Oletko sinä keskivertoa fiksumpi. Tee tämä testi jaa pistetuloksesi.
Kommentit (27)
Ihan saissea. Mikä toi mozartti ja sienestys juttu. Entä toi onko pete iloinen. Ihan pimeetä settiä. Kukka tollasia voi tajuta?
10/10 tulos. Ainut mitä piti hetken miettiä, oli viimeinen numerolaatikkotehtävä.
Vierailija kirjoitti:
10/10 tulos. Ainut mitä piti hetken miettiä, oli viimeinen numerolaatikkotehtävä.
Hienoa. Itse sain 4/10.
9/10. Viimeisessä en jäänyt miettimään, vaan vastasin ensimmäisenä mieleeni tulleen vaihtoehdon. Yleensä, jos jään miettimään tuollaisia tehtäviä, menen vain harhaan.
7/10. En tajua koskaan noita Maija on pidempi kuin Kerttu mutta mukavempi kuin Liisa, joka on taas lihavempi kuin Anne. Kenen tytär Elli oikeasti on?
Kai olen sitten vähän yksinkertainen.
Mie sain viis töistä. Olipa muuten nolon huono minulta.
7/10, parin kohdalla luovutin ihan suosiolla. Tiedän, että olisin saanut ne ratkaistua, mutta olisin tarvinnut paperia ja kynän enkä jaksanut lähteä hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan saissea. Mikä toi mozartti ja sienestys juttu. Entä toi onko pete iloinen. Ihan pimeetä settiä. Kukka tollasia voi tajuta?
Minä ihmettelen, miten ihminen joka ei nuita hoksaa ylipäätään pärjää elämässä. Aivan ala-astetasoista päättelyä. Koko testi oli helppo.
Ihmettelen vielä kun näistä ja psykoanalyysitesteistäkin aina sanotaan, ettei niissä tarvita matemaattista päättelykykyä. Kaikki missä pitää selvittää jokin numero on matikkatehtäviä.
Keskivertoa fiksumpi on se, joka ei tee tällaisia testejä.
Se Minttu ja Ville -tehtävä on vähän semmonen ja tämmönen.
8/10. Oon keski-ikäinen ja Tampereelta. Ensimmäisen mokan olisi voinut ehkä välttää, tokaa ei.
9/10 sain. Testi sanoi, että olen todellinen neropatti, tiesin kyllä ilman tuota testiäkin.