Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies hajottaa jatkuvasti mun tavaroita

Vierailija
08.04.2025 |

Aina kun se raivostuu mun sanomisista, niin se tulee perässä, ottaa ihan mitä tahansa mun omaisuutta ja paskoo sen.

Oikeesti se on pelottava äijä. Se väittää, että on muuttunut mies, kun entisessä elämässä oli kuulema väki valtanen, mutta sitä se on vieläkin.

Jos minä pas koisin sen tavaroita, niin se kävis muhun kiinni. 

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan ihmeellistä ja outoa, että ihmiset viitsivät elää ja asua ihmisen kanssa, joka  pahansuopa, väkivaltainen, äkkipikainen, ivallinen. Ja ihan omasta halusta.  Voisi valita elämänsä suunnan toisinkin.

....ja kuvittelevat, että kaikki tämä on rakkautta. Vähän outo tapa ilmaista rakkautta. 

Vierailija
42/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukut miestäsi? Eikö sinulle ole opetettu että toisia ei saa solvata? Ei kuulosta kovin fiksulta sinunkaan toiminta. Miksi et antanut miehesi halata ja lohduttaa sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Nämä naiset yrittää lähteä turvakodin kautta. Menevät mäkkärille tai kävelevät Tampereen kaduilla. Aina joku hullu johon ovat sekaantuneet, seuraa heitä. Ei kannata edes tapailla arvaamattomia ihmisiä.

Vierailija
44/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan naimisissa ja ero tuntuu todellakin niin  vaikeelta. Uskomatonta että pilasin elämäni yhen ihmisen takia

Vaikeimmat asiat on kaikkein kehittävimpiä.

Vierailija
45/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla tulisi varmaan tylsää, jos vaihtaisit rakastavaan, rauhalliseen ja hiljaiseen mieheen joka lukee paljon kirjoja, eikä käytä lainkaan päihteitä vaan on täysin raitis :D

Todennäköistä. Moni nainen ottaa ennemmin pataan tuollaisten jännisten kanssa kuin ovat rauhallisen miehen kanssa. Niin nähty.

Vierailija
46/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. 

Menkää molemmat saunan taakse.

Vierailija
47/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haukut miestäsi? Eikö sinulle ole opetettu että toisia ei saa solvata? Ei kuulosta kovin fiksulta sinunkaan toiminta. Miksi et antanut miehesi halata ja lohduttaa sinua?

Halata ja lohduttaa? Että anteeks mitä? Sen jälkeen kun on hajottanut minulta tavaroitani? 🤣 oikeasti!

Vierailija
48/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. 

Oon kyllä välillä miettinytkin, että olisi helpompi lop ettaa itseni. Pääsisin pois kokonaan täältä ja loppuu tää paska ton miehen kanssa. 

Sekin on yksi vaihtoehto. 

Täällä löytyy esim hyviä siltoja, joista voi hypätä tuonne koskeen. 

Tai hommata vain unilääkkeitä. Yksinkertaista. Ap

Vierailija
49/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan naimisissa ja ero tuntuu todellakin niin  vaikeelta. Uskomatonta että pilasin elämäni yhen ihmisen takia

Vaikeimmat asiat on kaikkein kehittävimpiä.

Miksi tätä on miinusnuolitettu kun muissakin vastauksissa on kannustettu eroon?

Vierailija
50/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla tulisi varmaan tylsää, jos vaihtaisit rakastavaan, rauhalliseen ja hiljaiseen mieheen joka lukee paljon kirjoja, eikä käytä lainkaan päihteitä vaan on täysin raitis :D

Todennäköistä. Moni nainen ottaa ennemmin pataan tuollaisten jännisten kanssa kuin ovat rauhallisen miehen kanssa. Niin nähty.

Mä olen saanut pataan ns. tuollaiselta rauhalliselta mieheltä. Luki kirjoja, oli hiljainen, ei käyttänyt päihteitä.

Näytti todelliset karvansa vasta kun olin siinä pisteessä että lähteminen oli vaikeaa. Auta armias jos se suuttui jostakin ihan mitättömästä asiasta kuten siitä että unohdin ostaa kaupasta leipää.

Vierailija
51/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan ihmeellistä ja outoa, että ihmiset viitsivät elää ja asua ihmisen kanssa, joka  pahansuopa, väkivaltainen, äkkipikainen, ivallinen. Ja ihan omasta halusta.  Voisi valita elämänsä suunnan toisinkin.

Mitä ihmeellistä siinä on? Jos on työtön ja asunnoton niin voi pakko olla.

Ei ole. Sossut ja turvakodit kyllä auttavat tuossa tilanteessa.

Nimim: Olen ollut siinä tilanteessa.

Vierailija
52/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Au kauhia, ihan ihme mies jos ottaa tavaroita ja paskoo niiden päälle. Oletko varma että se on mies eikä esim apina? Tosin niillä on ehkä enempi tapana heitellä sitä paskaa kuin paskoa tavaroiden päälle.

Vierailija
53/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin uskomattomalta, että olin päässyt tätä nykyistä suhdetta ennen irti narsistisesta miehestä, johon olin tuhlannut monta vuotta. Ja hän piinaa edelleenkin. Oli väkivaltaa ym.

Tunsin itseni juuri silloin niin onnelliseks ja onnekaaksi kun olin uskaltanut lähteä, kun sitten tutustuin tähän nykyseen. Nyt olen naimisissa ja se tunne, että on ansassa, ei pääse irti. 

Tuo tavaroitten hajottaminen saa itsessä sellasen paniikinomasen tunteen, ihan kuin kaikki menneisyys pitäisi taas käydä läpi. Turvattomuuden tunne.

Olisi pitänyt vain olla ilman miestä. Ei sitä sen onnellisemmaksi tule kuitenkaan. Päinvastoin. 

Odotan että jotenkin sekoan lopullisesti ja vain teen sen mistä haaveilen. 

Ottakaa nyt sinkut tästä oppia. Olkaa onnellisia yksinään. Ap

Vierailija
54/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5. 

Oon kyllä välillä miettinytkin, että olisi helpompi lop ettaa itseni. Pääsisin pois kokonaan täältä ja loppuu tää paska ton miehen kanssa. 

Kuulostaa aika epävakaalta käytökseltä.

Vierailija
55/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on sentään sillälailla selvä tilanne, että eikun kantapäät vaan vastakkain. Itse sen sijaan elin nuorempana sellaisen miehen kanssa joka ei ollut väkivaltainen, eikä ollut koskaan ollutkaan, eikä edes rikkonut suutuspäissään mun tavaroita vaan " ihan vahingossa".

Siinä sitten alkoi jo miettiä omaa mielenterveyttään ja kuinka epäreilu sitä onkaan toista kohtaanm jos se oikeasti olikin vaan vahinko, että just mun tavara sattui olemaan sellaisessa paikassa että "ihan vahingossa" se vaan putosi imuroidessa lattialle. Tai sattui "ihan vahingossa" lipsahtamaan käsistä kun siirsi sitä tiskipöydällä. Tai "ihan vahingossa" meni mun villapaita samaan koneeseen lakanapyykin kanssa..

Vierailija
56/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se k e h a r i

Vierailija
57/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy turvalliseen eromiseen neuvoa vaikka turvakodista tai muita asiantuntijoilta.

Vierailija
58/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5. 

Kuulostaa aika epävakaalta käytökseltä.

Kannattaa vähän miettiä ennenkuin alat diagnosoida ihmisiä. Jos on ihminen joka ajaa tuollaisiin ajatuksiin niin vika on siinä ihmisessä. 

Vierailija
59/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloituksen kirjoitti typerys joka sen valitsi ja edelleen valitsee.. ahahhaaaaaa

Vierailija
60/62 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se ukko ei kävis muhun kä siks, niin tuo että se hajottaa mun tavaroita, on yhtä järkyttävää. Sairas äijä. Haluun vaan et se lähtee täältä

Jos mies luulee, että se voi paskoa sun omaisuutta ja alistaa sua noin ja todennäköisesti se syyttää sua, että se oli sun vika kun ärsytit yms

Nii juokse. Älä keskustele vaan lähde. Älä pyydä lupia tai ilmoita etukäteen. Siitä seuraa isompi soppa ja on mahdollisuus että se manipuloi sua jäämään tai sitten se hakkaa sua. Materiaalin voi vielä korjata.

Terveisin . Nyrkkeily säkki, ptsd saatu, aivovamma saatu. Se alko tavaroista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän