Miten käytän näitä kasvotuotteita?
Ostin eka kertaa retinolia, aiemmin olen käyttänyt hyaluronihapposeerumia ja kasvorasvaa.
Voinko yhdistää tuon retinolin tähän ihan niin, että käytän sitä esim. Pari kertaa viikossa? Laitanko päälle nuo hyaluronihappo+kasvovoide? Kysyn tätä siksi, kun muistelen törmänneeni juttuun, jossa näitä ei suositeltu yhtä aikaa, mutta nyt en löydäkään tuollaisia varoituksia.
Kommentit (5)
En ole 100% varma, mutta mielestäni voisit ottaa 2-3 iltana viikossa käyttöön tretinoinin, ja laittaa sen päälle rasvan, ilman hyaluronihappoa. Ja muina iltoina laitat vain hyaluronihappoa ja rasvan. Tretinoinissa todellakaan sitten enemmän ei ole parempi, ei mitään "enemmän, nopeammin ja parempia tuloksia"... se ei toimi niin, sanon vain, koska itse ajattelin noin, oli kivat ärsytysreaktiot ja punainen naama sit monta päivää. Joskus ärsyttää alussa.
Vierailija kirjoitti:
En ole 100% varma, mutta mielestäni voisit ottaa 2-3 iltana viikossa käyttöön tretinoinin, ja laittaa sen päälle rasvan, ilman hyaluronihappoa. Ja muina iltoina laitat vain hyaluronihappoa ja rasvan. Tretinoinissa todellakaan sitten enemmän ei ole parempi, ei mitään "enemmän, nopeammin ja parempia tuloksia"... se ei toimi niin, sanon vain, koska itse ajattelin noin, oli kivat ärsytysreaktiot ja punainen naama sit monta päivää. Joskus ärsyttää alussa.
Näin minäkin tekisin 👍
Lue käyttöohje. Itse laitan vain yöksi ja VAIN kosteuttavaa yövoidetta päälle, se sitoo retinolin ihoon ja päivällä ehdottomasti aurinkosuoja kerroin päivävoidetta jos nyt käytät, muuten voi iho palaa. Älä käytä sitä päivällä! Käytin talvella kuurina, en nyt enään. Ensi syksynä/ talvella taas. Aloita varovasti, se on tujua ainetta.
Kiitti kaikille! Laitoin nyt pelkästään retinolia ja kosteusvoidetta päälle, vähän alkaa ehkä kihelmöidä tai sitten kuvittelen.. pitäkää peukkuja, etten herää ilman naamaa 😄
Käytä ohjeen mukaan.