Miksi niin monia tällä palstalla provosoi se jos naisella on vanhempi mies?
Aina tulee jotain ihan ihmeellistä pään rääpimistä. Vastaavaa ei näe, jos se onkin mies jolka on vanhempi nainen.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut.
Minä olen. Joku omaishoitaja-ulina alkaa välittömästi.
Kaikki erilaisuus triggetöi monesti.
Tädeille on kova paikka se oma vanheneminen.
Olisko heidän iät vaikuttaneet? Esim. 19v. nuori nainen ja 36v. mies.
Ehkä se tapa millä asia kerrotaan usein provosoi. Varsinkin jos siinä samalla pitää haukkua oman ikäiset naiset maanrakoon.
Olisi hyvä jos nuorempi nainen aina perustelisi miksi se mies on valittu, jos voi olla vapaakin. Onko nuorekas, hyvännäköinen, rikas, rakas, mikä. Vai onko joku paappara ja ällöä makkarissa. Mikä miehen orja nainen oikein on? Vapautukaa kahleista.
Vierailija kirjoitti:
Ai jos puolustaa naisen oikeuksia ja nuoren naisen oikeuksia, on heti joku "vanha täti". Jos on nuorenakin jo ajatellut naisten etuja. Jos joku haluaa vanhan ukon riesaksi, ei kukaan estä! Unohda oma elämä ja keskity vaariin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä jos nuorempi nainen aina perustelisi miksi se mies on valittu, jos voi olla vapaakin. Onko nuorekas, hyvännäköinen, rikas, rakas, mikä. Vai onko joku paappara ja ällöä makkarissa. Mikä miehen orja nainen oikein on? Vapautukaa kahleista.
Mitä jos ei halua olla yksin? Ei kaikki ole ihmisiä vihaavia erakkoja.
Koska samalla haukutaan ne oman ikäiset naiset.
Se voi olla katkeruutta ja pelkoa omasta kelpaamattomuudesta, pelkää että itselle ei jää miehiä jos jokainen mies ottaakin nuoren naisen
Ei mua provosoi muu, kuin että haluat tekaistulla aiheella huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se ongelma tässä? Aikuisia molemmat.
Sääliksi vain käy. Muut samanikäiset naiset saavat nauttia omista, nuorista miehistään, kun omaishoitajaparat hoitavat vanhoja paappojaan ja vaihtavat näiden vaippoja.
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla katkeruutta ja pelkoa omasta kelpaamattomuudesta, pelkää että itselle ei jää miehiä jos jokainen mies ottaakin nuoren naisen
Ei ole sitä. Mulla on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se ongelma tässä? Aikuisia molemmat.
En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi vain käy. Muut samanikäiset naiset saavat nauttia omista, nuorista miehistään, kun omaishoitajaparat hoitavat vanhoja paappojaan ja vaihtavat näiden vaippoja.
Todistit juuri ap:n pointin
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tämäkään.
En ole huomannut.