Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ja tyttären väliset whatsapp-viestit ei meinaa mennä perille vaikka muille menee

Vierailija
10.04.2025 |

Onko kokemusta vastaavasta? Eli jos tytär lähettää mulle whatsapin, näkyy hänen whatsapissaan vain yksi väkänen ja viesti ei tule minulle perille. Sama toisinpäin kun lähetän hänelle viestin. Oon pitkään ajatellut, että tytär ei vaan ole päivittänyt whatsappiaan tai jotain ja siksi se toimii huonosti, mutta kuulemma hän saa viestit lähtemään muille ihan normaalisti, samoin saa muiden viestit normaalisti. Kuten minäkin.

Mistä ihmeestä tämä voi johtua?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut samaa isäni kanssa viestitellessäni! Olen ajatellut, että se johtuu siitä kun asun ulkomailla 🙈

Vierailija
2/10 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut samaa isäni kanssa viestitellessäni! Olen ajatellut, että se johtuu siitä kun asun ulkomailla 🙈

No me asutaan saman katon alla. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole käynyt näin?

Vierailija
4/10 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiyhteys, tai puhelin. Laitattrko joissain tietyissä paikoissa viestiä tms?

Vierailija
5/10 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Huomattu erityisesti tietyssä paikassa lähetetyissä viesteissä viivettä.

Vierailija
6/10 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko ne viestit perille ollenkaan? Onk tytär joskus suutuspäissään estänyt sinut ja unohtanut ottaa eston pois?

Vierailija
7/10 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiyhteys, tai puhelin. Laitattrko joissain tietyissä paikoissa viestiä tms?

Sama toistuu, laitettiin viestiä missä tahansa. En ole huomannut, että liittyisi mitenkään paikkaan missä ollaan. Ja tosiaan kaikille muille viestit kulkee.

ap

Vierailija
8/10 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tiedä, mistä johtuu, mutta mullakin joskus pätkii. Mies laittaa viestiä siis ihan kotona ollessaan seinän toiselta puolelle eikä viesti mene perille. Joskus pompsahtaa viesti vasta, kun avaan puhelimen. 

Vierailija
9/10 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuleeko ne viestit perille ollenkaan? Onk tytär joskus suutuspäissään estänyt sinut ja unohtanut ottaa eston pois?

Ei ole estänyt. :) Tänään esim. oli laittanut mulle viestiä klo 9 aamulla ja soitti sitten 11 jälkeen kun viesti ei tullut mulle perille. Kun sitten avasin whatsapin, tuli viesti näkyviin. Yleisempää niin päin, että minä laitan viestiä, joka ei mene perille ja sitten soittelen perään.

Vierailija
10/10 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en tiedä, mistä johtuu, mutta mullakin joskus pätkii. Mies laittaa viestiä siis ihan kotona ollessaan seinän toiselta puolelle eikä viesti mene perille. Joskus pompsahtaa viesti vasta, kun avaan puhelimen. 

Joo kumma juttu kyllä. Käy tätä välillä, satunnaisesti, muidenkin kanssa, mutta nyt on mennyt jo viikkoja, että tyttären kanssa viestit ei kulje. Pitää varmaan siirtyä perinteisiin tekstareihin!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme