Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tarve orgasmille

Vierailija
10.04.2025 |

Ovatko naiset tietoisia miesten voimakkaasta tarpeesta saada orgasmi seksin aikana? Miten tämä näkyy seksielämässä naisen puolelta? Hyväksytään pidempi rynkytys, tarjotaan käsiapua, tms., jotta mies saa ejakulaation?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvitse saada muuta, kuin syödäkseen. Eikä sitäkään sentään joka päivä!

Vierailija
2/13 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras orgasmi miehelle tulee eturauhasta kiihottamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. On minulla ollut sellaisia että on ruvennut hänestä tuntumaan että joko se tulis jos ei ihan välittömästi ole lentänyt kun rouva on saanut. Nyksä antaa tehdä rauhassa loppuun. Syöttää vastaan ja silittää niskaa. Toisinaan vetää loppuun kädellä tai suihin mutta koskaan en jää ilman tyydytystä.

Vierailija
4/13 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei tunnu mulle täydelliseltä koskaan jos mies ei laukea. Meillä ei oo kyllä siitä vaaraa ettei tapahtuisi. Se kiihottaa muakin ja tottakai itsekin laukean vaikka en aina yhdynnän aikana. Joskus saan esihoitoa joskus jälkihoitoa. Se taas kiihottaa miestä niin paljon että penis seisoo koko ajan. Usein mun jälkiorkusta seuraa jatkokierros.

Vierailija
5/13 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden poikaystävällä oli todella pakkotarve orgasmille. Johtuen kotioloista harrasteltiin seksiä milloin missäkin ja vaikka oli todella lähellä ettei jääty kiinni, hänen piti silti saada loppuun asti joka kerralla. Hän ei noussut päältäni ja jatkoi kuumia työntöjä vaikka yritin saada häntä lopettamaan jonkun kulkijan lähestyessä tai vastaavassa tilanteessa. Kerran oltiin veskissä kirjastossa ja huomasin silmät ovenraossa. Hän nousi ja pippeli ihan pystysuorassa kävi sulkemassa oven ja syöksyi vaan heti lattialle takaisin ylleni. En kerennyt kuin vähän nousta ja hän painoi vartalollaan mut takaisin alas ja koputteluista huolimatta jatkettiin loppuun asti. Nuoruus...

Vierailija
6/13 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urologit suosittelevat, että kun eturauhanen tyhjennetään vähintään viisi kertaa viikossa, niin syöpäriski pienenee

On myös tunnettua, että Eturauhassyöpä on katolilaisten pappien ammattitauti

= kyllä orgasmi on miehelle tärkeä

Vierailija
7/13 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle orgasmi ei ole sama asia kun saada siemensyöksy

Vierailija
8/13 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urologit suosittelevat, että kun eturauhanen tyhjennetään vähintään viisi kertaa viikossa, niin syöpäriski pienenee

On myös tunnettua, että Eturauhassyöpä on katolilaisten pappien ammattitauti

= kyllä orgasmi on miehelle tärkeä

Taas pitää muistuttaa, että korrelaatio ei ole sama kuin kausaalisuus. Katoliset papit imettävät itseään kuoropojilla tai n*ssivat niitä pyllyyn

Vierailija
9/13 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei tunnu mulle täydelliseltä koskaan jos mies ei laukea. Meillä ei oo kyllä siitä vaaraa ettei tapahtuisi. Se kiihottaa muakin ja tottakai itsekin laukean vaikka en aina yhdynnän aikana. Joskus saan esihoitoa joskus jälkihoitoa. Se taas kiihottaa miestä niin paljon että penis seisoo koko ajan. Usein mun jälkiorkusta seuraa jatkokierros.

Vaimoni ollut samaa mieltä. Ymmärtänyt jo alusta, että miehen pitää saada laskea spermat  naisen pilluun. Hän on myös pitänyt minusta ja kullistani hyvää huolta eikä ole tarvinnut runkata oikeastaan koskaan 49v aikana.Olen toki runkannut omaksi ilokseni max kerran kuussa, mutta monet kuukaudet menneet ilmankin. Säästänyt paukut vaimon pilluun niin vaimokin on pysynyt tyytyväisenä.

Vierailija
10/13 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siitä miellyttävä suhdedynamiikka tässä miehen kanssa, että kaikki aloitteet ja ohjeistukset ovat hänen käsissään. Niinpä ei tarvitse arvuutella. Teen mitä pyydetään eikä ole kuulemma eikä näemmä ollut ongelmaa sen enempää orgasmin kuin siemensyöksynkään kanssa. Käsihommat nyt kuuluu jo ihan siksikin kuvioihin että minä tykkään niistä. Nussia saa sen minkä tykkää mutta en katsoisi hyvällä jos siinä ikinä montaa minuuttia menisi koska mietityttäisi mikä minussa on vikana. 

Vierailija
11/13 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa mies voi saada orgasmin ilman siemensyöksyä?

Toki niiltä miehiltä, joilta on eturauhanen poistettu ei tule spermaa

Vierailija
12/13 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hitossa mies voi saada orgasmin ilman siemensyöksyä?

Toki niiltä miehiltä, joilta on eturauhanen poistettu ei tule spermaa

Voi saada myös siemensyöksyn ilman orgasmia, saman asian kääntöpuoli. Kun ihan siinä rajoilla mennään, niin nuo kaksi erillistä asiaa voivat oikeasti eritytyä toisistaan.

Wikipediasta havaintomatskua: https://commons.m.wikimedia.org/wiki/Category:Videos_of_male_ejaculatio…

Vierailija
13/13 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehelle orgasmi ei ole sama asia kun saada siemensyöksy

Ompas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän