Mun mies hajottaa jatkuvasti mun tavaroita
Aina kun se raivostuu mun sanomisista, niin se tulee perässä, ottaa ihan mitä tahansa mun omaisuutta ja paskoo sen.
Oikeesti se on pelottava äijä. Se väittää, että on muuttunut mies, kun entisessä elämässä oli kuulema väki valtanen, mutta sitä se on vieläkin.
Jos minä pas koisin sen tavaroita, niin se kävis muhun kiinni.
Kommentit (62)
Onko tekstisi vitsi? Jossei niin alapa suunnitella lähtöäsi omaan asuntoon, yksin. Kriisipuhelin tai ihan yleinen hätänro, kun seuraavan kerran mies riehuu. Mene ulos pois turvaan soittamaan puhelu. Kerro heille, että haluat pois miehen luota ja toimi myös ohjeiden mukaan. Salaa etsit asunnon ja tilaat muuttoauton, teet osoitteenmuutoksen jne krumeluurit..Kai sukua auttamassa henkisenä turvanasi?? Älä jää huonoon suhteeseen tai kadotat itsesi, sielusi.
Mitä helvetin kieltä tuo on että joku "paskoo" jotain? Typerän kuuloista teinikielenkäyttöä. Paskominen on sitä että kyykistytään ja väännetään kunnon paskat. Paskaksi laittaminen puolestaan sitä että hajoitetaan jotain.
Onko sulla ap työpaikka? Jos olet pitkäaikaistyötön ei kannata muuttaa. Yksin et pärjää. Tukia tuskin saat.
Tosiaan ihmeellistä ja outoa, että ihmiset viitsivät elää ja asua ihmisen kanssa, joka pahansuopa, väkivaltainen, äkkipikainen, ivallinen. Ja ihan omasta halusta. Voisi valita elämänsä suunnan toisinkin.
Miksi olet yhdessä elämäm kallun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet yhdessä elämäm kallun kanssa?
Olen elämämkoululainen itsekin
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan ihmeellistä ja outoa, että ihmiset viitsivät elää ja asua ihmisen kanssa, joka pahansuopa, väkivaltainen, äkkipikainen, ivallinen. Ja ihan omasta halusta. Voisi valita elämänsä suunnan toisinkin.
Mitä ihmeellistä siinä on? Jos on työtön ja asunnoton niin voi pakko olla.
On kyllä vähintäänkin outo tyyppi jos suuttuessaan paskoo sun tavaroides päälle.
Kova kaveri, paskoo kun saa raivarit.
Vierailija kirjoitti:
Kova kaveri, paskoo kun saa raivarit.
Mun 6kk ikäinen vauva tekee niinpäin että saa raivarit kun on paskonut.
Nyt se tuli erittäin omahyvänen virne naamallaan muka halimaan mua, kun sanoin sille että lähtee menemään. Ei kuulema lähde. Hänellä on sukulaisia joittenka luona aina usein on makoilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Pelottava mies. Lähde pois.
On kyllä. Pelottavaa jos aikuinen mies riehuu ympäri kämppää ja paskoo joka nurkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on? Jos on työtön ja asunnoton niin voi pakko olla.
Ei ole pakko. Sossu auttaa ja turvakoditkin on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se tuli erittäin omahyvänen virne naamallaan muka halimaan mua, kun sanoin sille että lähtee menemään. Ei kuulema lähde. Hänellä on sukulaisia joittenka luona aina usein on makoilemassa.
Pasko sen päälle. Heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasko sen päälle. Heti!
Paskokaa yhdessä pitkin seiniä!
Vierailija kirjoitti:
Haisiko se paskalle kun on paskonut niin paljon?
Inhoan sitä. Ja hän ei todellakasn ole pahoillaan siitä että rikkoo mun omaisuutta. Hän vain hoki, että mitä mun suustani pääsi, että hän joutui rottamaan mun tavaroita. Eli hän on oikeutettu kajoamaan mun omaisuuteeni jos sanon sitä vaikka paskapääks. En ymmärrä miten jotkut jaksaa vääntää vitsiä tuosta paskomis-sanasta, kun varmaan jokainen tajuaa mitä se tarkottaa.
Itteeni ei naurata. Haluan vaan olla yksin. Vihaan tota äijää. Vihaan vihaan vihaan vihaan !!!
Meillä on yhteinen työ, rahat tulee hänen tililleen ja hän myös kiristää mua, että jos en oo niin tai näin, niin mulle niitä rahoja ei tule. En nyt kerro tarkemmin tästä työstä, mutta verot maksetasn jne
Ja heivaa tommoinen ukko helvettiin ennen kuin se tarttuu sinuun. Sekin on tulossa. Hyi helkkari.
Elämä on valintoja. Sinä valitsit ihan itse tuollaisen elämän.