Leikkeletkö shampoo- ja hammastahnan ym purkkeja niin että saat jämätkin käytettyä?
Leikkelin itse juuri kasvopesuaineen, hoitoaineen ja hammastahnan purkinpohjat ja noista kaikista tulee vielä 2-5 käyttökertaa eli kannatti!
Kivaa tällainen pihistely :)
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkelen. Kasvovoideputkilosta tulee vielä 2 viikon satsi sen jälkeen kun olen leikannut tuubin kahtia.
Tönkköä klimppiä sitten vetelen onnessasi naamaan? Vai suljetko ne kahtia jaetut tuubit jollain, talouskelmulla..? 😂 Koska ei se koostumus ainakaan yhtä hyvänä pysy avonaisessa tuubissa. Vesi haihtuu. Myös voiteista.
Minä leikkaan voideputkilot ja laitan ne pakastepussiin. Pysyy hyvin koostumus eikä haihdu vesi. Näin saan vähintään viikon voiteet. Juu, käytän usein pussitkin uudestaan samaan tarkoitukseen. Miksi maksaisin täyden hinnan, kun putkiloon jää ainetta, vaikka kuinka puristelisin.
Siis oikeastiko joku tekee näin?
Olen yli 50v enkä ole kpskaan kuullut tai nähnyt moista.
Jotkin litran jogurttipurkit täytyy leikata jo, kun on vielä neljäsosa jäljellä. Se tarttuu muuten sinne seinämiin, eikä kiireisellä ole aikaa valuttaa niitä pois.
Aina. Kuukausituloni ovat mainiot mutta en ole idiootti. Raha kertyy rahan luo.
Juuri leikkasin saksilla tänään vähän kuivahtaneen vartalovoide putkilon ja käytin loput jalkapohjiin.
Niksi: laita rasvaputkilo sukkaan ja pyöritä ympäri. Keskipakoisvoima siirtää rasvan putkilon päähän ja taas tulee ulos jotain puristamalla.
Vierailija kirjoitti:
En. Hammastahnan nakkaan pois siinä vaiheessa, kun putkilosta ei tule mitään vaikka täydellä voimalla puristat. Kun pesuaine alkaa pullossa olla loppumaisillaan, pidän pulloa ylösalaisin. Kun sieltä ei ala tulla enää pesuainetta, huuhdon pullon ja laitan muovijätteeseen.
Minä laitan sekajätteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Hammastahnan nakkaan pois siinä vaiheessa, kun putkilosta ei tule mitään vaikka täydellä voimalla puristat. Kun pesuaine alkaa pullossa olla loppumaisillaan, pidän pulloa ylösalaisin. Kun sieltä ei ala tulla enää pesuainetta, huuhdon pullon ja laitan muovijätteeseen.
Minä laitan sekajätteeseen.
Kuuluu laittaa muovinkeräykseen.
Minulla on sellainen hammastahna joka valuu tyhjäksi, kun se alassuin laittaa.
Muita purteloita varsiinkin kallista ainetta sisätäviä availen.
Vierailija kirjoitti:
Jotkin litran jogurttipurkit täytyy leikata jo, kun on vielä neljäsosa jäljellä. Se tarttuu muuten sinne seinämiin, eikä kiireisellä ole aikaa valuttaa niitä pois.
Laita puoli dl vettä tai mehua ja ravistele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita puoli dl vettä tai mehua ja ravistele
Jogurtin pitää olla paksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punajuurisäilykkeen liemellä saa hyvän, ruskean värin jauhelihakastikkeeseen.
Minulla on maku-kurkkuja ja mihin voisin sen liemen käyttää? Kurkut on hyviä, niissä ei ole hiilihydraatteja sokerin muodossa ollenkaan.
Jotkut maustaa silläkin kastikkeita. Väriähän sillä ei saa, mutta makua kyllä.
Tuohon punajuurivinkkiin on tullut paljon alanuolia ehkä siksi, että he eivät ole tätä kokeilleet.
Aluksi kastike näyttää punertavalta, mutta kuumennettuna pidempää se muuttuu kauniin ruskeaksi. Huomenna teen maksakastiketta ja värjään senkin punajuuriliemellä.
Shampoo pulloon vettä, niin se riittää tyhjentämään. Sama fairynnja siivousaineiden kanssa.
Hammastahnaa käytän niitä pikkuriikkisiä putkiloita, niin ne saa tyhjennettyä ihan puristamalla.
Kasvovoide purkit leikkaan.
Riippuu tuotteesta. Joku hyvä tuote tulee puserrettua vaikka tongeilla.