Lue keskustelun säännöt.
Mun mies hajottaa jatkuvasti mun tavaroita
08.04.2025 |
Aina kun se raivostuu mun sanomisista, niin se tulee perässä, ottaa ihan mitä tahansa mun omaisuutta ja paskoo sen.
Oikeesti se on pelottava äijä. Se väittää, että on muuttunut mies, kun entisessä elämässä oli kuulema väki valtanen, mutta sitä se on vieläkin.
Jos minä pas koisin sen tavaroita, niin se kävis muhun kiinni.
Kommentit (62)
Mä tapailin tuollaista tavaroiden paiskojaa. Tyyppi tulistui nollasta sataan hetkessä. Ja aina pyyteli anteeksi niin kauniisti. Sitten tilanteita alkoi tulla yhä useammin. Kaikki päätyi sellaiseen katastrofiin että mulle oli itsestään selvää että kaikki on ohi. Hankin lähestymiskiellon ja oikeudenkäynti on tulossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Turvakotiin. Mies tekee rikoksen kiristämällä sinua omilla rahoillasi. Hän ei tule ilahtumaan kun tajuat asian, joten häivy ensin ja ala selvittelemään tilannetta vasta sitten. Muuten hän lisää kierroksia niin että henkesi on vaarassa.
Ei ole kyse huonosta tuurista ja siitä, että olet epäonnen vanki. Päin vastoin, sinut on helppo alistaa ja siksi vedät paskakärpäsiä puoleesi. Älä käytä sitä tekosyynä epätoivossa uimiseen, vaan ala korjata asiaa. Jostain se johtuu, ja siihen voit vaikuttaa. Mutta jos kaikki energiasi menee roiston väistelemiseen, et vain ehdi etkä jaksa.