INNOsta
Tosi kiva olohuone, jos siinä EI olis ollu sitä asukkaan itse valitsemaa sohvapöytää. Ei sopinut sisustukseen yhtään!
Kommentit (4)
Asiakas haluaa jotain, mutta Marko ei kuuntele, vaan tekee oman päänsä mukaan. Kuka kumma enää haluaa mennä moiseen ohjelmaan. Mtv3:lta ennen T.I.L.Aa tuleva amerikkalainen sisustusohjelma on kiva, siinä asiakas valitsee lähes kaiken ja saa haluamansa, tosin tekevät minun makuuni liian prameita sisustuksia.
Jos antaa jollekin melkein vapaat kädet sisustaa asuntonsa niin voi varautua siihen, että se ei ole sen näköinen kuin miten olisi sen itse tehnyt. Jos ei sitä kestä, niin ei kannata osallistua tuollaisiin ohjelmiin.
Mun mielestä Marko kyllä löytää aina hyvin sen " punaisen langan" asiakkaiden mausta. Lopputulokset ovat olleet kaiken kaikkiaan onnistuneita. Myönnettäköön, että joskus tuo erikoisuuden tavoittelu joissain yksityiskohdissa menee hieman överiksi. En siis tykännyt niistä tämänpäiväisista kynttilähyllyistä minäkään, mutta päinvastainen esimerkki oli taas se ruokapöytä. Mun mielestä hyvä idea ja kaunis lopputulos!
Vaan kehitteli omat juttunsa ja se pöytä piti sitten jotenkin väkisin saada ujutettua siihen mukaan. Marko sanoo, että " vedit maton jalkojeni alta sen pöytävalinnan takia" , ihan kuin sisustusta tehtäisiin Markolle eikä asiakkaalle! Sitten jätkä selittää, että Mä halusin sitä ja Mä en halunnut tehdä tästä sellasta...