllä, lapsen isä on narsisti ja kadun syvästi etten eronnut hänestä jo kauan sitten. Ap

Vierailija
87/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsena olin kotona lattialle sylkenyt niin olis tullut selkään ja lujaa!

M38

Sama. Olisi varmaan ensin varoitettu, että jos vielä teet noin, tulee remmistä. Ja seuraavalla kerralla olisi suoraan haettu se vyö sen enempiä sanoittamatta.

Vierailija
88/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto mikä ällötys mieheksi. Hänhän kiusaa sinua ihan samalla tavalla. Minä hommaisin pikapikaa itselleni oman asunnon ja veisin mukaani ne lapset, jotka osaavat käyttäytyä. Muut voivat hukkua räkäänsä.

Puoltoääni tälle. Ap, sinulla on edessäsi vielä hyvä loppuelämä ilman miehenkokoista ankeuttajakiusaajaa ja tiivis suhde vain niihin lapsiin, jotka sinua kunnioittavat. Saavat nämä miehet nyt niittää sen, minkä kylvivät. He pitävät ap:ta itsestäänselvyytenä ja nyrkkeilysäkkinään.

Vierailija
89/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lattialle kontalleen ja pyytäisin jatkossa sylkemään suoraan minun suuhuni.

Vierailija
90/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea olet kokeillut jos mikään ei tunnu tehoavan? Vain sen laitteiden poistonko?

Eihän tuollaisessa kodissa voi voittaa. Isä asettaa esimerkin eikä ap pysty muuttamaan lasten isää eikä näin ollen myö

Kyllä, lapsen isä on narsisti ja kadun syvästi etten eronnut hänestä jo kauan sitten. Ap

Koskaan ei ole myöhäistä. Muuten edessä on vajaa kymmenen vuotta kahden narsistin kanssa. Se tulee maksamaan henkiselle ja fyysiselle terveydellesi paljon. 

Ota jo nyt heihin mahdollisimman suuri etäisyys, vai tulevatko härkkimällä kiusaamaan, vaikka olisit omissa ajatuksissasi?

Vierailija
91/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdä avoimesti piereskelevälle teinille. Pieree ruokapöydässäkin ja vieraiden käydessä.

Pyytäisin seuraavan kerran istumaan kasvoilleni ja pieremään vasta sitten.

Vierailija
92/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna teltta ja käske asua pihalla. Ruoka annetaan ovella eli ulkoruokinta. Takaisin saa tulla, kun pitää räkänsä suussaan.

Vierailija
93/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sitten kysyit koulukiusaajalta, miksi hän kiusaa sinua?

On vähän eri asia kun "paskoa" kotinsa lattialle ju nou.Nykyään on vaan niin vaikeaa muhaa joku nussi kännykän varasti takin,menkää nyt jo nukkumaan idiootit.

Vierailija
94/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanosin että kotona eletään vanhempien tavoilla ja ihmisiksi, ellei se kelpaa muuttakoon muualle. Tuskinpa tarvii ovesta edes mennä ulos kun tajuaa että joutuisi itse huolehtimaan kaikesta elämiseen liittyvästä.

Vierailija
95/95 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanosin että kotona eletään vanhempien tavoilla ja ihmisiksi, ellei se kelpaa muuttakoon muualle. Tuskinpa tarvii ovesta edes mennä ulos kun tajuaa että joutuisi itse huolehtimaan kaikesta elämiseen liittyvästä.

Tuossa on se paha, ettei isäkään kunnioita ap:ta, joten poika tietyssä mielessä noudattaa vanhempien tapoja.