Pojalle oli naurettu tänään McDonaldsissa koska käyttää kumihanskoja syödessä
Poika syö hampurilaiset, ranskalaiset yms. rasvaiset ruoat kumihanskat kädessä ettei kädet likaannu. Ei tarvitse pestä käsiä kun ottaa vain hanskat pois syömisen jälkeen. Aina ei WC:t ole toiminnassa, siellä ole saippuaa tms. Viereisen pöydän teinitytöt oli naureskelleet ja jopa kuvanneet poikaa kun söi niillä kumihanskoilla. Onko tuo nyt niin outo tapa että herättää tuollaista ihmetystä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty yliherkkyys eli autismi.
Joo. Mun mies käyttää vuoden ympäri mustia nahkahanskoja kun ollaan ulkona. Myös kesällä.
Eikö sen kädet hikoonnu kesäkeleillä tuollaisessa? Mulla hikoontuisi talven pikkupakkasillakin lenkkeillessä.
Tälläiset bakteeri kammoiset sairastuvat herkästi koska ei ole vastustuskykyä. Sairas perhe on!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty yliherkkyys eli autismi.
Joo. Mun mies käyttää vuoden ympäri mustia nahkahanskoja kun ollaan ulkona. Myös kesällä.
Eikö sen kädet hikoonnu kesäkeleillä tuollaisessa? Mulla hikoontuisi talven pikkupakkasillakin lenkkeillessä.
Ei hikoa. Sen ihmisen lämmönsäätely ei ole ns "normaali".
Ap tehtävä lasu, tuo on jo lapsen kiusaamista, ja julkista nöyryytystä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko oikeasti kumihanskat vai lateksia?
Kumi ja lateksi ovat sama asia. Muita hanskojen materiaaleja on ainakin vinyyli. Jokin muukin on käytössä, mutten muista sen nimeä.
Mitä se muille kuuluu ja saa tehdä jokainen kuten haluaa. Mut voisihan hän ehkä käyttää kädidesiä? Sillä lähtee suurin osa bakteereita ja rasvaisuus syönnin jälkeen. Moniakaan kumihanskoja ei ole tarkoitettu rasvaisten elintarvikkeiden käsittelyyn. Luulen että ne ei ole turvallisia kun niistä irtoaa ties mitä kemikaaleja.
Mä rakstan mäkkärin rasvaa ja majoa lutkutan ihan hintisti sormia että saan kaiken maun suuhuni
Kädet kyllä haluaisin minäkin pitää rasvasta ym. puhtaana, mutta en tuollaisessa tapauksessa itse käyttäisi kumihanskoja, koska en tykkää, jos niistä tarttuu kumin makua hamppariin. Käyttäisin ennemmin jotain paperia, vaikka talouspaperia, jota kääräisisin hampparin ympärille.
Voi, eiköhän satavuotiaaksi eläneetkin sairastaneet elämäsnä aikana vaikka mitä normaaleja tauteja.