Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko olette olleet ilman seksiä?

Vierailija
14.03.2007 |

Ja nyt puhutaan sitten neitsyyden menettämisen jälkeisestä ajasta.. :)

Mie aloitan: sinkkuillessani kaksi vuotta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta N56

Vierailija
22/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16 vuotta ja jatkuu edelleen, todennäköisesti loppuelämäni. N52, naimisissa

Melkein kuin minä. Vuosia tosin 15, mies pihtaa, naimisissa ollaan. N52.

Meilläkin mies pihtaa, en tiedä miksi. Nuorin lapsi on 6 vuotta, sitäkin ennen seksiä oli vähän.

Mä olen nyt pian 45, hyvässä kunnossa oleva hoikka ja hyvännäköinen. Tienaan hyvin, en siis tarvitse miestä itseni elättämiseen. Mä otin rakastajan noin vuosi sitten. Seksiä meillä on parin viikon välein. Mä en kaipaa uutta parisuhdetta, mutta seksiä kyllä. Musta tuntuu, että säännöllisen seksin myötä musta tuli aivan uusi ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuuden menetyksen jälkeen pisin aika ilman on ollut varmaan jotain 3-4kk. Nyt viime kerrasta parisen viikkoa. Lähes viikoittain saan vaikka parisuhteessa menee päin persettä ja lasten takia ollaan. Ihan hyvin mielestäni olosuhteisiin nähden. M36

Vierailija
24/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 18 vuotta, ei oikein enää kiinnosta tai sitten ei ole tullut vastaan kiinnostavaa miestä. N55

Vierailija
25/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 2 vkoa pisin aika, siitä kuin aloitin täytettyäni 19v. Nyt on ikää 60v. Ei osaa olla ilman seksiä, eikä ole tarvinnut olla. Joskus on syystä tai toisesta väli venynyt kahteen viikkoon ja se on yhtä helvettiä. Koittanut tehdä kaikki temput, että vaimolla on mielenkiinto riittänyt. Sitä on tullut opeteltua temppu jos toinenkin.

Vierailija
26/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11h ja sitä ennen oli taukoa 8h. Ei pysty kovin pitkiin taukoihin. 😁

Vierailija
27/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa useita viikkoja ja kuukausia aina väliä. Mies haluton. Mietin vakavasti mitä tehdä.

Vierailija
28/28 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta, joten ilman varsinaista seksiä olen ollut muutamia viikkoja per lapsi. Nykyisin ehkä 2-3 vrk max. Muuta hellyyttä piisaa kokoajan.