Ennustaja paikalla
Kommentit (142)
Ratkeaako ahdistava elämän tilanteeni pian?
Paraneeko parisuhde ja miten, mikäli paranee, mitä neuvoja olisi antaa tähän ja jos päättyy, mitä sitten käy, selviääkö siitä? Olisiko parempi tulevaisuus yksin vai olisiko jossain joku. Johtuuko kaikki tunteet lopulta siitä, että olen aika yksin. Kaipaisinko enemmän ystävää. Entä miltä näyttää työpaikan suhteen, löytyykö hyvää työpaikkaa ja miten?
Millaisena näet talous- ja rakkaustilanteeni lähitulevaisuudessa?
Olen ollut sinkku hyvin kauan ja elän rauhallista elämää eli tästä ei paljon voi rauhoittua 😆
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sinkku hyvin kauan ja elän rauhallista elämää eli tästä ei paljon voi rauhoittua 😆
Tämä oli vastaus vastaukseen, jossa kysyin rakkaudesta ja käskettiin rauhoittua ja oli jotain punaisesta.
Pääsenkö pääsiäisenä reissuun? Ja jos, niin millaisessa seurassa?
Vierailija kirjoitti:
Milloin minä paranen?
Yritä elää parasta mahdollista elämää juuri nyt
Talvi.
Vierailija kirjoitti:
Ratkeaako ahdistava elämän tilanteeni pian?
Tunnetko tai oletko itse lyhythiuksinen, oranssiin pukeutuva nainen? Tummat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli vastaus vastaukseen, jossa kysyin rakkaudesta ja käskettiin rauhoittua ja oli jotain punaisesta.
Harmillisesti lisää punaista ja kukkaa tulee kun yritän. Voiko olla, että joku mennyt ihmissuhde tai ihanne pidättelee?
Rauhoittuminen oli henkisellä tasolla, koska tulkitsin että vallalla on jokin suuri tunnepitoinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää työtäni. Kerro, tuleeko mitään positiivista muutosta.
Sinulla on vielä ihan hyvin voimavaroja vaikket sitä itse huomaa. Tulet menemään syvemmälle ennen mitään muutoksia (voit itse vaikuttaa tähän, mutta vaatii toimivuutta) seinät kapenee jos jatkat noin.
Miten ne kapenee ja miksi? Minähän laajennan reviiriäni.
Vierailija kirjoitti:
Paraneeko parisuhde ja miten, mikäli paranee, mitä neuvoja olisi antaa tähän ja jos päättyy, mitä sitten käy, selviääkö siitä? Olisiko parempi tulevaisuus yksin vai olisiko jossain joku. Johtuuko kaikki tunteet lopulta siitä, että olen aika yksin. Kaipaisinko enemmän ystävää. Entä miltä näyttää työpaikan suhteen, löytyykö hyvää työpaikkaa ja miten?
Sinä herätät luontoa eloon, tarvisisit vastavoiman. Yksin olet aikaansaava, voimakas. En nähnyt kuvassa kuin sinut, joku on jossain muttei heti.
Kuvassa kävelet yksin puiden välissä ja ne nousevat horroksestaan. Kyvykkyyttä on.
Ennustaminen on saa ta nasta. Jeesuksen veri suojaa.
Milloin saan energiani vapaaksi? Ja miten?
Mitä hänelle kuuluu? Näenkö hänet vielä? Tietääkö hän kuinka ikävöin?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Olet tyhmä.
Vastauksena kysymyksiisi: en ja en.
Oppailtamme ne kaikki tulevat. Harjoittelu tekee mestarin mutta kaikella on aina kuitenkin tarkoitus. Ole vain rohkea ja rehellinen niin kyllä se siitä ja ole myös rohkeasti vuorovaikutuksessa muiden kanssa sillä se ei ole kaikille helppoa aina. Ole iloinen jokaisesta saavutuksestasi. Hudit eivät tarkoita huonoutta, tiedän tämän itsekin ihan henkilökohtaisesti. Meitä välillä hieman testaillaan ja koetellaankin, syitä on useita. Muista että tärkeintä on luottaa itseesi ja tekemiseesi, ei lannistuta mokistakaan vaan opitaan kaikesta. Kaikkeenhan elämässä liittyy oppiminen ja kokeilemisen kautta tekeminen. Oppaat ovat älykkäitä ja voit kokeilla ihan pyytää omiltasi apua, et ole koskaan yksin. Tsemppiä jatkoonkin!