Pojalle oli naurettu tänään McDonaldsissa koska käyttää kumihanskoja syödessä
Poika syö hampurilaiset, ranskalaiset yms. rasvaiset ruoat kumihanskat kädessä ettei kädet likaannu. Ei tarvitse pestä käsiä kun ottaa vain hanskat pois syömisen jälkeen. Aina ei WC:t ole toiminnassa, siellä ole saippuaa tms. Viereisen pöydän teinitytöt oli naureskelleet ja jopa kuvanneet poikaa kun söi niillä kumihanskoilla. Onko tuo nyt niin outo tapa että herättää tuollaista ihmetystä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Pojasta kasvaa vielä ruskean reiän ritari!
Nykyään tämä on ylpeyden aihe: voi kehuskella sukulaisillekin että meidän poika on oikea ritari...
On olemassa ihan hanpurilaisketjuja, joissa asiakkaille jaetaan kumihanskat syömistä varten. En ole Suomessa törmännyt, mutta ulkomailla kylläkin. Olikohan Black Burger yksi ketju. Itse en tykkää rasvaisista sormista jotka jää erityisesti ranskalaisten syömisen jälkeen eli kädet on ainakin päästävä pesemään. Mielestäni pikaruokaravintoloissa pitäisi olla lavuaarit siellä ravintolatilassa esim. ulko-ovella että kädet voisi pestä siinä. Toki vessoja on, mutta niihin voi olla jonoa ja monesti pitää avaus käydä pyytämässä kassalta.
Ikinä en ole kumihanskat kädessä syönyt, enkä kyllä käy hampurilaisravintolassa edes pesemässä käsiä ennen syömistä. Hengissä olen kuitenkin pysynyt yli 50 vuotta. Hygieniafriikit ovat erittäin raskasta seuraa.
Hienosti kasvatettu poika, onneksi olkoon!
Kai uidessakin on koko kehon peittävä kumipuku?
Jos nyt oikein muistelen kaukaa menneisyydestä, niin Mäkkärissä oli ennen wanhaan sellaiset
vesihanat ja altaat, missä sai pestä käsiään.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole kumihanskat kädessä syönyt, enkä kyllä käy hampurilaisravintolassa edes pesemässä käsiä ennen syömistä. Hengissä olen kuitenkin pysynyt yli 50 vuotta. Hygieniafriikit ovat erittäin raskasta seuraa.
Minulla ei ole kyse hygieniasta vaan siitä ällöstä likaisesta ja rasvaisesta tunteesta mikä jää sormiin syömisen jälkeen. En pese käsiä ennen syömistä, mutta syömisen jälkeen haluan pestä ja minulle sopisi ainakin, että ravintoloissa aterioiden mukana jaetttaisiin kumihanskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kyse hygieniasta vaan siitä ällöstä likaisesta ja rasvaisesta tunteesta mikä jää sormiin syömisen jälkeen. En pese käsiä ennen syömistä, mutta syömisen jälkeen haluan pestä ja minulle sopisi ainakin, että ravintoloissa aterioiden mukana jaetttaisiin kumihanskoja.
Samaa mieltä, syön myös sipsit ja popcornit syömäpuikoilla.
Siis sinällään ihan fiksu tapa kun yksi yleisimmistä tautien lähteistä on kun syöt likaisilla käsillä ruokaa. Kädet voi pestä, mutta yli 20s käsinpesullakin enemmän kuin 10% pöpöistä jää iholle.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että jokainen sairastettu tauti rapauttaa ja arpeuttaa kehoa sekä sisäelimiä pysyvästi. Jokainen tietty arvioi itse riskit ja elääkö hetkessä vai pitkään.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa ihan hanpurilaisketjuja, joissa asiakkaille jaetaan kumihanskat syömistä varten. En ole Suomessa törmännyt, mutta ulkomailla kylläkin. Olikohan Black Burger yksi ketju. Itse en tykkää rasvaisista sormista jotka jää erityisesti ranskalaisten syömisen jälkeen eli kädet on ainakin päästävä pesemään. Mielestäni pikaruokaravintoloissa pitäisi olla lavuaarit siellä ravintolatilassa esim. ulko-ovella että kädet voisi pestä siinä. Toki vessoja on, mutta niihin voi olla jonoa ja monesti pitää avaus käydä pyytämässä kassalta.
WC:n oven kahvat on rasvassa kun ovet avataan rasvaisilla käsillä. Samoin se mistä lukko käännetään kiinni. Sitten pesun jälkeen taas pitäisi se rasvainen lukko avata ja taas on kädet likaiset. Sitten pitää jalkaa oven välissä ja samalla kurottaa taas pesemään kädet. Paljon helpompaa on syödä hanskat kädessä.
Meinasi naurattaa kauppakeskuksessa kun jotkut pikkupojat kuljaili että hänellä on paska housussa, juoksi takapuoltaan pidellen xD
Eipä sitä ole ymmärtänytkään miten vaikeaksi jotkut tekevät elämänsä. Ihossa on rasvaa ihan luonnostaankin. Paitsi tietysti jos on hygieniafriikki ja jynssää koko ajan ihoaan ja sen jälkeen lisää purkista rasvaa ja kemikaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WC:n oven kahvat on rasvassa kun ovet avataan rasvaisilla käsillä. Samoin se mistä lukko käännetään kiinni. Sitten pesun jälkeen taas pitäisi se rasvainen lukko avata ja taas on kädet likaiset. Sitten pitää jalkaa oven välissä ja samalla kurottaa taas pesemään kädet. Paljon helpompaa on syödä hanskat kädessä.
Paljon helpompaa, kun ottaa pesun jälkeen palan paperia, jonka avulla avaa oven, ja sitten heittää paperin roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Meinasi naurattaa kauppakeskuksessa kun jotkut pikkupojat kuljaili että hänellä on paska housussa, juoksi takapuoltaan pidellen xD
Itelläs on!
Miksi se mäkkärirasva ällöttää käsissä mutta ei sisuskaluissa? Ensimmäisestä sen saa sentään helposti pois.
Vierailija kirjoitti:
Tietty yliherkkyys eli autismi.
Joo. Mun mies käyttää vuoden ympäri mustia nahkahanskoja kun ollaan ulkona. Myös kesällä.
Aivan rationaalinen ja järkevä teko. Ylittää kuitenkin pissisten pienen maailman, niin kuin moni muukin asia. Jos ei halua silmätikuksi, voi valita toisin. Pissiksiä ainakin tulee riittämään hamaan maailmanloppuun asti.