Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-ominaisuus joka ei näy päällepäin?

Vierailija
06.04.2025 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaus ja 3 kymppisenä eläkkeellä olo

Vierailija
42/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raittius. On aika tehokas suomalaisten miesten karkottaja.

En  huolisi edes ystäväksi. Raittius on todellinen turn off ja ankeuttaja. 

N.47

Ole raitis nainen ja minulla on puoliso ja paljon ystäviä. Diabeteksen vuoksi en käytä alkoholia, mutta ei se onneksi ketään ole tähän mennessä haitannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättyväinen ja ahdasmielinen innie. Hyhhyh. 

Vierailija
44/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen transvestiitti, joka tykkää laittautua klassisen tyylikkäästi. Miesminäni ei ole yhtä tyylikäs.

Naiset ei välttämättä innostu tällaisesta ominaisuudesta, joten olen jättänyt sen vain (naispuolisen) terapeutin tietoon.

Vierailija
45/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raittius. On aika tehokas suomalaisten miesten karkottaja.

Mikä ironisinta niin alkoholin liikakäyttö toimii tasan samalla tavalla.

Ja vaikka mies itsekin olisi vastaavalla tavalla viihteellä viihtyvä joka ei osaa kuin vetää ne konttauskännit kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
46/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustamaton luonne. Ihan suoraan sanottuna olisin todella pska kumppani, esivaihdevuodet viimeisteli minut parisuhdekelvottomaksi. En aio ottaa riskiä, että löydyn tilastoista, koska tapoin kumppanin riidan päätteeksi.

Vierailija
47/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen transvestiitti, joka tykkää laittautua klassisen tyylikkäästi. Miesminäni ei ole yhtä tyylikäs.

Naiset ei välttämättä innostu tällaisesta ominaisuudesta, joten olen jättänyt sen vain (naispuolisen) terapeutin tietoon.

Minä tykkään! T.Nainen

Vierailija
48/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään! T.Nainen

Lisään vielä, näen tuon tietyllä tapaa taiteenmuotona. Tapailinkin aikoinaan hetken erästä transnaista.

Vierailija
49/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmani ei ole iso vaan pieni turn-off, joka ei näy (eikä tunnu) päällepäin.

t. Mr. 9,5cm

Vierailija
50/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kokoelma todella epätoivottuja mt-ongelmia. Eivät tosin tule esille kuin stressaavissa olosuhteissa. Onkin hyvä mittari itselle, jos alkaa pää heittää kummaa mutta tuttua kieppiä, ei ole oikea ihmissuhde minulle.

Vierailija
51/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni muna mies-nainen joka sairastaa vaginismia vois sopia parina

liikaa karvoja.osa tykkää 70-luvun  puskasta.

ei kannata miettiä et ei löydy sopivaa,kyllä esim mielenterv suljetulla olijoilla, on usein vaimo tai mies.ketä vaan voi sairastua ja masentua.

Vierailija
52/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useitakin, varmasti silti kelpaisin jollekin. Mutta en ole kiinnostunut sen tyyppisistä panos..siis parisuhteista! 

Vierailija
53/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kans aika laiska sohva tyyppi ja häpeän tätä asiaa. tapailin kerran urheilullista miestä ,jota häiritsi jos ei kokoajan tee jotain kehittävää.en jaksanut töiden jälkeen riehua.

Vierailija
54/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hyvä parisuhde juuri nyt, kolmas vuosi meneillään. Ollaan yli 60, mies 60 kg, minä 90 kg. Mies myös huomattavasti lyhempi kuin minä. Mutta: älykkyystasomma mätsää, huumorintajumme mätsää! Keskustelu ja nauru on ihan parasta. Mitäs sitä muuta.

Vierailija
55/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismi

Vierailija
56/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä vaikka välillä käynkin töissä satunnaisesti tulorajojen mukaisesti. Minusta saa semmoisen traumatisoituneen adhd-autistin xD

Vierailija
57/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lapsista.

Vierailija
58/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosairaus, joka onneksi jää vaatteiden alle piiloon. Ällöttää itseänikin tämä ruma sairauteni, joten pysyn sinkkuna.

Vierailija
59/59 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä, syrjäytynyt työelämästä jo nuorena. Tämän kerroin jo alussa, ihme kyllä ollaan yhä yhdessä neljän vuoden jälkeen ja menossa naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä