Miehen suku vainoaa minua
Kaikin tavoin, he ehkä luulevat, etten tiedosta asiaa. Minun kuulumisia ei kysytä, soitetaan kutsut vain miehelleni, vaikka kutsu on suullisesta esityksestä huolimatta tarkoitettu molemmille, joulukortit tulee vain mieheni nimellä, teatterimatkat esitetetään miehelle, kylään saavutaan ilmoittamatta yllättäen, ruokiani arvostellaan, osallisuuttani erilaisiin järjestelyihin väheksytään, olen jo tässä epätoivossani alkanut miettiä miehestä avioeron ottamista, eihän tällaista kukaan kauan enää jaksa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kovin tuttua!
Niinkö, kuulostaa kauhealta. Ap
MITÄ miehesi sanoo tilanteesta ?
Mielestäni miehen sukulaiset haluaa, mieltään
jättämällä sinut pois, vai onkohan miehesi
ollut niin monen naisen kans etteivät uskalla, ottaa sua huomioon..
Mitä se sinun miehesi tekee asialle?
Mitäs se mies aikoo, kun ei ole vielä ilmoittanut suvulleen, että olet hänen elämänsä tärkein ihminen?
Minä jo nuorena hylkäsin ne sukulaiset, joilla oli jotain huomauttamista poikaystävästäni, nyt 50 vuotta oltu aviossakin.
Eroa jos miehesi ei tee selväksi suvulle, että sinä olet hänen valinta ja niin kaiken kunnioittamisen arvoinen. Minä jouduin laittamaan mieheni suvulle täyden eston vaikka hän puolusti minua löysivät he keinon nokertamiseen.
Kun kerroit tänne, kerroitko miehellesi mitä mieltä olet ?
Ois hyvä kuulla sekin kanta.
ellei ollut provo ?
Mieheni suku vainoaa minua kaikin tavoin, ehkä he luulevat, etten tiedosta asiaa. Minulta ei kysytä kuulumisia, kutsut soitetaan vain miehelleni, vaikka ne on tarkoitettu molemmille. Joulukortit tulevat vain mieheni nimellä, teatterimatkat esitetään miehelle, ja kylään saavutaan ilmoittamatta yllättäen. Ruokiani arvostellaan, ja osallisuuttani erilaisiin järjestelyihin väheksytään. Olen jo epätoivossani alkanut miettiä avioeroa miehestäni, eihän tällaista kukaan jaksa kauan.
Vierailija kirjoitti:
Eroa jos miehesi ei tee selväksi suvulle, että sinä olet hänen valinta ja niin kaiken kunnioittamisen arvoinen. Minä jouduin laittamaan mieheni suvulle täyden eston vaikka hän puolusti minua löysivät he keinon nokertamiseen.
Kyllä teidän tarinat kuulostaa myös varsin ikäviltä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tai ap on niin hyvännäköinen, etteivät suvun monet naiset halua häntä mietensä näköpiiriin...
Vierailija kirjoitti:
Mieheni suku vainoaa minua kaikin tavoin, ehkä he luulevat, etten tiedosta asiaa. Minulta ei kysytä kuulumisia, kutsut soitetaan vain miehelleni, vaikka ne on tarkoitettu molemmille. Joulukortit tulevat vain mieheni nimellä, teatterimatkat esitetään miehelle, ja kylään saavutaan ilmoittamatta yllättäen. Ruokiani arvostellaan, ja osallisuuttani erilaisiin järjestelyihin väheksytään. Olen jo epätoivossani alkanut miettiä avioeroa miehestäni, eihän tällaista kukaan jaksa kauan.
Saatiin jälleen joukkoon yksi kihomatokin --ERI--
Minäkin haluan tietää mitä miehesi sanoo tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ap on niin hyvännäköinen, etteivät suvun monet naiset halua häntä mietensä näköpiiriin...
Siis "miestensä näköpiiriin"
No eihän toi vainoamista ole, ku eivät vaan halua olla sun kanssa missään tekemisissä. Monta lasta sulla oli ennen ku tapasit nykyisen miehesi? Kuinka monen kanssa olet niitä saanut? Loppuko sun edellinen parisuhde sun uskottomuuteen?
Vainoamista? Samaa mieltä kuin muutama muukin että eihän tuo mitään vainoamista ole. Ja arvasin että ap ei vastaile kysymyksiin, taitaa uskotella itselleen suvun käytöksen vaikka siinä ei perää olisikaan.
Eikö tuo ole ihan normaalia, jos kutsut lähetetään miehelle, joka kertoo sitten sinulle.
Sitä en ymmärrä, että ruokia moititaan. Samalla tavalla he tulevat miehesi luo yllätyskylään, joten mitä mieltä mies tästä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpiset, eihän tuosta kukaan saa selvää!
Olisi tosi tyytyväinen, jos ei kutsuta minnekään ja ollaan mahdollisimman vähän tekemisissä. Yllätysvieraista en kyllä tykkää ja siihen pitäisi puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpiset, eihän tuosta kukaan saa selvää!
Jäi pois-miehen sukulaiset haluaa osoittaa mieltään/hurjan vanhanaikaisia tapoja noudattavat jne, oli vähän kiire jäi pois :D
Tuo on syrjimistä, ei vainoamista.