Tapani Kansan ex
Roikkuu seiskan sivuilla. Kertoo kuinka rakastuneita olivat. Todellisuudessa eronneet yli 10v sitten.
Järjestää hautajaiset Tapanin veljen kanssa. Miksi lapset ei tee sitä?
Onko muiden mielestä tässä kuviossa jotain outoa?
Kommentit (43)
Miksi Parviainen ei ole noista teksteistään joutunut vastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Parviainen ei ole noista teksteistään joutunut vastuuseen.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jäänyt jotenkin tunnetasolla roikkumaan Tapsaan. Jossain haastattelussa kertoi et nyt viime vuosina keskustellut Tapsan kanssa siitä miten huonosti Tapsa kohteli häntä silloin suhteen aikana.
Tapsa oli täynnä itseään, varmasti ollut vaikea liitto. Oiskohan Ninan kannattanut "etsiä vaan se toinen mies?"
Mä olen aina saanut Tapsasta huonot vibat. Pienet pistävät silmät, jäykkä ja tärkeilevä olemus, huumorintajuton ja töykeä käytös. En ymmärrä mitä Nina siinä näki.
Nepsy mies.
Onko sulla joku pakkomielle päästä haukkumaan surevia omaisia? Aamulla tämä aloitus jo poistettiin vaan sun on pakko uudestaan ja uudestaan vaan jankata tätä! Hautajaisten järjestäminen ei kuulu sulle tai muillekkaan! Anna surevien surra ja pura vihaa joihinkin muihin!
Ihmisillä on oikeus elää ja olla onnellisia haluamallaan tavalla eikä kaikkien pidä muiden mieliksi sopia samaan muottiin.
Elä ja anna muiden elää, ap!
Ei pidä antaa haastattelu jos ei kestä sitä että herättävät keskustelua.
Kyllähän tämä naikkonen taisi viedä Tapsaa kuin litran mittaa. Näin olen kuullut.
Kieltämättä itseänikin vähän tökkii tämä surulla retostelu. Ei käynyt Tapsaa edes sairaalassa katsomassa vaikka Tapsa hänelle jatkuvasti soittelikin.
parviainen kertoo ANKARAN totuuden
Eroja ja yhteenpaluita liuta.
Ihailtava rakkaustarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jäänyt jotenkin tunnetasolla roikkumaan Tapsaan. Jossain haastattelussa kertoi et nyt viime vuosina keskustellut Tapsan kanssa siitä miten huonosti Tapsa kohteli häntä silloin suhteen aikana.
Tapsa oli täynnä itseään, varmasti ollut vaikea liitto. Oiskohan Ninan kannattanut "etsiä vaan se toinen mies?"
Mä olen aina saanut Tapsasta huonot vibat. Pienet pistävät silmät, jäykkä ja tärkeilevä olemus, huumorintajuton ja töykeä käytös. En ymmärrä mitä Nina siinä näki.
Oletko jutellut henkilökohtaisesti? Ainakin -90 luvun loppupuolella oli ihan normaali, juteltiin niitä näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jutellut henkilökohtaisesti? Ainakin -90 luvun loppupuolella oli ihan normaali, juteltiin niitä näitä.
Olihan se normaali aina silloin kun kaikki meni niin kuin hän ajatteli. Mutta silloin kun ei mennyt tai menit väärään aikaan kysymään mestarilta jotain, niin sait kyllä kylmää kyytiä. Paula Koivuniemen ohella yksi vaikeimmista artisteista bändiään kohtaan ja kyllähän ne bändin jäsenet tiuhaan tahtiin vaihtuivatkin.
Tokihan mielenterveysongelmilla oli iso osansa hänen äksyilyynsä.
En siis ole lainaamasi kirjoittaja enkä ole Tapsan kanssa jutellut, mutta tunnen muusikoita jotka on hänen bändeissään soittanut.
En ymmärrä miten Niina on jaksanut Tapania
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti vain iskelmälaulaja tuloilla on ostettu miljoona taloja. En usko
Etkö ymmärrä että vuosikymmeniä sitten talot maksoi huomattavasti vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti vain iskelmälaulaja tuloilla on ostettu miljoona taloja. En usko
Etkö ymmärrä että vuosikymmeniä sitten talot maksoi huomattavasti vähemmän?
Ja tulot oli pienempiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä että vuosikymmeniä sitten talot maksoi huomattavasti vähemmän?Ja tulot oli pienempiä
Tapani Kansa tienasi erittäin hyvin huippuaikoinaan. Miksi aina alatte jankuttamaan muiden raha-asioista, ihan itse Tapsa maksoi talonsa ja elämisensä.
Älyvapaa rääpivät heille tuntemattomien ihmisten elämää josta eivät tiedä eikä tarvi tietää. Luulis olevan muitakin asioita tarjolla.