Ketkä kaikki ovat nähneet rintasi
Kommentit (12)
Tuhannet suomalaiset saunoissa, uimarannoilla jne. Ketään ei ole kiinnostanut: yhtään.
t. mies
Kysymys taas on sitä sun tätä mistä minä tietäisin kuka ketkä ja missä.Nudistirannoilla varmaan tuhannet,saunoissa ym.
Muutama lääkäri ja hoitaja. Oma puoliso ja lapsi. En ainakaan muista että niitä olisi mitenkään kehuttu, miksi olisi pitänyt?
Jotkut lääkärit ja hoitaja. Perheenjäsenet saunoessa joskus aikanaan. Eksä ja nykyinen. Kaikenlaisia kehuja seurustelukumppaneilta, yksi täysin sopimaton kommentti naislääkäriltä (seksuaalista ahdistelua siis, keskeytin käynnin, vein asian eteenpäin).
Vierailija kirjoitti:
Jotkut lääkärit ja hoitaja. Perheenjäsenet saunoessa joskus aikanaan. Eksä ja nykyinen. Kaikenlaisia kehuja seurustelukumppaneilta, yksi täysin sopimaton kommentti naislääkäriltä (seksuaalista ahdistelua siis, keskeytin käynnin, vein asian eteenpäin).
Mikä se sopimaton kommentti oli? T: M 51 v
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kehuja ja mikä oli tämän lääkärin kommentti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex kehui usein että rinnat ovat upeat mutta näytti enemmän eleillään ja teoillaan että tykkäsi. Nykyinen mies ylistää tissejä aika kummallisenkin paljon siihen nähden ettei nämä minun mielestäni ole kovin kivat (isot kyllä), nänneistä etenkin on paljon hyvää sanottavaa ja sanoo ihaillen että ovat painavat kun nostelee niitä kun on muutenkin minua hyväilemässä. Arvostan kyllä.
Naislääkäri kommentoi seksuaalisesti ja kyseli onko minulla miestä ja salliiko mies tietyn toimenpiteen rinnoille jota harkitsin.. pahoitteli kyllä tilannetta melko pian kun ilmaisin, etten todellakaan arvosta moista enkä pidä sopivana (käyntini ei edes suoraan liittynyt rintoihin). Vähän kummallista itseasiassa että ainoa kokemani törkykommentti ikinä. Mieslääkärit aina olleet täysin asiallisia. Tuli kyllä ihan sellainen piilokamera-olo ennen kuin sain sanottua etten koe kommentointia asiallisena. Ehkä jotkut sitten ovat "rempseämpiä" mutta minua häiritsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex kehui usein että rinnat ovat upeat mutta näytti enemmän eleillään ja teoillaan että tykkäsi. Nykyinen mies ylistää tissejä aika kummallisenkin paljon siihen nähden ettei nämä minun mielestäni ole kovin kivat (isot kyllä), nänneistä etenkin on paljon hyvää sanottavaa ja sanoo ihaillen että ovat painavat kun nostelee niitä kun on muutenkin minua hyväilemässä. Arvostan kyllä.
Naislääkäri kommentoi seksuaalisesti ja kyseli onko minulla miestä ja s
Minkä kokoiset rinnat ja onko isot nännit/nännipihat?
Minkä kokoiset rinnat ja onko isot nännit/nännipihat?
Eikö sulla ole ikinä muuta kysyttävää? Sama saatanan typerä kysymys ainakin sadassa ketjussa.
Viimeeksi olen näyttänyt rintakarvojani sekä nännejäni lähisairaalassa parille hoitoalan ihmiselle.
Se mikä tekee siitä erikoisen, ainakin itselle, tuskin ko.alanammattiihmisille ollenkaam oli se, että kun oman operaation aikana jouduin riisumaan mun kaikki vaatteet ja pukeutua 'siihen srlan työpukuun' jossa oli kaikki navanalta takaa auki niin.
Oli siinä niillä parilla n.+20v hoitajattarella kyllä..
..mukavaa katseltavaa? Itselleni se oli lähinnä vain..
Koko järven rantaväki ja veneilijät. Uimme aina nakuna mökillä ja helteellä ollaan nakuina koko päivä. Kauppaan lähtiessä puetaan. Kovasti on liikennettä järvellä, oisko lisääntynytkin....
Jotkun lääkärit ja hoitajat ja muutama eksä ja nyksä. Ei niitä kukaan ole kehunut, miksi olisi? Ei mua muutenkaan kukaan kehu.