"Puolisosta kuoriutui persuja äänestävä mies"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/54b54508-8dc1-4a35-93bd-a7a41ae53035
Persuja äänestävä mies joutaa vaihtoon.
Kommentit (684)
En olisi alkanut parisuhteeseen persumiehen kanssa. Jos mielestäni paljastuisi nyt persu, niin ero tulisi. Myös näin 15 avioliittovuoden ja kahden lapsen jälkeen.
Itse olen lääkäri ja äänestänyt persuja ainakin 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole lainkaan tavatonta myöskään KTM/DI/lakimies-piireissä, että äänestetään persuja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä maalaislääkäreitä pienen kylän terveysasemalla?
Vierailija kirjoitti:
"Sekä Aura että hänen puolisonsa ovat kolmikymppisiä. Heidän kantansa ovat siis varsin vakiintuneet. Politiikasta puhuminen aiheuttaa välillä hankalia tilanteita.
Se loppuu aina siihen, että ilmoitan, etten pysty jatkamaan enää ja lähden kävelemään, sanoo Aura."
Että sellainen naislapsi.
Niin, pitäisi vaan kuunnella naama peruslukemilla kun puoliso oksentaa rasismia ja naisvihaa. Siitä persu tykkäisi. Normalisoidaan vihaoksennus.
Vierailija kirjoitti:
Onpa jännä että mies äänestää puoluetta joka haluaa viedä naisilta ihmisoikeudet ja väittelyssä mies pysyy rauhallisena, nainen suuttuu.
Mistä ihmeestä voisi johtua?
Siis mitä ihmisoikeuksia ne haluaa viedä?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat valelääkäri. Montako rikostuomiota?
Erilaisuuden kunnoittaminen on vaikea taitolaji, mikä tahtoo unohtua molemmilta ääripäiltä. Me olemme vaimoni kanssa monista asioista eri mieltä, mutta kunnioitamme toisiamme ja olemme saanee asioista monenlaisia, mielenkiintoisia keskusteluja aikaan Ei ole tarvinnut ryhtyä haastamaan tai riitelemään.
Kaikilta ei vissiin moinen onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa jännä että mies äänestää puoluetta joka haluaa viedä naisilta ihmisoikeudet ja väittelyssä mies pysyy rauhallisena, nainen suuttuu.
Ei persun näkökulmasta mitään kun persu ei pidä naisia ihmisinä.
Minä en identifioidu mihinkään poliittiseen puolueeseen mutta persut ovat tuoneet esille terveen järjen kantoja asioihin ja ne on myöhemmin osoittautuneet hyvinkin oikeiksi. Kuten oli odotettua. Vastapuoli sen sijaan lähtee aina mukaan kaikkiin hössötyksiin täysin katastrofaalisin seurauksin. Esimerkkinä vihreiden ydinvoimavastaisuus. Nyt sitä vasta kusessa ollaan tän ilmastojutun kanssa. Sanktiot saastemetsistä tulee meille erittäin kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Persu ei edes tunne sanaa ihmisoikeus.
Ei kannata suvaita suvaitsemattomia. Miehet, siksi katse ulkomaisiin naisiin, sillä suomalaiset naiset ovat elatusapuriippuvaisia lasten vieraannuttajia.
Niin no. Tästäkin artikkelista näkee, että harvemmin miehen arvo- ja ajatusmaailma on kovinkaan korkea prioriteetti pariutumisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Erilaisuuden kunnoittaminen on vaikea taitolaji, mikä tahtoo unohtua molemmilta ääripäiltä. Me olemme vaimoni kanssa monista asioista eri mieltä, mutta kunnioitamme toisiamme ja olemme saanee asioista monenlaisia, mielenkiintoisia keskusteluja aikaan Ei ole tarvinnut ryhtyä haastamaan tai riitelemään.
Kaikilta ei vissiin moinen onnistu.
Olette typeriä jos keskustelette rauhassa rasismin oikeutuksesta. Ihmisviha ei ole mikään mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei persun näkökulmasta mitään kun persu ei pidä naisia ihmisinä.
En ole persu, en vaan tiiä niin kysyn.
Vierailija kirjoitti:
En olisi alkanut parisuhteeseen persumiehen kanssa. Jos mielestäni paljastuisi nyt persu, niin ero tulisi. Myös näin 15 avioliittovuoden ja kahden lapsen jälkeen.
Onko miehesi kansallisosialisti tai fasisti, kuten sinä? Ulkomaalaiset naiset vihaa teitä vasemmistolaisia ja vihreitä naisia. Tiedän, koska olen seurustellut heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
eikö teijän lääkäreitten ja lakimiesten kuuluu äänestää kokoomusta. se on teille tarkoitettu??
Vierailija kirjoitti:
Minä en identifioidu mihinkään poliittiseen puolueeseen mutta persut ovat tuoneet esille terveen järjen kantoja asioihin ja ne on myöhemmin osoittautuneet hyvinkin oikeiksi. Kuten oli odotettua. Vastapuoli sen sijaan lähtee aina mukaan kaikkiin hössötyksiin täysin katastrofaalisin seurauksin. Esimerkkinä vihreiden ydinvoimavastaisuus. Nyt sitä vasta kusessa ollaan tän ilmastojutun kanssa. Sanktiot saastemetsistä tulee meille erittäin kalliiksi.
Persu valehtelee aina sujuvasti että ei muka ole persu.
Köyhiltä ne minusta eniten ihmisoikeuksia repii.