Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä kun meidän parkkikselle parkkeeraa tuntematon auto?

Vierailija
07.04.2025 |

Sama auto meidän parkkiksella samassa ruudussa. Rekisterinumeron perusteella asuu muutaman sadan metrin päässä. Isännöitsijän kommentti vain oli, että tällä rekisterinumerolla tai tämän nimisellä henkilöllä ei ole parkkipaikkaa meidän talonyhtiössä ja myös että tuo ruutu, johon parkkeeraa on vapaa. Parkkiruuduista maksetaan talonyhtiölle.

Voiko sitä hinauttaa? Ei varmaan? Parkkeeraa välillä myös osittain meidän ruutuun, eli sen viivan yli. Se vasta ärsyttääkin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkeeraat sen taakse tai estät ettei se pääse ruudusta pois. Sitten kun ottavat yhteyttä niin sano että siirrät autoasti ja hinta on 100 €.

Vierailija
2/6 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vierailin aikoinaan autolla silloisen naisystäväni luona. Hän tiesi, ettei viereistä parkkiruutua ole varattu. Niinpä pidin autoani aina siinä, eikä siitä koskaan mitään ongelmaa tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tiellä ja estää käyttämästä ruutua voi hinauttaa pois.

Vierailija
4/6 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun ajat itte ruutuun ja se auto ei ole siinä vieressä,parkkeeraa itte vähän sen vapaan ruudun puolelle. Jos se on vapaa ruutu, joku sitä väärinkäyttää,ei mua sillein ainakaan haittaisi,mut oman voi parkkeerata hieman vinoon siihen silti. 

Vierailija
5/6 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

parkeeraat siihen auton taakse ja jätät väärin parkeeratun auton tuulilasiin laskun parkkipaikan käyttämisestä. Jos olisi talvi, niin minä olisin kolannut auton ympärille lunta parkkipaikalta, niin, että tulisi kunnon muurit siihen. Kun sitten autokuski olisi hikoilemassa lumien kanssa menisin kertomaan että ei ole hänen parkkipaikkansa mille autonsa jätti.

Vierailija
6/6 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalinpoistoaine peltipinnalla on kiva käytännön jekku.