Onko luonnollinen tyyli/hiusväri aina paras
Mulla luonnostaam 8-7asteen hiukset. Eli vaaleat. Mulla ollut koko elämän vaalennettu ja raidoitettu hiukset. Mutta oon pari kertaa värjännyt tummemmaksi ja tuntuu että ne sopii piirteisiin paremmin kuin vaaleat. Vai onko vaaleat kuitenkin sitten parempi?
Kommentit (5)
Oma luonnollinen ei todellakaan aina paras. Ihan kiinni siitä, minkälaisesta väristä itse tykkää. Tässä elämässä ei ole moni muukaan asia luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Oma luonnollinen ei todellakaan aina paras. Ihan kiinni siitä, minkälaisesta väristä itse tykkää. Tässä elämässä ei ole moni muukaan asia luonnollista.
Niin. Luonto ei ole mikään tietoinen olento vaan jos oikein huono tuuri käy, tulee jo hedelmöittymishetkellä ties mitä ikäviä mutaatioita ja epämuodostumia jotka vain yksinkertaisesti näyttävät rumalta.
Jos on rahaa, ei ole mitään vikaa niiden virheiden ja epämuodostumien korjaamisessa. Saat kokeilla tätä planeettaa tasan kerran, turha kitua ja kärvistellä asian kanssa joka häiritsee peilissä 24/7
JJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. t. Hippityttö 69.
Väri kun väri jos luonnostaan tulee.
Up