Olen 36 vuotias nainen ja sähkönmyyjä kysyi itiksessä, että maksanko itse sähköstä?
Eikö toi ole jo loukkaavaa? Kuvitteli minun asuvan mahdollisesti vanhempien kanssa?
Kommentit (37)
Ei kyllä hän tarkoitti esim. maatilaa tai yritystä. Ei kukaan kyttää näitä vaikka lataisi 100 sähköautoa päivittäin. Näin toimii moni ja muut maksavat sen sähkössään ja kansantalous menettää vähennysten muodossa miljrdeja. Veropoliisia tarvittaisiin kuten saksassa. 1 poliisi = 100 milj verotuloja/v. Tee veroilmianto ja olet isänmaallinen.
On loukkaavaa. Ei koskaan noin kysytä ihmisiltä.
Monesti sähkö voi kuulua vuokraan
Vierailija kirjoitti:
Niin maksatko itse? Vai maksaako kela?
Osalla menee sähköt suoraan kelalle.
Typerykset sitä sähköä nyt vain tulee töpselistä ei sitä kukaan maksa
Useimmille päiväkävelijöille sähkön maksaa Kela.
Ihan itse maksan tai siis nahkalompsalla maksan sähköt
Meillä eukko maksaa luonnossa minulle, ja minä maksan rahalla sähköyhtiölle. Niin että eihän se ihan turha kysymys ollut, eikä varmaan olla ainoita huusholleja missä se homma toimii näin.
Sun olis pitänyt panna sormi suuhun ja kikatella iloisesti että mies meillä hoitaa tuommoiset vaikeet jutut, enhän minä edes ymmärrä, mistä semmoinen sähkö tulee, kun ei sitä näy missään...
Eiku pääsulakeesta hyppylangalla mittarin ohitse.
Täysin validi ja aiheellinen kymysys. Koska suomessa perinteisesti naisten sähkölaskuTKIN maksaa joko mies, tai kela.
No näitä kauppakeskusmyyjiä ja feissareita ei tunnetusti ole tilannetajulla tai hyvällä supliikilla siunattu. Vaikuttaa olevan ennemmin sääntö kuin poikkeus, että sieltä tulee jo avausrepliikkinä jokin aivan älytön töksäytys. Unohda koko juttu. Ei ole sinun vikasi, jos hän ei osaa lähestyä potentiaalista asiakasta.
Vierailija kirjoitti:
Itiksen suunnalla liikkuvista harvempi maksaa itse sähköstä, joten kysymys oli kyllä ihan aiheellinen.
Miki ne ovat sitten siellä kauppaamassa ? Jos noin on. Huono kauppapaikka myyjälle.
Vierailija kirjoitti:
Kuten asunkin, mutta silti
Ap
Myyntityössä ihmistuntemus kehittyy. Tuki-eläjät ja peräkammarien vanhat piiat tunnistaa kaukaa. Kuten havaintosi todistaa
Ap kaipaa tässä nyt sitä että häntä kehuttaisiin nuoren näköiseksi.
Ap, tässä sinulle:
Oih, näytät varmaan tosi nuorelta omg, vitsi et oon kade
Ei minulle mutta kun kyseessä Itis niin ymmärrän T. Persu