Mistä pakastepizzasta pidätte eniten?
Itse olen tykästynyt Grandiosan bbq chiken lättyyn. Ja ei en halua kuulla omatekoisen, tai pizzerian lätyn olevan parempaa. Nyt on kysymys ihan pakastepizzoista.
Toki mikropizzankin saa mainita. Euron lätty menee vaikka kylmänäkin välipalaksi. 🙃
Kommentit (82)
Ne kaikki ihan pohjia. Paistettua kebabia, jauhelihaa ja savukinkkua päälle. Rutkasti mustaa emmentalia. Sit menee just ja just.
Vierailija kirjoitti:
Grandiosa Broadway, onko kukaan maistanut vielä?
Oli hirveää, maistui eines carbonara pastalle. Kana ei maistunut kanalta eikä tomaatti tomaatilta. Sen maku oli semmoinen yhtenäinen mössö.
Vierailija kirjoitti:
Dr. Oetkerin pinaattipizza
Juuri mietin mikä pizza on ollut hirveää ja tämä tuli mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizza Backen, ei muut pakastelätyt ole mitään näihin verrattuna
Ei säväyttänyt mitenkään. Pelkkää hypetystä.
Hapanjuuripohja ja muutenkin laadukkaammat raaka-aineet.
Lidelin Stone Baked Salamia on kiva tuunata. Merkillisen hyvä pakasteeksi.
"Life is like a frozen pizza. You never know what you're gonna get." Parasta tehdä pizza itse pohjasta asti, niin saa mitä haluaa. Namskis! Pizzan laatu riippuu kokista, hyvästäkin raflasta voi saada huonon pizzan, jos tekijäksi sattuu taitamaton tohelo.
Ennen tykkäsin Oetkerin pizzoista, mutta ovat liian rasvaisia.
Pirkan tomaatti-mozzarella on paras!
Dr Oetker Quattro Stagioni jota ei valitettavasti saa enää.
Syön oikeaa ruokaa joten en osaa vastata kysymykseen.
Joskus oli myös suklaapitsa, hävisi nopeasti valikoimasta. Ei kai kukaan ostanut?
Pollo mozzarella mun suosikki (grandiosa)
Ostan vain jotain 4 juustoa tai tomaatti-mozzarellaa ja vastaavia lihattomia pakastepizzoja. Ennen paistamista lisään täytteeksi kotimaista metwurstia tai jotain muuta parempilaatuista ja itse valittua täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizza Backen, ei muut pakastelätyt ole mitään näihin verrattuna
Ei säväyttänyt mitenkään. Pelkkää hypetystä.
Olet oikeassa. Siis hyvähän se on pakastepizzaksi, mutta hinta on sen verran korkea, että mieluummin hakee pizzeriasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainoastakaan. FYI ! Sitäpaitsi ovat sivistymättömälle rahvaalle tarkoitettuja. Eivät meille, paremmalle kokoomusväelle.
Kokoomuslaiset eivät mitään sivistyneitä ole, antaa köyhien nääntyä nälkään, elukat
Tyypillistä dehumanisointia taas sieltä vasemmalta.
Spaccanapoli-pakastepizzat napolilaisen pizzan himoon.
Jos kaipaa jotain perusmättöä vaan, niin sitten Apetit Superior Triple Cheese, Ristorante Tonno tai Billy's Veggie (Billyksiä tosin tarvitsee syödä kaksi).
Lago Li Pudas kinkku ananas aurajuusto katkarapu tuplapakkaus alle 6 euroa on ok.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli myös suklaapitsa, hävisi nopeasti valikoimasta. Ei kai kukaan ostanut?
Pollo mozzarella mun suosikki (grandiosa)
Kerran kokeilin. Oli kyllä karmea ristiriita suolaisessa pohjassa ja makeassa täytteessä.
Oma uusi suosikki on se missä kolme juustoa ja aprikoosi. Yllättävän hyvä kombo.
Kokoomuslaiset eivät mitään sivistyneitä ole, antaa köyhien nääntyä nälkään, elukat