Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Persujen kannatus sulaa - uusi kannatusmittaus

Vierailija
08.04.2025 |

Persut on kohta pienpulue. Kannatus nyt vaivaiset 12 %

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011150871.html

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
08.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alue ja kuntavaalit ei liene ps:lle tÀrkeÀt. Kaikki paukut satsataan eduskuntavaaleihin. Varokaa valheita ja katteettomia lupauksia silloin.

Vierailija
62/67 |
08.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ ok.

Kansa joka ei ÀÀnestÀ vÀÀrin, menee SDPn vaalilupaukseen ja antaa demareiden tehdÀ asiat reilummin pÀin honkia.

KyllÀ Riikka voi huutaa sitten 5% anti-jytkyn jÀlkeen, kuinka kansalaiset on tyhmiÀ, ja ÀÀnestÀjÀt ei tiedÀ mistÀÀn yhtÀÀn mitÀÀn.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
08.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinÀ olen persujen kannattaja. Haluan, ettÀ he pysyy siellÀ ministereinÀ ja kansanedustjina. En halua heitÀ ÀÀnestÀÀ kunnallisvaaleissa, koska sitten kÀrsisi ne hallitus- tai eduskuntatyöt.

Persua kyllÀ ÀÀnestÀn. Hankala vaan löytÀÀ juuri sellaista ehdokasta, joka ajaisi minulle tÀrkeitÀ asioita HelsingissÀ.

Ite oon impannut yhteensĂ€ varmaan euron pensaa kymmeniĂ€ tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut euron pensaa varmaan 100 tuntiakin impannut euron pensaa. 

Vierailija
64/67 |
08.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinÀ olen persujen kannattaja. Haluan, ettÀ he pysyy siellÀ ministereinÀ ja kansanedustjina. En halua heitÀ ÀÀnestÀÀ kunnallisvaaleissa, koska sitten kÀrsisi ne hallitus- tai eduskuntatyöt.

Persua kyllÀ ÀÀnestÀn. Hankala vaan löytÀÀ juuri sellaista ehdokasta, joka ajaisi minulle tÀrkeitÀ asioita HelsingissÀ.

Ite oon impannut yhteensĂ€ varmaan euron pensaa kymmeniĂ€ tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut euron pensaa varmaan 100 tuntiakin impannut euron pensaa. 

Persutoimiston Bostikpurkin ympÀrillÀ nÀköjÀÀn ruuhkaa.HelsingissÀ.

Vierailija
65/67 |
08.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran erehdyin persuja ÀÀnestĂ€mÀÀn. Kerrasta opin. Toista kertaa en ÀÀnestĂ€. Pidin pienituloisen ja köyhĂ€n puolueena, joka ajaa heidĂ€n asiaa. Paskan marjat. TakinkÀÀntĂ€jien puolue. SylettÀÀ koko puolue ja Riikka Purra. Sakset kĂ€y Riikalla tiuhaan. 

Soini tuhosi puolueen. Opportunisti, kiipijÀ. Itse sai keksimÀnsÀ ja himoitsemansa hillotolpan. Nykyisen hallituksen toiminta on herÀttÀnyt monet. Ei ole eduskuntavaalit, ei mutta ovatkin nyt todella arvovaalit. Mielenkiinnolla odotamme tuloksia.

Ei, vaan Halla-aho.

Hei, Ă€lkÀÀ riidelkö! Te ootte kaikki oikeessa. Persut on ollut aina ihan perseestĂ€. 

Vierailija
66/67 |
08.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joko oersujen suuri messias tiputtaa riikkulin hillotolpalta alas seuraavassa puoluekokouksessa?

Vierailija
67/67 |
13.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen đŸ„°đŸ„°đŸ„°