Kenenkä kaikkien seksiääniä olet
Kommentit (16)
Kaveri pani samassa hotellihuoneessa!
Naapurin. Ihan ihme pariskunta. Äijä polkee vaimoaan useita kertoja päivässä. Luulisi vähemmän riittävän. Eivät ole enää ihan nuoriakaan
Hirven. Hevosen. Sonnin. Kissan. Kauriin. Linnun.
Palstamamman. Ihan karseeta röhkimistä.
Mä nauhoitan omat seksiäänet! Sitten päivällä kuuntelen niitä ja nautin siitä, että olen Boss
Ex vaimoni ja meidän saksanpaimen koiran. Tulin töistä aikaisemmin, kun tuli vatsatauti, vaimo sängyllä ja koira nuoli, no tiedätte kyllä mitä. Ainoa asia mikä harmitti, tykkäsin koirasta hirveästi, mutta en jotenkin osannut nähdä sitä kuin ennen, joten jätin vaimolle.
On tullut monien kuultua. Mutta kolme kertaa on alkanut oikein kunnolla seisomaan kun kuunnellut. Olin kaverilla viikonloppua viettämässä. Kaveri lähti vaimonsa (joka on jumalaisen seksikäs ja haluaisin niin paljon nussia häntä) kanssa yläkertaan ja olivat unohtaneet itkuhälyttimen kaijuttimen alas ja makkarissa mikki päällä. Pian heillä oli täysi meno päällä ja kuulin kaiken. Joskus asuin kerrostalossa missä alakerrasta kuului hyvin äänet. Alakerrassa asui seksikäs pimu. Vaimoni jopa kerran sanoi minulle, Onks nyt niin hyvä perse ettet saa katsetta irti? No pimulla oli viikonloppuna baarista lähtenyt jolppi mukaan joka pääsi nauttimaan piukasta pepusta. Yöllä kuulin hyvin selvästi naimisen äänet ja pimu oli aika äänekäs. Vaimon ystävän mökillä oltiin ja kuulin kuinka hän yöllä masturboi.
Kerrostalossa kuuluu seksittelystä aiheutuvia ääniä usein. En tiedä keitä he ovat.
Seinänaapurin yh-blondin. Arki-iltana on eriääninen kaveri kuin viikonloppuna. 70-luvun kerrostalossa seinät eivät paljon eristä.
Kuuli ja näki kun nuori mies pani vaimoa.
Vaimo ulisi kun sai kovaa sisäänsä.
Mutsin ja edesmennen faijapuolen. Sain samassa huoneessa kuunnella. Kuvotti ja vitutti yöllä herätä.
Viime joulukuun lopulla ilmeisesti seksiteltiin, kuulin eräänä yönä "aiai aiiii", "auau auuuu", "ota se pois sieltä", "sattuu sattuu" sekä "ja mä olen vielä raskaana". Saman suuntaista valitusta, mutta vaimeampana, seurasi kolme tai neljä yötä, sittemmin ei ole kulunut vastaavaa.
Olen kuunnellut korvat höröllä kun poikani saa yhden Ahmedin kullia suoleensa. Ulisee kun kunnolla survoo
Vierailija kirjoitti:
Naapurin. Ihan ihme pariskunta. Äijä polkee vaimoaan useita kertoja päivässä. Luulisi vähemmän riittävän. Eivät ole enää ihan nuoriakaan
Asutaankohan me samassa talossa. Nyt tosin ollut pari päivää hiljaista.
Tädin ja hänen miehensä. Onneksi sain nauttia tästä miehestä seuraavana päivänä, kun täti meni kaupunkiin asioille.