Ennustaja paikalla
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Saako vaimoni koskaan orgasmia? Kenen kanssa?
Ainakin masturboimalla. En halua katsoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs ennustaja eli ns. selvänäkijä ennusti kerran perheenjäsenelleni, että hän kuolee noin 50 vuoden iässä. Tämä aiheutti ymmärrettävästi pelkoa ko. henkilössä, kun tuo ikä lähestyi. Totuus on, että hän elää edelleen, on jo liki 80-vuotias.
Raamatussa Jumala sanoo:
"Minä en ole lähettänyt noita profeettoja... Minä en ole puhunut heille, mutta kuitenkin he ennustavat. Valhetta he ennustavat teille. Kysykää tulevaisia minulta, Herralta."
En ennusta ilman että kysytään. Osa ei vastaa kuolemia koskevaan, näköjään koska vie voimat. Ap
En saa itse kuolemiin vastauksia ja syyksi on kerrottu se että sellaisia ei ole kohteliasta eikä järkevää antaa. Enkä kyllä edes
Jos siis tekisin työkseni tulkintoja, en vastaisi sellaisiin. Täytyy perustella asiakkaalle asiat kohteliaasti. Näkijä sivusta vielä vastailee kommenttiin.
Miten lapseni selviävät tästä kauheasta kriisistä? Yritän olla läsnä kaikin voimin.
Tuleeko kaivattuni kesällä samaan paikkaan? Rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Miten lapseni selviävät tästä kauheasta kriisistä? Yritän olla läsnä kaikin voimin.
Kylmät väreet ja kyyneleet nousi silmiin. Saa itkeä yhdessä. Rakkautta on.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kaivattuni kesällä samaan paikkaan? Rakkautta?
Näen sinun kulkevan vanhan rakennuksen edessä useiden peilien läpi, joku siellä lopussa seisoo kovin huolettomana, mutta onko sinussa joku kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmät väreet ja kyyneleet nousi silmiin. Saa itkeä yhdessä. Rakkautta on.
Näin sinistä surua, en tuhoavaa. Surusta selviää usein henkisesti hyvin, kun saa surra. Heinäkuun puoliväli tuo jo helpotusta, vedet järvissä ovat silloin lämpimiä.
Lopetan tähän! Tsemppiä kaikille. Olipa tunnepitoista myös itselle 💙💛
Miten lasteni työ ja opiskeluasiat järjestyy?
Vierailija kirjoitti:
Lopetan tähän! Tsemppiä kaikille. Olipa tunnepitoista myös itselle 💙💛
Kiitos vastauksistasi, vaikka et ilmeisestikään muistanut aamusella kiillottaa kristallipalloasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin saan toisen lapsen?
Oletko jo raskaana vai onko toinen vielä vauva?
En ole vielä raskaana. Esikoinen jo 2,5v.
Kestääkö mun hermo enää tätä työtä koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Kestääkö mun hermo enää tätä työtä koskaan?
Vaatii muutosta, se löytyy kyllä kun olet rohkea. Mieli on vahva.
Vierailija kirjoitti:
Miten lasteni työ ja opiskeluasiat järjestyy?
Toisella todella hyvin, toisella on haasteita - juuri nyt ja vähän tulevassakin. Aina voi kuunnella ja kysyä mitä kuuluu.
Toivon sinulle, joka kodista jouduit luopumaan, että tulisi vielä ratkaisu 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti osaa sanoa miksi näen sikiön, vasemmalla puolella vatsaa näkyi jotakin, mielestäni alkio tai munasarja. Kävisin lääkärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti osaa sanoa miksi näen sikiön, vasemmalla puolella vatsaa näkyi jotakin, mielestäni alkio tai munasarja. Kävisin lääkärillä.
Ensimmäinen näky oli iso sikiö jo lähes vauva, toinen tämä vatsassa oleva jokin.