Olen lopettanut liikunnan lähes totaalisesti, tätä liikkumatonta aikaa on mennyt kohta vuoden
Nyt olen vihdoin alkanut huomata tämän liikkumattomuuden seuraukset. Ihan kamala olo. Ärsyttää, vituttaa kaikki tosi helposti. Väsyttää ja nukuttaa, etsin aina ensimmäiseksi uusissa tilanteissa tuolin ja lösähdän sille istumaan. En anna bussissa enää paikkaa muille. Päätä särkee useita kertoja viikossa. Pahinta on, että se aikaisemmin liikunnan aiheuttama hurmos on jäänyt kokonaan pois.
Mitä oireita teillä muilla vetelyksillä on? Piiskataan itseämme ahdistavilla ajatuksilla, jotta se into liikunnan aloittamiseen tulisi ihan itsestään.
Kommentit (2)
Olen " normaalitilassa" himoliikkuja, mutta nyt alkaa tämä kolmas raskaus olla siinä vaiheessa (rv 36+) että kaikki lajit aiheuttavat kipuja sinne sun tänne. Ja jos ei satu, niin sitten ei myöskään " tunnu missään" eli syke ei nouse eikä hengästytä.. ja rasituksesta se hurmos ja hyvä olo kuitenkin tulee. Siksipä olen tosi äreä ja lyhytpinnainen. Muuten nautin kyllä raskaudestani, mutta haluaisin niin taas päästä treenaamaan!!
energia puuttuu, eikä puhtia löydy aina edes pikkujuttuihin.
On se kumma, että liikkumalla ja tekemällä saa lisää energiaa!
Sellainen itseensä tyytyväisyys ja onnistumisen tunne on vähäistä.
Fyysisesti on jäykkä ja ryhditön olo. Lihaksia särkee ja niskat jumissa.