BBC: Syntyvyys on romahtanut globaalisti ja kun ihmiset vanhenevat yli 45 vuoden he eivät enää saa lapsia. Anarkia alkaa
BBC:
Syntyvyys on romahtanut globaalisti ja kun ihmiset vanhenevat yli 45 vuoden he eivät enää saa lapsia. Seuraavat sukupolvet ovat liian pieniä ja yhteiskunnat ajautuvat anarkiaan
"Fertility rate: 'Jaw-dropping' global crash in children being born
Who pays tax in a massively aged world? Who pays for healthcare for the elderly? Who looks after the elderly? Will people still be able to retire from work?"
https://www.bbc.com/news/health-53409521
Eläkkeet kuule poistetaan. Ei ole varaa. Lapsia on liian vähän. Ja vanhuksia liian paljon! Kirjoitustaidottomien ihmisten, jotka osaa vaan somalikieltä tuominen pahentaa huoltotaakkaa lisää.
Sä teit tämän.
Nauti!!!!
Kommentit (165)
"Vain fasistit kieltävät puhetta."
Ai niin kuin Trump kieltää mediaa puhumasta, ja persut yrittää kieltää Yleä ja Hesaria puhumasta?
Ja vihapuhe nyt vaan on rikos, vaikka persut tietysti yrittääkin muuta puhua. Niiden rikoksesta tuomittu oikeusministerikin on vähän siinä ja siinä, että noudattaako lakia nytkään.
Niin. Joko valtamedia on uutisoinut aiheesta?
Eläkeläiset valtaa joka paikan. Äsken uimahalli täynnä ja sen jälkeen prismassa myös 98% eläkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin kuin Trump kieltää mediaa puhumasta, ja persut yrittää kieltää Yleä ja Hesaria puhumasta?
Ja vihapuhe nyt vaan on rikos, vaikka persut tietysti yrittääkin muuta puhua. Niiden rikoksesta tuomittu oikeusministerikin on vähän siinä ja siinä, että noudattaako lakia nytkään.
Ei ole olemassakaan mitään vihapuhetta. Se mitä tässä kielletään on vihaiset ajatukset. Kuinkas hyvin kuvittelet tämän toimivan?
Vain kollektivisti voi uskoa yhdenmukaisen ajattelun pakottamisen olevan ylipäätään oikein, saatika mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla täysi vaalipaniikki päällä?
Montako veronmaksajaa nämä tämän ketjun incellit ovat tähän maahan tehneet?
Milläs tekevät kun ei ole naista kenen kans tekisivät? Oletko vähän vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on jo miljardi koiraa. Koira on Sudesta jalostettu luonnoton mutantti.
Koira ei ole osa luontoa vaan epäaito tuote.
Etenkin korien suuri määrä on haitallista, sillä ne muun muassa levittävät tauteja ja ovat vaaraksi muille eläimille.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b378207f-8f45-428d-b5ce-8f60010ac95f
Höpö höpö. Ihminen on aiken pahan alku ja juuri. Jätetään eläinraukat rauhaan ja säädellään vain ihmismassoja pienemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New York Post:
Syntyvyys on romahtanut kaikkialla maailmassa ja vanhuksia tulee olemaan 90% väestöstä. Kaikki yhteiskunnat romahtavat. Kaaos ja sodat odottavat.
The world is running out of children as birthrates are collapsing across the globe
https://nypost.com/2024/08/31/opinion/the-world-is-running-out-of-child…
Ei kai vanhukset nyt sotimaan ala?
Yhteiskunnat romahtaa kaaokseen
Vanhukset kuolee yksin vaippoihinsa. Heidät ryöstetään. Anarkia... Diktaattorit ottavat vallan.
Diktaattorit ovat jo ottaneet vallan. Ilmeisesti et ole viime päivien uutisia lukenut? Se aika on jo täällä, ei tarvitse enää odotella.
Kolmas maailmansota käydään rollaattoreilla.
Jos koneet tekevät kaiken työn, mitä epäilen, kenellä on varaa enää kuluttaa ja ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassakaan mitään vihapuhetta. Se mitä tässä kielletään on vihaiset ajatukset. Kuinkas hyvin kuvittelet tämän toimivan?
Vain kollektivisti voi uskoa yhdenmukaisen ajattelun pakottamisen olevan ylipäätään oikein, saatika mahdollista.
Päänsä sisällä kukin voi tehdä mitä haluaa, vaikka paneskella lapsia, mutta jos siirtyy oman päänsä sisältä sen ulkopuolisiin tekoihin, kuten puheeseen, niin sitten saattaa syyllistyä rikokseen. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vappumarssia vastaanottamassa voisi olla muutamankymmenen naamioituneen luunmurskaajan joukkio opettamassa sosialisteille tasa-arvoa käytännössä. Jos antifa saa riehua niin maistakoon sosialistit samaa lääkettä, tasa-arvo ja yhdenvertaisuus nääs.
Ei ne nahkapäät mitään osaa tapella. Ihan reppanoita.
Sitähän tässä on varoiteltu, mutta folioo on saanu vaan päähänsä kaikki nää vuodet...
Kapitalistinen yhteiskunta on syyllinen tähän, Suomessa mm. Kokoomus.
Vasemmisto on yrittänyt saada Suomeen parempaa lapsiperheitä suosivaa politiikkaa ja kannustimia. Nykyään kukaan halua lapsia kohta tänne uudenlaiseen orjayhteiskuntaan ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteen avulla ihmisen elinikää on saatu venytettyä luonnottoman pitkälle, niin tässä nähdään nyt tulos. Itse olen valmis lähtemään vaikka 20 vuotta nykyistä normaalia aiemmin,jos saan elää siihen asti ihmisarvoista elämää. En halua kitua tuskissani 95-vuotiaaksi saakka.
Itse pitää hommata ne toimivat kipulääkkeet, koska tässä maassa niitä et saa lääkäriltä. On olemassa toimivia luonnontuotteitakin, mutta nekin on kielletty tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Planeetalle hyvä, että ihmisten määrä vähenee. Nykyinen ennustettu nopeus on vain auttamatta liian hidas. Omaisuuserät tulee laskemaan, ja nykyisen kaltaiseen elämän pitkittymiseen ei tule olemaan varaa. Mutta kyllähän valitettavasti nykyään haaskataan järkyttävä määrä resursseja ja rahaa turhaan hoitoon. Itse olen varautunut vanhuuteen - minulla on tapa päättää päiväni kun hyvän elämän edellytykset loppuu.
Mihin sitä planeetta sitten enää tarvitaan, kun ei ole enää ihmisiä? Milloin se ihmisten määrän väheneminen loppuu, jos ei enää lisäännytä?
Planetta kyllä elättää paljon muitakin kuin ihmisiä
No, millekä olioille sinä sitten pelastat? Bakteereille ja muille örkeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Planeetalle hyvä, että ihmisten määrä vähenee. Nykyinen ennustettu nopeus on vain auttamatta liian hidas. Omaisuuserät tulee laskemaan, ja nykyisen kaltaiseen elämän pitkittymiseen ei tule olemaan varaa. Mutta kyllähän valitettavasti nykyään haaskataan järkyttävä määrä resursseja ja rahaa turhaan hoitoon. Itse olen varautunut vanhuuteen - minulla on tapa päättää päiväni kun hyvän elämän edellytykset loppuu.
Mihin sitä planeetta sitten enää tarvitaan, kun ei ole enää ihmisiä? Milloin se ihmisten määrän väheneminen loppuu, jos ei enää lisäännytä?
No, millekä olioille sinä sitten pelastat? Bakteereille ja muille örkeille?
Koko biodiversiteetille, jota ihminen maailman syöpänä jatkuvasti tuhoaa.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, millekä olioille sinä s
Ai biojättteille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kehitysvammainen?
Hyvä väestörakenne 2050-2060
Nuoria alle 20%
Ulkomaalaisia 25%
Eläkeläisiä 50%
Työssäkäyvän pitää kustantaa 3:n kulut (1+2)
Hyvä diili
Eläkkeiden suhteen järjestelmä pitääkin uudistaa, näyttää vaan että sen pitää tosiaan romahtaa ensin koska kukaan ei tee sille mitään. Ongelman annetaan vaan pahentua kunnes rytisee. Jos jokainen maksaisi oman eläkkeensä, hänen maksunsa rahastoitaisiin odottamaan hänen eläkepäiviä, se eläke olisi silloin turvattu. Ei tarvita aina vain suurempaa seuraavaa sukupolvea ja loputonta väestönkasvua maksamaan aina nousevia eläkemaksuja kuten tässä nykyisessä seuraava maksaa järjestelmässä.