Mikä on hyvä deittipalvelu jos haluaa löytää oikean parisuhteen ja sitoutumishaluisen kumppanin?
Tinder on jo tuttu, mutta mikä muu voisi olla kokeilemisen arvoinen jos etsinnässä vakava parisuhde?
Kommentit (11)
Ei mikään. Parisuhde tlee sinun luo jos se suodaan.
Marketin leipähylly, kahvila, taidenäyttely, lätkämatsi tai kirjasto. Ihan manuaalinen deittisovellus.
Mä oon löytänyt vahingossa ihan facebookista. Ollaan oltu samassa ryhmässä ja kommentoitu samaan aiheeseen ja pitkän pähkäilyn jälkeen uskaltauduin laittamaan viestiä.
City.fi tuli aikoinaan oikea ystävä elämään.
Nyt löysin kaverisovelluksesta uuden tuttavuuden. Tosin en mä mitään parisuhdetta ole ollut etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Marketin leipähylly, kahvila, taidenäyttely, lätkämatsi tai kirjasto. Ihan manuaalinen deittisovellus.
Näin 2020-luvulla iso osa parisuhteista solmitaan deittisovellusten välityksellä eikä lähimarketin maitohyllyllä.
Kelvolliset yksilöt pariutuvat ihan itsestään nuorina, keski-iässä ja sen jälkeen on vain pohjasakka jäljellä.
Oikea elämä kasvotusten vaikka yo:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin 2020-luvulla iso osa parisuhteista solmitaan deittisovellusten välityksellä eikä lähimarketin maitohyllyllä.
Luulen, että deittisovellukset ovat varmaan ihan hyvävaihtoehto esim pääkaupunkiseudulla, jossa kasvokkain tapaaminen lienee mahd., sopia aika pian, jos kiinnostus herää. Mutta kun taas asuua ja elää syrjemmässä, niin miten sitä erottua ja osoittaa olevansa kiinnostuksen arvoinen, eikä epätoivoinen tai vain hetken hupia hakeva mies kun ei ole mitenkään erityisen komea ei varakas ei no ei oikein mitään erityistä, joten ei liene ihme sekään, että olen sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Kelvolliset yksilöt pariutuvat ihan itsestään nuorina, keski-iässä ja sen jälkeen on vain pohjasakka jäljellä.
Paitsi että nykyään nuo nuorena pariutuneet eroavat siinä 30-40v iässä ja lähtevät uudelle kierrokselle. Ei enää päde sanonta, että parhaat viedään nuorena.
19-21 aikaan supermarketeissa on ostoksilla paljon sinkunoloisia naisia.
Miehelle käy paremmin flaksi kuin missään tinderissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että nykyään nuo nuorena pariutuneet eroavat siinä 30-40v iässä ja lähtevät uudelle kierrokselle. Ei enää päde sanonta, että parhaat viedään nuorena.
Onko e oikeastaan koskaan täysin pitänyt paikkansa? - No ehkä joskus silloin kun naiset joutuivat anomaan vapautusta sukupuoelstaan, että pääsisivtä opiskelaan niin saattoi joku kokea, että avlitsi kahdest apahasta paremman kun pääsi varakkaan miehen luo asumaan jaelämään jos oma koti oli köyhä ja varaton. Mutta miehen luona saattoi saada ruokaa, jos itse teki ja valmisti ja osallistui (talon) töihin ja uuteraan ahertamiseen.
Up