Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meistä on tehty lastensuojeluilmoitus ! Kuulema

Vierailija
14.03.2007 |

lapsen itkua, kovaa ja välillä pitkäänkin jo kohta vuoden !

Jollain naapurilla ilmeisesti mennyt vati nurin ?

Kuopus on 1,5 v. kovaääninen ja tarvittaessa " vaativa asiakas" , joka kyllä ilmoittaa, jos asiat eivät ole hyvin. Silti normaali lapsiperheen metelistä poikkeavaa ei meillä ole. Pikemmin on yritetty huomioida naapureiden olemassaolo parhaamme mukaan !

Naapuri ei ole voinut käydä kysymään suoraan, että onko jotain hätää/voiko olla avuksi !

Tosi kiva nyt sitten hypätä näyttämässä naamaa sosiaalihoitajalle, että ollaan ihan normaaleja ihmisiä.

Kiusa se on pienikin kiusa ja helppoa tehdä, kun ei tarvitse edes nimeä mainita !

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisitteko, että juu, vedettiin tossa juuri taaperoa turpaan? Vai hymyilisittekö hampaat irveessä, ja sanoisitte että kaikki on ihan hyvin, pikku Petteri on vain ollut kovin itkuinen korvatulehduksen tms syyn takia?

Jos ja kun teidän perheessänne on kaikki kunnossa, uskallat varmaan päästää sossun tädit tarkistamaan tilanteen ihan huoletta :)

Suomessa puututaan asioihin yleensä ihan liian vähän, ajatellaan että ei se mulle kuulu. Pitäisi ennemminkin tehdä ilmoitus aina kun todella epäilee jotain tapahtuvan, sillä parempi katsoa kuin katua...

Vierailija
2/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sosiaalityöntekijän kanssa keskustelette, kerrot, millainen tavallinen perhe olette ja kerro myös se, miksi teiltä kuuluu lapsen itkua. Asiallisen keskustelun jälkeen ei sen kummenpaa, teidät todetaan vastuuntuntoisiksi vanhemmiksi ja sosiaalitoimessa ollaan onnellisia, että näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin näytä naapurilles närhin munat :) Jos teillä ei mitään salailtavaa niin ole asian tiimoilta huoleti. Onhan näitä perättömiä lastensuojeluilmoituksia paljon. Hyvä, että lapsista huolehditaan! Ikävää tietysti sinun kannalta, mutta älä ota asiasta itseesi.

Vierailija
4/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan varpaillaan pienten puolesta.

Olen itsekin tehtyt ilmoituksen (omalla nimellä !) kun ryyppyjengi piti leiriä kaupan takapihalla ja mukana oli vauva vaunuissa.

Olen lähinnä syvästi pettynyt siihen, että olin ajatellut talossamme asuvan avointa välitöntä ja mukavaa väkeä.

Ja kyllä se tietysti äidin sielulle käy, kun epäillään kykyjä kasvattajana.

Vierailija
5/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pitää mennä toimistolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän