Kauanko kestää pyörällä 2,5 km?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jos ajaa toosi rauhallisesti (n.15 km/h) niin n.10 min. Jos toosi kovaa (40 km/h), niin n. 1.5 min.
Nyt oli edistyneen vammaistason matematiikkaa. Salud.
Minulta kestää 3 minuuttia. Poljen aika kovaa yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Minulta kestää 3 minuuttia. Poljen aika kovaa yleensä.
Minäkin yleensä kestän sen 3 minuuttia, kun kunnolla vaimoa polkaisen.
Itsellä on sattumalta vastaava matka kaupunkiolostuhteissa, josa voi joutua liikennevaloihin muutamaan kertaan ja pyörä täytyy lukita matkan pääteeksi.
Olen ajatellut että 10 minuuttia on aika jolloin vielä kerkiän. Joskus on kiire ja joutuu vetelemään päin punaisia.
Vierailija kirjoitti:
Perus taviksella 7-8 min.
Taviksella menee jo tuo 7-8 minuuttia kun se pukee varusteet ja asentaa valot ja avaa lukot ym, että nämä kannattaa ottaa huomioon ja pitää se pyörä siellä toisassa päässäkin lukita tai viedä johonkin varastoon tai jotain, että näistä tulee helpoti 15 minuuttia muuta kuin itse ajoaikaa.
Kyllä tuohon on talvella hyvä varata puoli tuntia jos liikkuu auraamttomia hiekkateitä.
Vierailija kirjoitti:
AP on 80-kiloinen Suomi-valaspötkö, joten parin km:n matkassa menee 20 minuuttia.
Lähinnä mietin ehtikö lapsi pyöräillä ajoissa, kun oli 25 min aikaa siihen että piti olla määränpäässä. :) en ole läski, eikä lapsikaan. -ap
Se on ihan sinusta kiinni. Kolmevaihtarilla mäkistä reittiä ja talutat mäet, niin varmaan 20 minuuttia. Tasaista reittiä sunnuntaipyöräilijällä ehkä 10 minuuttia. Riippuu polkijan kunnosta ja kyllä kumitkin pitää olla pumpattu täyteen. Puolityhjillä kumeilla on raskasta polkea.
Mulla menee 21-vaihteisella 23 km työmatkaan noin 1 tunti 15 minuuttia keväällä, jos liikunta on jäänyt vaan kävelylenkkeihin. Malmilla ja parissa muussa kohdassa pitää taluttaa.... ja loppusyksyllä 50-60 minuuttia enkä taluta. Kunto kohenee.
AP on 80-kiloinen Suomi-valaspötkö, joten parin km:n matkassa menee 20 minuuttia.