Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustaja paikalla

Vierailija
08.04.2025 |

Saa kysyä, kerron mitä näen.

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on ainoa joka tietää tulevan. Ennustajat saavat tietonsa epäpuhtailta hengiltä.

En tiedä mistä nämä kuvat ja tiedot tulee. Tämä ominaisuus on ollut lapsesta asti. En tee tätä ammatikseni. 

Sieltä samasta paikasta kaikki tulee ja mielikuvituskin on olennainen, kuvat täytyy nähdä. Faktatieto. Näkijä 

Mistä ne tulee? Tutuille osui kaikki mitä näin viime syksynä, oli todella hämmentävää ja kuitenkaan ei. Kaksi tekivät muutoksen kommenttini perusteella, joten huonot asiat jäi toteutumatta. 

Oppailtamme ne kaikki tulevat. Harjoittelu tekee mestarin mutta kaikella on aina kuitenkin tarkoitus. Ole vain rohkea ja rehellinen niin kyllä se siitä ja ole myös rohkeasti vuorovaikutuksessa muiden kanssa sillä se ei ole kaikille helppoa aina. Ole iloinen jokaisesta saavutuksestasi. Hudit eivät tarkoita huonoutta, tiedän tämän itsekin ihan henkilökohtaisesti. Meitä välillä hieman testaillaan ja koetellaankin, syitä on useita. Muista että tärkeintä on luottaa itseesi ja tekemiseesi, ei lannistuta mokistakaan vaan opitaan kaikesta. Kaikkeenhan elämässä liittyy oppiminen ja kokeilemisen kautta tekeminen. Oppaat ovat älykkäitä ja voit kokeilla ihan pyytää omiltasi apua, et ole koskaan yksin. Tsemppiä jatkoonkin!

Vierailija
122/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkeaako ahdistava elämän tilanteeni pian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paraneeko parisuhde ja miten, mikäli paranee, mitä neuvoja olisi antaa tähän ja jos päättyy, mitä sitten käy, selviääkö siitä? Olisiko parempi tulevaisuus yksin vai olisiko jossain joku. Johtuuko kaikki tunteet lopulta siitä, että olen aika yksin. Kaipaisinko enemmän ystävää. Entä miltä näyttää työpaikan suhteen, löytyykö hyvää työpaikkaa ja miten? 

Vierailija
124/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisena näet talous- ja rakkaustilanteeni lähitulevaisuudessa?

Vierailija
125/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin minä paranen?

Vierailija
126/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkku hyvin kauan ja elän rauhallista elämää eli tästä ei paljon voi rauhoittua 😆

Vierailija
127/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkku hyvin kauan ja elän rauhallista elämää eli tästä ei paljon voi rauhoittua 😆

Tämä oli vastaus vastaukseen, jossa kysyin rakkaudesta ja käskettiin rauhoittua ja oli jotain punaisesta.

Vierailija
128/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö pääsiäisenä reissuun? Ja jos, niin millaisessa seurassa?

Vierailija
129/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin minä paranen?

Yritä elää parasta mahdollista elämää juuri nyt  

Talvi.

Vierailija
130/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkeaako ahdistava elämän tilanteeni pian?

Tunnetko tai oletko itse lyhythiuksinen, oranssiin pukeutuva nainen? Tummat hiukset. 

Vierailija
131/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vastaus vastaukseen, jossa kysyin rakkaudesta ja käskettiin rauhoittua ja oli jotain punaisesta.

Harmillisesti lisää punaista ja kukkaa tulee kun yritän. Voiko olla, että joku mennyt ihmissuhde tai ihanne pidättelee? 

Rauhoittuminen oli henkisellä tasolla, koska tulkitsin että vallalla on jokin suuri tunnepitoinen asia.

Vierailija
132/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää työtäni. Kerro, tuleeko mitään positiivista muutosta.

Sinulla on vielä ihan hyvin voimavaroja vaikket sitä itse huomaa. Tulet menemään syvemmälle ennen mitään muutoksia (voit itse vaikuttaa tähän, mutta vaatii toimivuutta) seinät kapenee jos jatkat noin.

Miten ne kapenee ja miksi? Minähän laajennan reviiriäni. 

Vierailija
133/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paraneeko parisuhde ja miten, mikäli paranee, mitä neuvoja olisi antaa tähän ja jos päättyy, mitä sitten käy, selviääkö siitä? Olisiko parempi tulevaisuus yksin vai olisiko jossain joku. Johtuuko kaikki tunteet lopulta siitä, että olen aika yksin. Kaipaisinko enemmän ystävää. Entä miltä näyttää työpaikan suhteen, löytyykö hyvää työpaikkaa ja miten? 

Sinä herätät luontoa eloon, tarvisisit vastavoiman. Yksin olet aikaansaava, voimakas. En nähnyt kuvassa kuin sinut, joku on jossain muttei heti. 

Kuvassa kävelet yksin puiden välissä ja ne nousevat horroksestaan. Kyvykkyyttä on. 

Vierailija
134/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko loppuelämäni yksin?

Vierailija
135/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaminen on saa ta nasta. Jeesuksen veri suojaa.

Vierailija
136/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saan energiani vapaaksi? Ja miten?

Vierailija
137/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hänelle kuuluu? Näenkö hänet vielä? Tietääkö hän kuinka ikävöin? 

Vierailija
138/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
139/142 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Olet tyhmä.