Raivostuttaa toden teolla, kun Satoselle pedataan eläkevirka Kelaan
Täysin poliittisesti tehty nimitys jos ja kun Satonen valitaan Kelan uudeksi päälliköksi. Tätäkö tämä politiikka Suomessa on? Satonen ei todellakaan ole oikea henkilö siihen virkaan. Ei minkäänlaista tuntemusta siitä työstä ja mitä se vaatii. Paljon parempia ehdokkaita oli tarjolla. Selvä poliittinen nimitys! Törkeää!!!!
Kommentit (357)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt sittten ainakaan enää näitä puolueita äänestäkö! Pitää muistaa myös, että nämä tulevat vaalit eivät ole henkilövaalit, enää ei haeta hyviä tyyppejä, vaan aina antamalla äänesi esim. kokoomuslaiselle, annat Orpolle mandaatin toimia kuten nyt.
Meen äänestää Kokoomusta tän ketjun ansiosta.
Eikö sulla ole omia mielipiteitä?
No se on etten halua että mä elätän työmyyränä teitä lokkeja
Kuka on lokki? Juristi olen:-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vieläkään sanonut yhtäkään asiallista syytä miksi Satonen olisi pätevin hakija.
Älä sinä vingu siinä saatanan kermaperse
Onko tuo sinun mielestä asiallinen syy?
Miksi sinä vingut ja uliset?
Käsittämättömän lapsellista käytöstä sinulta olla näin hermoheikkona jonkun muun saamasta palautteesta ARTO.
: ]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt sittten ainakaan enää näitä puolueita äänestäkö! Pitää muistaa myös, että nämä tulevat vaalit eivät ole henkilövaalit, enää ei haeta hyviä tyyppejä, vaan aina antamalla äänesi esim. kokoomuslaiselle, annat Orpolle mandaatin toimia kuten nyt.
Ei oo vissiin hirveesti töitä löytyny
On se jännä, me loiset ja hyödyttömät viedään näitä luomakunnan lahjoja aina kun litran mittaa, missähän sen äärioikeistolaisen erityisyyden kuuluis näkyä kun toistaseks tää on ollu kun lasten hakkaamista verbaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Satonen saa tukityöpaikan 20k+ /kk ansioilla kansan varoista .. hän teki reilusti yli 100k työtöntä toimillaan
Joku kova työmies näköjään haluaa innokkaasti elättää Satosta tälläkin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, on kyllä. Joskus on kiva pitää vapaapäivä:-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kenes vika on se HERRA TYÖMINISTERI?
Vierailija kirjoitti:
On se jännä, me loiset ja hyödyttömät viedään näitä luomakunnan lahjoja aina kun litran mittaa, missähän sen äärioikeistolaisen erityisyyden kuuluis näkyä kun toistaseks tää on ollu kun lasten hakkaamista verbaalisesti.
Niin sä sanot että Öyh ei saa leikata köyhiltä ja työttömiltä ja sen jälkeen kuvittelet et oo servannu porvarit ja ne ei voi enää sanoa sulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hallitus voisi katsoa peiliin. Lupasi 100 000 uutta työpaikkaa, mutta tulikin saman verran uusia työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hallitus voisi
Miks mulla on ollu aina töitä ja on paljon rahaa vaikka mun kouluhistoria on kiertokoulu väärään suuntaan ja oon raksamies
Satosta ei saa nimittää Kelan johtajaksi piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkimies Lindtman joutuu vetämään lippaan sille sodas
Lihavat kuusikymppiset papat tuskin ovat kovinkaan haluttua tavaraa muutenkaan sodassa
Antsa on vasta nelikymppinen. Mut sen vaimo on kuuskymppinen... lolz
Nyt puhuttiinkin Satosesta jota tuskin rintamalle kaivataan
Arto Satonen on sotilasarvoltaan reservin alikersantti. Hän on osallistunut myös maanpuolustuskursseille.
Jos Suomen puolustus on kuuskymppisen ylipainoisen ryhmänjohtajan varassa, jota ryhmä joutuu kantamaan reppuselässä jo ensimmäisen kilometrin jälkeen, niin viimeinen voi sammuttaa valot, tämä maa on mennyttä.
Onneksi hallitus, jonka ministeri Artsi itsekin on, leikkasi juuri 97 miljoonaa mahdolliselta tulevalta työpaikaltaan, että saa sitten miettiä miten siellä saadaan hommat hoidettua lain puitteissa. Ei varmaan ehdi peukaloita pyöritellä. Ai niin paitsi ne säästötoimet ehditään varmaan päättää jo ennen kuin uusi pääjohtajaastuu virkaan.
Ei vaan, ihan hirveä tilanne. Kauhistuttaa.
Jännää miten miespuolisella poskeenottajalla huulet turpoavat noin paljon.Naispuolisilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuthan näitä poliittisia nimityksiä kovaan ääneen vastusti, ja viekäkin löytyy tekstiä niiden kotisivuilta!
"Minun käsittääkseni laki sanoo, että virkaan tulee valita siihen ansioitunein henkilö. Eikö tällaisen lain vaatimuksen pitäisi jo sinänsä estää poliittiset virkanimitykset eli sen että hyväpalkkainen ja tärkeä virka annetaan puolueen suosikille, joka ei ole pätevin hakija. Maallikon järjen mukaan pitäisi estää. Mikä mättää?"
Tällänen ripuli suoraan persujen kotisivuilta!
Mikä on sinun tekosyysi äänestää valehtelevia PedoPersuja?
Vieläkin*
Ennen ku joku palstapersu takertuu tohon, ja lähtee kääntää keskustelua minne sattuu.
Sinähän käänsit sen jo pois kokoomuslaisesta. Mikä on muuten tekosyysi äänestää valehtelevia pedodemareita?
Vierailija kirjoitti:
Jännää miten miespuolisella poskeenottajalla huulet turpoavat noin paljon.Naispuolisilla ei.
vertasitko peilin kautta omiin huuliis
Nyt on hyvä raivostua kun Kokkarit tekee niin ja unohtaa että se on ollut maan tapa jo pitkään ja varsin moni demari ja keskustalainen on nauttinut samasta edusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sä sanot että Öyh ei saa leikata köyhiltä ja työttömiltä ja sen jälkeen kuvittelet et oo servannu porvarit ja ne ei voi enää sanoa sulle mitään.
....mitä?
Tän on pakko olla joku peruskoululainen, mun 9 wee tytär kirjoittaa selkeämpää tekstiä. :' D
Satonen jo hävisi 8-1 kelan hallituksessa.Huonosta ykkönen ei.
Satonen saa tukityöpaikan 20k+ /kk ansioilla kansan varoista .. hän teki reilusti yli 100k työtöntä toimillaan