Muita ylipainoisia kuumeilijoita?
Saiskos meistä pinoa? Kovasti kaipailisin " kohtalotovereita" , yritys olisi tarkoitus aloittaa kesällä, ja sitä ennen pitäisi saada mahdollisimman paljon pois. . Vaikka noinkin hyvän syyn takia pitäisi pudottaa, niin silti musta yhtä vaikeaa. . Joskus aikaisemminkin ollut tästä vissiin pinontynkää, mutta tähän hätään en löytänyt :)
Kommentit (46)
Mulla kans siihen normaalipainoon (73kg) olis sellaset melkein 30 kg.
Pinoilisin mielelläni teidän kanssa. :)
Millaset on teidän tarinat muuten.
Me ollaan 1v.3kk yritetty tuloksitta, isolla yrittämisellä ja sitten vähän vähäisemmällä. Oon 24 vuotias (syksyllä 25v) ja oonki nyt päättänyt, että painoa tarvii saada alaspäin ja jollei sen avulla tuu plussaa, ni sitten gynelle apua pyytämään.
Ois hyvä ku ois muita samaan päämäärään pyrkiviä (hoikempi olo+raskautuminen) tsemppaamassa toisiaan. Ei oo meinaan kovin motivoivaa kuulla sellasta " laihduta pöljä ;) " kommenttia joltain laihalta valistajalta ;)
Tsemppiä siskot niin laihdutukseen kuin plussautumiseenkin.
Mikäs otetaan meille nimeks ;)? Ehdotuksia?
Itsellä ei ainakaan aikaisemmin ole ollut ongelmia raskautua (itse asiassa päinvastoin), mutta sillon ollut painoa yli 10 kg vähemmän. Nyt haluaisin kiloja pois sellaiset 15 kg, joka on aika rankka tavoite, koska meillä olisi tarkoitus aloittaa yritys kesällä. Kiloja haluaisin pois että raskaus sujuisi kevyemmin, ja ettei esim raskausdiabetes puhkeaisi. .
Kotona pikkukoululainen ennestään.
mä oon niin huono noissa nimissä, joten jätän sen suosiolla jollekin jolla runosuoni kukkii ;)
Kyllä me ne 15-30 viiva vaikka 100 kiloo pois saadaan, kun on ainakin hyvä syy. ----->lue helpommin sanottu kuin tehty. Otetaanko mitään strategiaa siitä, että ilmotellaan viikko pudotuksia, joku tietty päivä tai jotain..?
Mä ainakin lähen liikkeelle varmaan noilla pv:n pisteillä. Niillä tuli laihduteltua syksyllä -11kg... nyt tullut takasin +2,5kg.
tai " Pudottajat" . .
Ite sain tossa alkuvuodesta n 4 kg pois, nyt just eilen ostin Nutrilettia, jos lähtis sillä tehostartin, ja sit pv:n pisteille.. Mä oon vaan niin laiska laskemaan :/.
Joo, otetaanko sunnuntait vai maanantait ilmotuspäiviksi?
mutta otetaan sitten vasta viikon päästä maanantai 26.3 ekaksi päiväksi, kun ei tässä juuri ihmeitä enää ehdi tapahtua... tai toki saa ilmotella jo ens maanantaiksikin. Mä oon muuten sitten kanssa ihan superhuono laskija... vähän sellanen itteni huijaaja....auts ;)
Kirjotellaan toki muutenkin kuulumisia....
Ja tietysti tänne voi tilitellä kaikkea kuumeilusta painonpudottamiseen! Mutta nyt mun täytyy aloittaa toi siivous, palaillaan :)
Mites muute on teidän liikunnan kans? Mä oon ainaki nii huono lähtee liikkeelle, tai siis sellanen ihme kausiliikkuja... Just sit ku saan hyvän startin pudotukseen ni liikun tosi paljon (kävelyä, uintia ym. ) mut repsahduksen kohdalla en tiettykään saa leveää persettäni ylös penkistä. ://
Ellit on jees tai Pudottaja-Ellit ;) ottaa nyt mustakin selvää..
palailen varmasti hetkeksi illalla... ehkä ysin kympin välillä.
on lyhyempi ;)
Mä kans liikun kausittain, nyt taas aloittanu tunnin kävelylenkit kun kelit hyvät. Kuntosalillekin jäsenyys, nyt vaan ollu niin paljon kaikkea et en oo jaksanu käydä (nolona myöntää).
Pirun kiire päivä....Ei oo ehtiny syömäänkään.... Kostautuu kivasti ku menee kotiin... Tää on just tätä vuorotöissä....
Normaalipainoon nyt n. 20 kg matkaa. Syksystä tullu 5 kiloa lisää vaikka toiseen suuntaan piti mennä. :/ Mä oon stressi/debissyöjä. Liikuntaa pitäs lisätä ja ostin itelleni nyt ihanan uuden ulkoiluasunkin että saisin motivoitua itteäni liikkumaan. Crosstrainer on hankittu joten huono sääkään ei voi olla nyt veruke. Nyt ei muuta ku pitäs saada kaikki käyntiin vaan. Kiva olis saada tsemppiporukkaa täältä!
Vuosi sitten pudotin painoa yli 10 kg Painonvartijoilla...kaikki tullu takas, masentaa. Toisaalta tiedän että painonpudotus siis onnistuu, se painon pitäminen onki sit toinen juttu...
Minä myös depis/stressi syöjä....Tiistaina kun tuli taas täti käymään ni **tutukseen tuli taas ostettua vähän suklaata ja sipsiä. Nyt tarvii kyl oikeesti ottaa itteään niskasta kiinni. Ihan typerä munkin valittaa ettei saa plussaa...
Tänään söin jo kevyesti....PV:n ostajan opasta en oo viel kaivanu esiin... ehkä ois syytä...
En nyt vielä aloita uutta pinoa tolla Ellit nimellä, ajattelin jos ensiviikosta sitten. . tai kun tälle tulee tarpeeksi pituutta.. Mä en oikein tiedä mikä syöjä oon, heikkona suklaaseen ja makeaan aina. . ;). Nyt taas yrittäny etten osta mitään herkkuja kotiin, jos se auttais. .
Mutta nyt tytöt/naiset laitetaan tsemppi päälle ja rantakuntoon kesäks ;) (oli se rantakunto sit -5 tai -20 kg ;)
Tuitu -joka siirtyy tästä pikkuhiljaa sängyn puolelle. .
aloitellaan sitten pinoa vasta ensi viikolla....Mä luulen että tää lähtee kanssa nukkuskelemaan, jos vaikka pääsisin isännän kainaloon ;)
tuskin... sitä nyt kiukuttaa tänään joku....
Hyvää yötä...ja rantakunto/vauva unia...
Samoissa kaavoissa mennään, normaalipainoon on matkaa n.20kg, mutta jos sen 10kg sais pois, niin vauvan matka meidän perheeseen voisi helpottaa.
Tämän kierron olen jo itseäni kovasti tsemppannut ja onnistunut pudottamaan pari kiloa. :) :) Joten toiveet on korkealla. On se vaan niin hienoa huomata maanantaisin, että vähän on tullut taas alas. Nyt pudostusta on tullut n. 600-700g/viikko, mikä olisikin ihanne, mitään ihmediettiä en halua nyt aloittaa.
Tuohon tuloksellisuuteen on yksi syy nuo Lämmin kuppi-keitot, joita töissä syön. Kotona kun odottaa mies ja poika (07/05), joten heidän kanssaan syön aina lämpöisen ruuan illalla. Töissä on kuitenkin saatava jotain nälän poissa pitävää ja nuo keitot on ihan uskomattoman hyviä siinä. Eihän ne mitään makuelämyksiä ole, mutta..
Ensi viikon alun olen ilman konetta (ja vakaa), joten vasta loppuviikosta pääsen mukaan.
Mukavaa viikonloppua!
sain tänään kunnon vaa' an ja eikö se prkl näytä 5 kg enempi kuin toi vanha :((.. no, toisaalta Nutriletti meni sillä kiukulla loistavasti alas, nekään kun ei oo mitään älyttömän hyviä makuelämyksiä.
Tervetuloa Naanuli! mukaan vaan joukkoon iloiseen. . itse tykkään Maggi Feel Good-keitoista, ne itse asiassa maistuukin hyvälle :) siis mun mielestä tietenkin.. No mutta, nyt vielä tekemään vähän hommia ennen iltavuoroa:)
Mukavaa perjantaita kaikille!
Oikein mukavaa kun liityit joukkoomme mahtavaan.... ;)
Mukavasti on tää päivä mennyt, olen oikein tyytyväinen itseeni...lukuunottamatta yhtä fasupalaa jonka napsisin kaffetunnilla duunissa :/
Voi Tuituseni, varmaan se uus vaaka näyttää väärin ;) Ainoa hyvä puoli, että uusi vaaka näyttää enemmän on se, että nyt ainaki saat kunnon inspiksen nutriletteihin ://
Perjantaita teillekin... jo kohta lauantaitakin ....
Täällä myös yksi joka haluaa liittyä teidän mukaan :) olen tuolla suurperheellisten listalla jo, mutta meillä myös yritys alkaa kesä-heinäkuun aikoihin (neljäs toiveena) ja olen noin alle kuukausi sitten muuttanut omaa syömis tapaa :) Karkkipäivää lasten kans pidetty viikonloppuisin, mutta kun jätin sokerit/makeat pois ei mulla enää olekkaan makean himo niin sinne jäi sit karkkipäiväkin :) 3kg olis jo tippunut pois puntarin mukaan. En harrasta liikuntaa muuten kun kävelyä ulkoilessa lasten kans joka päivä. Ainakin 10kg haluaisin saada pois, mutta paineita en aijo ottaa :) Miten teillä muilla? mitä muuta teette että saatte kilot laskeen?
ainakin 30 kg pitäisi lenättää taivaan tuuliin ja juu vaikka syy on hyvä ei mitään meinaa tapahtua.
Tosin saa se vauva tulla vaikka onkin ylipainoa. mutta olisi itse kiva jos olisi kevyempi. Niin ei olisi riskiä raskasu diapedeksestäkään.