Onko muille koskaan käynyt niin että on estetty instagramissa vaikka ei tarkoittaisi koskaan kenellekään mitään pahaa? :(
Tänään kävi minulle niin. Oli kyse yhdestä arvonnasta, kun olin osallistumassa siihen. Huomasin, että osallistumisaikaa oli vielä jäljellä, mutta jostain syystä luki, että arvonta suoritettu. Kun sitten laitoin siitä kommentin, arvonnan järjestänyt kertoi, että suoritti arvonnan sekunnilleen ja minä kysyin miksi näin ilmoituksen arvonnan suorituksesta jo aiemmin. Tähän tuli vastaus, että hän oli töissä siihen aikaan eikä mitenkään ollut mahdollista. Vastasin vielä kerran, etten tarkoita mitään pahaa kenellekään enkä riidellä, jonka jälkeen hän laittoi kuvakaappauksen todisteena asiaata ja pyynnön, etten laittaisi enää viestejä minnekään koska hänen isänsä kuoli tänään eikä ole energiaa. Laitoin vielä viestin, jossa pahoittelin asiaa ja hän kirjoitti, että lopeta, jonka jälkeen huomasin, että minut estetty.
En oikeasti ketään ole ikinä kiusannut eikä nytkään tarkoitus ollut todellakaan se ja vähän itkettikin asia. Enkä voinut tietää, että hänen isänsä kuollut 😥
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankutat noin vähäpätöistä asiaa viestitolkulla? Mitä elintärkeää siitä arvonnasta olisi voittanut?
Liput lapsimessuille. Ei tärkein asia ollut palkinto vaan se, että en ilkeyttäni huomauttanut arvonnan päättymisestä ennen aikojaan, jos sitä luuli. Ja tuntui vain, että hän ilkeili minulle nauruhymiöillään, jos ajatteli, että väittämäni väärin.
Onko sinulla useinkin tapana jäädä jankuttamaan loputtomiin jostain noin mitättömästä asiasta? Tulet vielä keskustelupalstalle saadaksesi jauhaa asiasta vielä?
Halusin vain kysyä onko muille käynyt tällaista.
Siis että joku kieltäisi viestittelemästä, mutta jatkaisimme jankuttamista ja sitten joku estäisi koska ei jaksaisi enää jauhaa samaa asiaa loputtomiin?
Tuskinpa muille on käynyt noin, koska suurin osa ihmisistä osaa lopettaa viestittelyn silloin kun toinen ilmoittaa, että asia on loppuun käsitelty.
Näkevätkö muut yhä kommenttini, jos hän estänyt minut? Harmi, kun en ehtinyt poistaa niitä.
Ap