Ahdistaa kun paketti meneekin väärään hakupisteeseen
kärsin ahdistuksesta ja tilaan usein tuotteita netistä, koska asiointi jossain kivijalassa on liian raskasta. Valitsen toimitustavaksi aina pakettiautomaatin ja vielä sellaisen, jossa minun ei tarvitse mennä tuulikaappia pidemmälle. Valitettavan usein tilaus menee vaan noudettavaksi R-kioskilta ja tiskiltä. Nytkin pitäisi hakea tällainen tilaus ja olen ihan paniikissa. Kioskissa majailee laitapuolen kulkijoita ja ei juurikaan muita. Venytän sen hakemista niin kauan kuin pystyn ja sehän ei ole kenenkään etu. Tiedän jo kokemuksella, että kioskilla pelkkiin paketin hakijoihin suhtaudutaan todella vihamielisesti. Eli pahin skenaario ahdistuksesta kärsivälle. Miten nämä R-kioskit voivat vielä olla edes olemassa, koska tämänkin vieressä on iso 24/7 marketti.
Kommentit (27)
En ole vuosiin tilannut mitään kun nopeammin hakee kaupasta.
Tuota sattuu tosi usein, itsekin tilaan paketit aina lähi pikkumarketin automaattiin, mutta usein menee 2km päähän, josta paketti haettava tiskiltä. Ärsyttävää.
Ne vie sinne missä on eniten tilaa.
Tulee 7km lenkki, ei haittaa se on hyvää liikuntaa. Happea happea vaan haukkaan
Mä tilaan aina ison kauppakeskuksen automaattiin, mutta kun ihmiset ei hae niitä kusisia pakettejaan ajoissa niin ne lähetykset lähes aina ohjautuu spurgujen ympäröimään pikkukauppaan 🖕🏻
Ehkä ne sen alkuperäisen toimituspaikan pakettiautomaatin kaikki luukut on täynnä, koska niidenkin pakettien hakijoita ahdistaa syystä xx ja venyttävät hakua viimeiseen asti.
Jos tilaan suosittuun lähimarkettiin joka ihan keskustassa niin aina menee postiin noudettavaksi tai toiseen pakettiautomaattiin. Mutta jos valitsen jonkin syrjäisemmän marketin niin aina menee sinne. Eli valitse jokin syrjäinen noutopaikka.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ota kotiinkuljetusta?
Toimiiko nämä? Eikö täällä aina sanota ettei koskaan kuitenkaan toimmiteta kotiin.
Muillakin ollut noita ongelmia. Ja myös vaihtuu verkossa noutopisteet, aina kun päivittävät järjestelmän tai ohjelmiston, mikä lienee. Joskus ehkä kotiinkuljetus voisi olla ok. Mutta jos itse haluaa noutaa eikä odotella, niin toisen noutopaikan osoite osoitekenttään. Joka on suoremmalla reitillä. Toisaalta oma nimi ja puh. numero pitää olla. Eri asia mikä kauppiaan käytäntö on lähetyspuolella. Esimerkiksi ekalle riville oma nimi, sitten Sale X, osoite, paikkakunta jne. Puh. numero numerokenttään.
Vierailija kirjoitti:
Ne vie sinne missä on eniten tilaa.
Eli sinne pas###impaan paikkaan, minne ei kukaan vapaaehtoisesti pakettia halua.
Vierailija kirjoitti:
Muillakin ollut noita ongelmia. Ja myös vaihtuu verkossa noutopisteet, aina kun päivittävät järjestelmän tai ohjelmiston, mikä lienee. Joskus ehkä kotiinkuljetus voisi olla ok. Mutta jos itse haluaa noutaa eikä odotella, niin toisen noutopaikan osoite osoitekenttään. Joka on suoremmalla reitillä. Toisaalta oma nimi ja puh. numero pitää olla. Eri asia mikä kauppiaan käytäntö on lähetyspuolella. Esimerkiksi ekalle riville oma nimi, sitten Sale X, osoite, paikkakunta jne. Puh. numero numerokenttään.
Ai niin. Ja pitää kirjoittaa onko se noutopiste vai isompi noutoautomaatti. Mutta jos ei ole posti, voi olla eri systeemi.
Tilaa kotiinkuljetus. Sitten saat ahdistua odotellessasi lähettiä.
Vielä karseempaa hakea kilsan päässä olevasta k-kaupasta kävellen.
Vierailija kirjoitti:
Ai kun kärsin ahdistuksesta, niin alkaisin odottamaan koko päivän jonkun vieraan ukon tulevan kotiini? Pahin painajainen.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun kärsin ahdistuksesta, niin alkaisin odottamaan koko päivän jonkun vieraan ukon tulevan kotiini? Pahin painajainen.
Ap.
Eli ahdistut siis sellaisesta asiasta, jonka kuvittelet vain tapahtuvan.
Tiedoksi, että kotiinkuljetusten yhteydessä voi usein valita niin, että paketti jätetään oven taakse (=kontaktiton toimitus).
Vierailija kirjoitti:
Mä tilaan aina ison kauppakeskuksen automaattiin, mutta kun ihmiset ei hae niitä kusisia pakettejaan ajoissa niin ne lähetykset lähes aina ohjautuu spurgujen ympäröimään pikkukauppaan 🖕🏻
Tämä. Menisikin vaihtoehtoisesti edes johonkin ok paikkaan, mutta se on juurikin se epämieluisin kulmakauppa, jossa en asio mistään hinnasta muutenkaan.
Kioskilla pelkkiin paketin hakijoihin suhtaudutaan todella vihamielisesti... nyt on erikoista asiakaspalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Tuota sattuu tosi usein, itsekin tilaan paketit aina lähi pikkumarketin automaattiin, mutta usein menee 2km päähän, josta paketti haettava tiskiltä. Ärsyttävää.
Peräti 2 km päähän! Minun pakettini posti vie ystävällisesti lähimpään vapaaseen noutopaikkaan ja sinne on matkaa 60 km. Tässä 15 km säteellä olisi 3 eri mahdollisuutta, niihin ei pakettini päädy.
Minulle Posti on tehnyt saman jäynän monta kertaa. Minua ei ahdista mutta pännii, koska pakettiautomaatti on tuossa lähellä mutta sitten minun pakettini näyttää aina päätyvän kauas varsinaiseen Postiin.