Persujen mainoksia töhritty urakalla
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikokset kyllä hyväksytään, kunhan rikoksen uhriksi joutuu poliittinen vastustaja. Kertoo aika paljon vasemman laidan todellisesta moraalista.
Li Andersonin mukaan vasemmistolainen väkivalta on parempaa väkivaltaa.
Ai sinä uskot vieläkin tuohon Ylilauta meemiin😅. Oletko muutenkin useamman vuoden jälkeenjäänyt?
Huutista
Joo ei ole ihan terävimpiä kyniä nuo persut.
Polttivat oman Tatti-Otsola talonsakin Uudellamaalla. On jatkoa sille.
Ei jumalauta, persut ei osaa enää kirjaimellisesti mitään muuta kun uhriutua, valehdella ja hyve signaloida.
Haluisitteks ihan itse kertoa mitä eroa on persulla ja menkkasella twitter fenimistillä?
typerää puuhaa
toisaalta persut on itse töhrineet koko netin käyttökelvottomaks aivokuolleilla jutuillansa
Ei haittaa mainos mikä on täynnä paskapuhetta kuuluukin töhriä. Mieluiten tuhota.
Pakkoruotsin uhrit itkevät. Se on musiikkia korville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikokset kyllä hyväksytään, kunhan rikoksen uhriksi joutuu poliittinen vastustaja. Kertoo aika paljon vasemman laidan todellisesta moraalista.
Kuulostaako "toivottavasti uhri oli vihervassarin lapsi" mitenkään tutulta?
Kerropa konteksti.
Ei niitä tarvii töhriä, nehän on valmiiksi karmeita kuvatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta, persut ei osaa enää kirjaimellisesti mitään muuta kun uhriutua, valehdella ja hyve signaloida.
Haluisitteks ihan itse kertoa mitä eroa on persulla ja menkkasella twitter fenimistillä?
Vaalimainosten rikkominen ja töhriminen on rikos, joten sen uhriksi joutuneet ovat kirjaimellisesti rikoksen uhreja.
Kamalaa. Luulisi, että jo persujen naamakuvat riittäisivät. :(
Kannattajat osoittavat rakkauttaan parhaimmaksi katsomallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Housujen väri? Olen aina kutsunut äärioikeistoa ja äärivasemmistoa niiden oikeilla nimillä.
Menkkahousufasisti ja paskahousukommarit .
Jos niihin on spreijattu "petturi" yms. niin asialla taitaa olla entiset persut.
Why not do better things instead?