Muumi dvd:t vanhoilla äänillä 400€
Tämmöisiä hintoja torissa pyydetään. Toteutuneiden kauppojen hintoja en tiedä. Mutta maksaisitko sinä tuon hinnan?
Kommentit (16)
Mitä on vanhat äänet ja mitä uudet?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on vanhat äänet ja mitä uudet?
Alkuperäisiä ääninäyttelijöitä olivat mm. Rabbe Smedlund, Matti Ruohola, Ulla Tapaninen, Elina Salo, Aila Svedberg, Eero Ahre, Timo Torikka, Tapio Hämäläinen, Leena Uotila, Marja Packalén, Samuli Edelmann ja Ilkka Merivaara. MTV nauhoitti uudet äänet eri näyttelijöillä.
No katsoin juuri ja 26 kpl DVD paketti oli 170 euroa eli 6,7 euroa kappale
Nyt ei ole myyjällä kaikki muumit laaksossa.
Onhan nuo varmasti arvokkaita. Pala kulttuurihistoriaa mielestäni. Eihän noita alkuperäisiä muumeja näe enää mistään paitsi noilta dvd-tallenteilta. Uusia et kaupasta saa. Tai siis saat mutta ei ne ole samoja koska äänet on tehty uudelleen ja aika paljon huonommin kuin alkuperäiset.
Minä hilloan omiani kunnes niiden hinta on 10 kertaa tuon.
Hyvin voisin maksaa mutta onneksi löytyy omatkin orkkikset niin ei tarvitse
Muumit meni kyllä ihan pilalle kun tuli uudet äänet.
Niitä DVD: eitä on aikamoinen setti. Meiläkin kaikki löytyy. Ehkä se kokonainen kokoelma on jonkun hintainen, mutta ei taida niin harvinainen olla 400 euroa kenenkään kannattaisi vielä maksaa.
Näköjään 300 euron luokkaa tyypillisesti pyydetään. 400 eurolla saa jo sekä vanhat muumit, että uudet samassa kaupassa.
Minä pidän enemmän netistä lataamistani 720p versioista alkuperäisellä suomalaisella ja japanilaisella ääniraidalla
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän enemmän netistä lataamistani 720p versioista alkuperäisellä suomalaisella ja japanilaisella ääniraidalla
Millaiset kannet sinulla on siinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset kannet sinulla on siinä?
Vievät yli sata gigaa niin eivät millekkään levyille mahdu. Pitää käyttää muistitikkua
Vierailija kirjoitti:
AP yrittää boostata hintoja ja manipuloida hintoja aloittamalla tällaisen ketjun Vauvapalstalla.
AP: menikö jo kaupaksi? :D
Vierailija kirjoitti:
Entäs kunto? Lapsiperheissä pyörivät levyt on usein naarmuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kunto? Lapsiperheissä pyörivät levyt on usein naarmuisia.
Niinpä. Kirjaston levytkin on yleensä aivan sikamaisessa kunnossa. Varsinkin sellaiset, joista lapset ja nuoret ovat kiinnostuneita.
En maksaisi mutta joku keräilijä kai voisi maksaakin