Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkikö joku muukin Reino- koiran kuolemaa?😢

Vierailija
08.04.2025 |

Mä itkin! Hän oli niin symppis.😍

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jokikunnaksen mies tai adoptiolapsi sairastuvat, varmasti kuvaa senkin. 

Vierailija
42/94 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pystynyt katsomaan jaksoa vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN ITKENYT SILMÄT PÄÄSTÄ JA MONTA KERTAA LUKIESSA REINOSTA   .JA 3 JAKSO  KUN REINO SAI PIIKIN ...TAAS TULEE ITKU....ITSELLÄ OLLUT MONTA KOIRAA..SURU ON KOVA ..KUN YSTÄVÄ LÄHTEE.........

Vierailija
44/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin ohjelman, itku tuli.  😪

Vierailija
45/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olisin varmaan itkenyt, kun olen vähän turhankin empaattinen. Mutta sen jälkeen, kun äitini kuoli tammikuun alkupuolella olen kai itkenyt varastoni tyhjiksi. En siis itkenyt Reinon poismenoa.

Vierailija
46/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino oli älykäs koira. Oli toiminut terapiakoiranakin. Tv-sarjasta näki, kuinka Reino vanheni yht'äkkiä viimeisenä kesänä Italiassa, katse oli sammunut. Näki, ettei aikaa ole enää paljon. Pitkän elämän olikin jo saanut elää, suuri koira ja suuri sydän  

Vierailija
47/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli itku. Reino oli symppis.

Vierailija
48/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutuin, koska olen saatellut 4 omaa koiraa sateenkaarisillalle ja tiedän miltä Reinin perheestä tuntui jättää jäähyväiset sille. Mukava että se tapahtui omassa kodissa.

Omat koirat on minulle olleet raskaampia kuin valtaosa ihmisistä, esim kun appi liittyi suorasääristen yhdistykseen se ei itkettänyt lainkaan. Samoin uskon selviäväni äidin kuolemasta, jos se ikinä tapahtuu.

Vierailija
49/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itkin Reinon poismenolle järjestettyä kaunista ja koskettavaa hetkeä sekä itkin myös Jarin ja Ellan tavalle hoitaa asiaa, ihanaa, että maailmassa on vielä ihmisiä joille tunteet, herkkyys ja kauniit tavat ovat tärkeitä. Reino sai kauneimmat mahdolliset jäähyväiset.

Vierailija
50/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakki kuin rakki

Vierailija
51/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raqq

Vierailija
52/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itkin jo ennenkuin Reino sai piikin. Koira-parka jotenkin aavisti kohtalonsa. Hän vain seisoi suuret silmät avoinna, katsoi vain tyyneenä eteenpäin kun eläinlääkäri pisti nukutuspiikin, Reino nukahti ja sen jälkeen tassuun piikki joka pysäytti Reinon sydämen. Reinosta hyvää huolta pitäneet Reinon ympäröimänä, koira varmaan vaistosi päivän ja kohtalonsa, hän oli niin rauhallinen ja tyyni, ei rimpuillut ei venkoillut. Jos koira on ystäväsi 10 vuotta, on siitä luopuminen käsittämättömän ikävää.

Vierailija
53/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma, jossa koira kuoli oli tooosi pitkäveteinen, tylsä. 

Vierailija
54/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itkin jo ennenkuin Reino sai piikin. Koira-parka jotenkin aavisti kohtalonsa. Hän vain seisoi suuret silmät avoinna, katsoi vain tyyneenä eteenpäin kun eläinlääkäri pisti nukutuspiikin, Reino nukahti ja sen jälkeen tassuun piikki joka pysäytti Reinon sydämen. Reinosta hyvää huolta pitäneet Reinon ympäröimänä, koira varmaan vaistosi päivän ja kohtalonsa, hän oli niin rauhallinen ja tyyni, ei rimpuillut ei venkoillut. Jos koira on ystäväsi 10 vuotta, on siitä luopuminen käsittämättömän ikävää.

🤧

Vierailija
55/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itkin, kun katsoin jakson. 

Vierailija
56/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä? 

Vierailija
57/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi mitäpä Ellen ei möisi!

Nyt uutisoidaan kuinka koiria hylätään meillä enenevässä määrin, kun systeemi himassa muuttuu ja rahaa tarvitaan tärkeämpään. 

Suomessa kesäkissoja viskotaan mökiltä roskien mukana metsiin vieläkin. Raukat korvat ja tassut paleltuneena seikkailevat aikansa pakkasessa, kunnes kuolema korjaa.  Se pieni kissa minua itkettää, ei Ellenin ohjelma ja rahastus. 

Vierailija
58/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sillä ollut hyvä elämä ja rakastava ympäristö sekä ihmiset ja siitä on pidetty huolta. Toisin kuin monesta vanhuksesta, yksinäisestä.

Vierailija
59/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millos se nyt on sitten kuollut? Tää Ellenin reino siis?

Justhan ne otti uuden pennunkin.

Reinohan ei tavallaan kuollut vaan lopetettiin. Jutussahan mainittiin etteivät halunneet Reinon kärsivän.

Näkyikö Reinon kärsimys siinä ohjelmassa, vai ilmaantuiko tuo Reinon kärsimys vasta uuden pennun myötä?

Ihmetyttää myös ihmisten halu tappaa lemmikit. Miksei niiden anneta elää leppoisaa vanhuutta siinä missä ihmistenkin? Vai tuleeko lääkkeet/hoito liian kalliiksi?

Vierailija
60/94 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"-Hyvä hoito, pehmeät pedin kulmat ja rakkaus eivät enää riittäneet pitämään pyllyä pystyssä ja me tiesimme, ettei Reino ansainnut kipua. Hän ansaitsi päästää irti, arvokkaasti, lempeästi ja sylissä." 😭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi