Mistä pakastepizzasta pidätte eniten?
Itse olen tykästynyt Grandiosan bbq chiken lättyyn. Ja ei en halua kuulla omatekoisen, tai pizzerian lätyn olevan parempaa. Nyt on kysymys ihan pakastepizzoista.
Toki mikropizzankin saa mainita. Euron lätty menee vaikka kylmänäkin välipalaksi. 🙃
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Pizza Backen, ei muut pakastelätyt ole mitään näihin verrattuna
Ei säväyttänyt mitenkään. Pelkkää hypetystä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut pakastepizzaa.
Kiva, että osallistuit kuitenkin keskusteluun.
Mun suosikki on sama kuin ap:lla. Pohja noissa grandiosan "pannupizzoissa" on nykyään outo, mutta tuossa pizzassa häiritsee vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Uudet Suprema-"luksuspitsat". Hirvittävän kalliita, mutta hyviä. Suosikki viiden juuston pitsa (Cinque Formaggi).
Mä taas petyin isosti. Rakastan juustopizzaa. Mutta tämä oli tosi mauton. Maistuu lähinnä sille tomaattikastikkeelle. Jos pitäis kertoa, mitä juustoja siinä pizzassa on, pitäisi luntata siitä laatikosta, koska maistaa niitä ei voi. Harmi.
Tohtori Ötkerin Tonnikala- ja kanapizzasta tykkään. Eivät muutkaan pizzat pahoja ole. Mutta noita aina tekee mieli, jos haluan pizzaa pakastealtaasta.
Euron lätty menee vaikka kylmänäkin välipalaksi.
Ei mene kylmänä eikä kuumana! 😂 Söin niitä joskus menneinä vuosikymmeninä jatkuvasti, kun en osannut ja viitsinyt itse ruokaa laittaa ja olen ihmetellyt, kun niitä myydään vieläkin. Joskus ostin nostalgian takia yhden, koittaakseni, ovatko ne yhtä kamalia edelleen. Ja olihan ne!
Vierailija kirjoitti:
Euron lätty menee vaikka kylmänäkin välipalaksi.
Ei mene kylmänä eikä kuumana! 😂 Söin niitä joskus menneinä vuosikymmeninä jatkuvasti, kun en osannut ja viitsinyt itse ruokaa laittaa ja olen ihmetellyt, kun niitä myydään vieläkin. Joskus ostin nostalgian takia yhden, koittaakseni, ovatko ne yhtä kamalia edelleen. Ja olihan ne!
Eihän ne mitään hyviä ole, mutta kätevä välipala. Yhdesti laitoin purkillisen mex tonnikalaa päälle, ettei se pizza maistu.
Grandiosa Broadway, onko kukaan maistanut vielä?
Vierailija kirjoitti:
Grandiosa Broadway, onko kukaan maistanut vielä?
Luin täältä tai jostain keskustelua jossa nuo molemmat ns. sipsipitsat tyrmättiin suoraan roskikseen tai en-osta-toiste -kategoriaan. Itse en ole maistanut.
Joskus se Rustica oli hyvää missä oli salamia ja jotain jalapenoja, mutta siinä on jotenkin koostumus muuttunut. Ei enää ole niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista päätellen tämmöistä ei saisi kysyä. 🤣
Joo, on sen verran kontroversiaali aihe. Parempi vain puhua vaikka Purran puheista tai Sannan huulitäytteistä. Ja työttömistä.
Salami, ananas, aurajuusto, sipuli, kebab, kinkku ja tuplajuusto.
Vierailija kirjoitti:
Fantasia on suosikkini.
Eli idiootto
Pizza Backen mozzarella (ja muutkin Backenit, jos tykkää lihasta).
Alapeukuista päätellen tämmöistä ei saisi kysyä. 🤣