Miehen työn jälkeinen riisuuntuminen on alkanut häiritsemään.
Mies tulee töistä ja vaihtaa vapaalle niin hän riisuu kaikki päällivaatteensa ja sitten työvaatteet, mutta ei vaihda toisia kotivaatteita vaan jää hillumaan boksereissa. Sitten jos sanon tästä niin " no koko päivän ollut työvaatteet päällä, eikö voi kotona rentoutua?"
Ymmärrän kyllä että haluaa olla viileämmissä vaatteissa mutta siis ne kotivaatteet on pelkät bokserit. Alkanut häiritsemään, rötvää sohvalla pelkissä boksereissa ja tehdään ruokaa yms niin vaan ne alushousut jalassa. Hänestä rentoa, minusta nykyään kamalaa.
Haluaisin että mies laittaisi esim löysät college housut ja t paidan niinkuin ennen. En edes tiedä miksi alkanut niin paljon häiritsemään mutta häiritsee ja paljon mutta miehen mielestä se on mukavaa ja rentoa.
Kommentit (101)
Naiset valittavat aina kaikesta mitä mies tekee teki mies mitä tahansa. Ei ihme, että niin moni mies lyö naistaan että se pitäisi turpansa kiinni.
Tarvitaan viimeistään tässä pisteessä miehelle oma man cave. Sinne pelejä, stereot, kirjahylly, sarjiksia, yms. Mitä naisihmiset feminisoivat pois miehiltään.
Jenkkien ok-talo on nerokas: jokaisella on talon sisällä oma "yksiö" jossa voi olla rauhassa, sitten on yleiset yhteiset tilat jossa kaikki voi viihtyä keskenään kun siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No suoraan sanottuna kyllä ärsyttäisi minuakin. En minäkään kulje kotona pelkissä rintaliivejä käyttäen pikkupöksyt jalassa.
Minä ainakin kuljen, jos haluan. Usein olenkin niin, että mulla on ylisuuri t-paita ja pikkarit. Olen kotonani just niin kuin haluan.
Se on vielä ällömpää kuin miesten, nimenomaan ne pikkarit, bikinit ei häiritse vaikka samanmoinen vaatekappale.
Jos nahka boksereiden alla ja ulkopuolella on puhdas, niin sopii mulle. Mutta jos piehtaroi sohvalla ilman vaatteita hikisen työpäivän jälkeen, niin sitten en tykkää. Sohvaa saa pestä jatkuvasti, jos miehinen mies rasvaisella ihollaan siinä hinkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No suoraan sanottuna kyllä ärsyttäisi minuakin. En minäkään kulje kotona pelkissä rintaliivejä käyttäen pikkupöksyt jalassa.
Minä ainakin kuljen, jos haluan. Usein olenkin niin, että mulla on ylisuuri t-paita ja pikkarit. Olen kotonani just niin kuin haluan.
Minusta tuo olisi jotenkin viehättävää. Olen mies ja käytän AP:n toivomaa vaatetusta yksin kotona.
Collegehousut on hemmetin hiostavat varsinkin nyt kun kesä tulee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin pitäisin epämukavana jos mies pelkissä boksereissa kotonansa hilluu. Sitten siinä rentoutuessa vielä lahkeesta pilkistelee kaikenlaista näkymää...
Onpa se kamalaa katsella puolison vehkeitä. Voi hyvänen aika, miksi olette yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka ällöttää?
Sitä ei kuulu katsella normi tilanteissa, se vie halut eikä ole enään salaista ja jännittävää. Mieti nyt, löysä lerppa roikkuu siinä kun syötte ja katsotte elokuvaa ja teette ruokaa, kiihottaako enään makuuhuoneessa kun olet sitä ja bokseri miestä katsonut koko päivän tahtomattani?
Vierailija kirjoitti:
Yäk
Riippuu täysin miehestä.
Komea mies, ei yäk
Kiva mies, ei yäk
Rasittava mies, yäk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin eri asia. Sinulla on isävatsa peitettynä ja myös pylly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin pitäisin epämukavana jos mies pelkissä boksereissa kotonansa hilluu. Sitten siinä rentoutuessa vielä lahkeesta pilkistelee kaikenlaista näkymää...
Onpa se kamalaa katsella puolison vehkeitä. Voi hyvänen aika, miksi olette yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka ällöttää?
Sitä ei kuulu katsella normi tilanteissa, se vie halut eikä ole enään salaista ja jännittävää. Mieti nyt, löysä lerppa roikkuu siinä kun syötte ja katsotte elokuvaa ja teette ruokaa, kiihottaako enään makuuhuoneessa kun olet sitä ja bokseri miestä katsonut koko päivän tahtomattani?
Nudistipariskunnilla on takuuvarmasti enemmän erotiikkaa suhteessaan kuin sinulla.
Minäminäminä
Onnea parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua kiihottaa.
Täällä uliseminen siitä ei paljoa auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovin rakastunut mieheesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nudistipariskunnilla on takuuvarmasti enemmän erotiikkaa suhteessaan kuin sinulla.
Näin dokumentin ja usein ei ole ollenkaan.
Onneksi mieheni ei ole noin ärsyttävä vaan laittaa hupparin päälle tai verkkarit tai shortsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovin rakastunut mieheesi.
siltä alkaa kyllä oikeasti tuntumaan .
Ap
Tämä on sen luokan kysymys, että ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa, Minä tai bokserit!
Heh! Mun mies on samanlainen. Talvella tosin pukee boksereiden lisäksi villasukat. En ole ajatellut, että se voisi jotenkin häiritä. Itsekin puen kotona mitä huvittaa.
Eri asunnot? Mies haluaa olla vähissä vaatteissa kotonaan. Ja sä haluat taas vaatteita ja siistiä tilaa. Ne ei yhdessä toimi.