Onko sinulla parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-ominaisuus joka ei näy päällepäin?
Kommentit (59)
Isot, ulkonevat häpyhuulet. Eivät erotu niin kauan kun vaatteet on päällä.
Raittius. On aika tehokas suomalaisten miesten karkottaja.
Vierailija kirjoitti:
Isot, ulkonevat häpyhuulet. Eivät erotu niin kauan kun vaatteet on päällä.
Kai tiedät, että tämä on monille myös turn on... Ainakin toivon niin!
Olen vakavasti mielisairas, mutta sitä ei näy ulkoisesti eikä luonteeltaan, silloin kun olen ihmisten seurassa. Puen sivistyneesti, siististi, naisellisesti ja hillityllä meikillä ja hiustyylillä. Luonteeni on ihmisten seurassa ystävällinen, huomaavainen, empaattinen ja seurallinen, mutta oikeasti pääni on täysin sekaisin, jota pidän salassa.
Mussa on se h****a-madonna-ominaisuus. Eli sänkyyni on päässyt vain harva ja sitoutuneessa suhteessa ja sitten kun siihen päästään, niin nautinkin täysillä ja estoitta. Ja tämä selvästi on miehistä erinomainen ominaisuus naisessa ja viehättää heitä kovasti.
Mutta saman asian kääntöpuoli onkin sitten miehille se turn off. Vaadin vastineeksi saman. Otan todellakin selvää miehestä, seurustelu etenee hitaasti ja otan selon myös seksihistoriasta. Jos siellä ilmenee mitään ällöttävää, luiska kutsuu heti. Ei selittelyitä. Samoin somen täytyy olla täydellisen siisti. Ei myöskään naispuolisia "kavereita" (aitoja naispuolisia ystäviä voi olla, heihin haluan tutustua myös ennen sitoutumista ja haistan ihan heti millä pohjalla homma on), ei koiran yhteishuoltajuuksia eksän kanssa. Ylipäätään mulla on nollatoleranssi hevonkakalle. Ja ennen sänkyyn menoa molemmat käy tautitesteissä. Tällainen hitaus ja "huumorintajuttomuus" onkin sitten pitkä miinus naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iho-ongelmia ja pieni ylipaino. En voi mennä parisuhteeseen.
Tuli mieleeni eräs nainen joka säikähti aika pahasti kun ensimmäisen kerran riisuin paidan ja hän näki niin rinta kuin selkä -karvani. - Hän kun oli luullut, että olisin täysin posliini kun päänikin oli jo silloin niin kalju kuin oli. - Kuulemma mikään ei voinut olla vastenmielisempää kuin miehellä rintakarvoitus selkäkarvojen osalta hän oli liian sokissa osatakseen sanoa muuta kuin, että katso nyt itsekin.
Mä preferoin karvaisia miehiä enkä todellakaan ole ainut. Älä luovu toivosta! Äläkä ala ajella itseäsi ellet itse halua.
Vierailija kirjoitti:
Pituus mua pidempi, ei lapsia, akateeminen, ei tupakoi, ei juo usein ainakaan paljoa, urheilee, on auto tai ainakin ajokortti sekä palvoo mua. Nää on kynnysehdot
Eli yrität sanoa,että et osaa lukea kysymystä tai pysyä aiheessa? Vai mitä?
Olen todella laiska, mukavuudenhaluinen ja itsepäinen. Minulla on myös asennevamma auktoriteetteja kohtaan. Jos mies osoittautuisi määräileväksi, niin se olisi siinä. Valehtelen tietenkin kaikille tutuille muuta, mutta parisuhteessa näitä olisi mahdoton peittää.
Vierailija kirjoitti:
En huolisi edes ystäväksi. Raittius on todellinen turn off ja ankeuttaja.
N.47
Olen Perus-suomalaisen puolueen jäsen ja saarnaan asiasta kuin uskonmies. En hyväksy muita puoluekantoja.
Onko siinä mitään järkeä pantata turn-offeja jos deittailee? Yleinen yhteensopimattomuus on yleensä se mihin kaatuu. Itse en enää jaksa sitä että ollaan superkoukussa viihteeseen, ja se on ainoa elämän sisältö. Tai sitten jos on tosi pinnallista näyttämisen tarvetta. Yllättävän moni mies on alkanut kehuskella vaikkapa autoilla tai sillä miten on tavalla tai toisella 'menestynyt' siten miten yhteiskunta sen käsittää. Raha, suorittaminen, jatkuva pinnistely sellaisen äärellä jolla saa hiukan etumatkaa muihin. En vain ole kiinnostunut sellaisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Olen laiska. En halua käyttää kaikkea vapaa-aikaani siivoamiseen, sisustamiseen, ruuanlaittoon tai kauneudenhoitoon. Mieluummin lojun laiskana sohvalla iltaisin.
Miehänä minulle tuo olisi turn-on. Mikään ei ole kauheampaa kuin neuroottinen pirttihirmu.
On, mutta ei sitä ole tarvinnut kertoa vaan jokin minussa saa aikaan kiinnostuksen lopahtamisen kertomattakin muutaman tapailukerran jälkeen. En tosin voisi sitä kertoakaan, koska en tiedä mikä se turn off-ominaisuus on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ironisinta niin alkoholin liikakäyttö toimii tasan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mussa on se h****a-madonna-ominaisuus. Eli sänkyyni on päässyt vain harva ja sitoutuneessa suhteessa ja sitten kun siihen päästään, niin nautinkin täysillä ja estoitta. Ja tämä selvästi on miehistä erinomainen ominaisuus naisessa ja viehättää heitä kovasti.
Mutta saman asian kääntöpuoli onkin sitten miehille se turn off. Vaadin vastineeksi saman. Otan todellakin selvää miehestä, seurustelu etenee hitaasti ja otan selon myös seksihistoriasta. Jos siellä ilmenee mitään ällöttävää, luiska kutsuu heti. Ei selittelyitä. Samoin somen täytyy olla täydellisen siisti. Ei myöskään naispuolisia "kavereita" (aitoja naispuolisia ystäviä voi olla, heihin haluan tutustua myös ennen sitoutumista ja haistan ihan heti millä pohjalla homma on), ei koiran yhteishuoltajuuksia eksän kanssa. Ylipäätään mulla on nollatoleranssi hevonkakalle. Ja ennen sänkyyn menoa molemmat käy tautitesteissä. Tällainen hitaus ja "huumorintajuttomuus" onkin sitten
Mitä tarkoittaa täydellisen siisti some? Kelpaako jos ei ole sometilejä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen vakavasti mielisairas, mutta sitä ei näy ulkoisesti eikä luonteeltaan, silloin kun olen ihmisten seurassa. Puen sivistyneesti, siististi, naisellisesti ja hillityllä meikillä ja hiustyylillä. Luonteeni on ihmisten seurassa ystävällinen, huomaavainen, empaattinen ja seurallinen, mutta oikeasti pääni on täysin sekaisin, jota pidän salassa.
Sama.
Tykkään naisen pyllyaukosta. Turn off monelle
Onko #2 exit only?