Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskeita tai omenanvihreitä kurahousuja?

14.03.2007 |

Löytyykö jostain? Marketeissa on vain tummansinisiä ja punaisia ja ne ei kyllä sovi kun ostin Jonathan ruskea/vihreän haalarin.

Kalamami

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Rukan vihreitä kuriksia, siis aikas kirkkaan vihreitä. Ei ehkä ihan lime, mutta mielestäni kauniin kirkkaita.

Vierailija
2/9 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... sellaisia melko voimakkaan omenan(?)vihreitä - toisena vaihtoehtona näytti olevan pinkki, ja pinkkivihreä sadetakki, Bamse-sarjaa. Nämä siis tyttöjen osastolla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun on poika...mut vihreä käy kummalle vaan mut jos on tyttömäisiä kuvioita....sit kyllä ei...

Kalamami

Vierailija
4/9 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eikö se puku oo kosteussuojattu just siks, että se pitäis kosteutta ja vettä, eikä kuriksia tarvittais?

*raapii päätään*

Vierailija
5/9 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tarha ei oikein ymmärrä, mikä toi kosteussuojattu puku on! Nyttenkin meillä on kosteussuojattu puku mut joka päivä sillä on kurahousut jalassa kun ne olen sinne kerran vienyt...

Vierailija
6/9 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla lapsilla on kurikset kosteussuojattujen haalareiden päällä! Toisaalta olen tyytyväinen ettei turvaistuimet mene likaiseksi / märäksi likasista / märistä haalareista. Kotona ei käytetä kuriksia lainkaan.

Vierailija
7/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niitä käytetään tällaisilla hurjilla kurakeleillä kun lapset kahlaa ravassa, ja ne pitää lapset puhtaina ja kuivina siellä alla. Muuten helposti esim. saappaan suu pääsee hörppäämään vettä.

Jos kurahousut on tarpeeksi isot, ei niistä ole lapselle mitään haittaa, meillä lapset (4 v. ja 5,5 v.) vetää itse ne päällekin kun ovat tosiaan sen verran isot ettei niissä mitään kiskomista ole.

Vierailija
8/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä näitä kurahousu-kosteussuojahaalari -keskusteluja seurannut ja mielessäni ihmetellyt yhtä asiaa. Muutamat kertovat, että päiväkodissa laitetaan kurahousut kosteussuojahaalareiden päälle vaikka se ei olisi tarpeellista.

Ihmettelen vain sitä, että onko ne kurahousut pakko viedä päiväkotiin? Meidän poika on vielä toistaiseksi perhepäivähoitajalla ja hänelle ei ole ollut siellä ensimmäistä kevättä ja syksyä lukuunottamatta kurahousuja. Nyt on siis pärjätty kaksi ja puolivuotta ilman kuravaatteita, meillä ei siis sellaisia ole edes olemassakaan. Hoitajakin on tyytyväinen, kun kurahousuja ei tarvitse enää haalarin päälle laittaa.

Poika on siirtymässä syksyllä päiväkotiin ja mietinkin, että pitääkö meidän nyt sitten hommata ne kurahousut. Eihän ne nyt pakolliset voi päiväkodissa olla?? Ei kurahousujen perään kyllä ole kyselty päiväkodissakaan niinä muutamina kertoina, kun poikamme on ollut varahoidossa siellä.

Ja nyt ei ole tarkoitus loukata ketään, vaan ihmettelen ihan aidosti tuota miksi kurahousut on " pakko" vielä päiväkotiin :o)

Vierailija
9/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lapsille puetaan päälle ne vaatteet mitkä vanhemmat heille tuo. Ongelmana on monesti tosiaan se, että nuo kosteussuojatutpuvut saattaa hörpätä juuri lahkeesta vettä tai jostain muusta syystä kastua ja kun niitä ei voi laittaa kuivauskaappiin, eivät ehdi kuivua itapäivä ulkoilua varten.

ja monet vanhemmat hakevat lapset autolla eivätkä halua kuraista lasta kyytiin. kurikset on helppo riisua eteiseen ja viedä puhdas lapsi autoon. puvut eivät myöskään tykkää jatkuvasta pesemisestä.