Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-ominaisuus joka ei näy päällepäin?

Vierailija
06.04.2025 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä vain pöperöruokia. Voin kertoa sen ekoilla treffeillä.

Vierailija
2/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiedonjanoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemuksestani huolimatta olen kilttimies.

Vierailija
4/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-mäinen luonne. En kerro koskaan, huomaa jos huomaa. Nyxä on huomannut noin 8 vuotta sitten. 

Vierailija
5/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen todella karvainen naiseksi. 

Vierailija
6/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho-ongelmia ja pieni ylipaino. En voi mennä parisuhteeseen.

Vierailija
7/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vee mäinen luonne.

Vierailija
8/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti mies.

Vierailija
9/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus mua pidempi, ei lapsia, akateeminen, ei tupakoi, ei juo usein ainakaan paljoa, urheilee, on auto tai ainakin ajokortti sekä palvoo mua. Nää on kynnysehdot

Vierailija
10/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet.

Vierailija
11/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kykenenkö minkäänlaiseen seksiin, johon kuuluu penis kun antibioottilääke tuhosi limakalvon ja hermoston.

Suuseksiä voin naiselle antaa kyllä.

Vierailija
12/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot hampaat ja ruma kroppa muutenkin. Eivät näy kun en avaa suutani eikä vaatteiden alta. En deittaile.

Vierailija
13/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off -ominaisuus. Suomi on vaikeaa.

Vierailija
14/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnevammainen ja sanon sen. Naiset haluavat silti suhteeseen, mutta pettyvät katkerasti, kun jännämiehestä ei kuoriutunutkaan unelmien prinssiä.

Vierailija
15/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin naisille on tullut aika piikikkäitä ja satuttavia kommnetteja kun olen rehellisesti vastannut heidän kysymykseensä ex-kumppanien määrästä, joka on nolla pidempiaikaista parisuhdekumppania. (Oma-aloitteiesti en tapaa kokemattomuuttani tuoda esille)

Asiaa "komattomuutei"tajuamsita ei tee heille yhtään helpommaksi ymmärtää, että minulla on kuitenkin läheisinä ystävinä naisia, mutta yksikään heistä ei ole minulle potentiaalinen seksikumppani. Tai ainakin jotta niin kävisi, niin pitäsi tapahtua jotain hyvin ihmeellistä ja eritysitä. 

Eräs kaveruuteni naisen kanssa päättyisikin sihen. että hämn itse ehdotti välillemme seksisuhdetta, jossa hän olsii harrrastanut seksiä kanssa kunhan minä olisin seksiä ennen ostanut hänelle "pikkujuttuja..."

Mutta totta puhuakseni, jos kohtaisin isteni kaltaien naisen, joka kettoisi olevansa yhtä "kokematon" kuin minä itse, niin kyllä minäkin saattaisi olla häntä kohtaan "hieman" ennakkoluuloinen....

Vierailija
16/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kuolee syöpään ja sit itse itsensä läskeentyneitä leikataan. Eihän se oikein ole!

Vierailija
17/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli väärään ketjuun. Anteeksi!

Vierailija
18/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iho-ongelmia ja pieni ylipaino. En voi mennä parisuhteeseen.

Tuli mieleeni eräs nainen joka säikähti aika pahasti kun ensimmäisen kerran riisuin paidan ja  hän näki niin rinta kuin selkä -karvani. - Hän kun oli luullut, että olisin täysin  posliini kun päänikin oli jo silloin niin kalju kuin oli. - Kuulemma mikään ei voinut olla vastenmielisempää kuin miehellä rintakarvoitus selkäkarvojen osalta hän oli liian sokissa osatakseen sanoa muuta kuin, että katso nyt itsekin.

Vierailija
19/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska. En halua käyttää kaikkea vapaa-aikaani siivoamiseen, sisustamiseen, ruuanlaittoon tai kauneudenhoitoon. Mieluummin lojun laiskana sohvalla iltaisin.

Vierailija
20/59 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus mua pidempi, ei lapsia, akateeminen, ei tupakoi, ei juo usein ainakaan paljoa, urheilee, on auto tai ainakin ajokortti sekä palvoo mua. Nää on kynnysehdot

En sano mitään 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän